مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به منظور رفاه حال جاماندگان از انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 مهلت مجددی در نظر گرفته و امکان تکمیل فرم انتخاب رشته را در این زمان فراهم می کند . به دنبال تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 داوطلبان می توانند به سایت azmoon.org مراجعه کرده و نسبت به انتخاب یا ویرایش رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند . 




معمولا مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد یک هفته تا 10 روز می باشد . در این زمان داوطلبان فرصت کافی برای بررسی لیست رشته محل ها و اولویت بندی آن ها را خواهند داشت اما در این میان ممکن است با متقاضیانی مواجه باشیم که به دلایل مختلف از این فرآیند جامانده و موفق به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 نشوند .

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای رفع مشکل این دسته از متقاضیان اقدام به تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 نموده و فرصت دوباره ای در اختیار آن ها قرار می دهد . در این بازه زمانی که پیرو درخواست های مکرر داوطلبان در نظر گرفته می شود علاوه بر فرصت مجدد انتخاب رشته امکان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز فراهم خواهد شد . در ادامه مقاله قصد داریم برای اطلاع از این محدوده زمانی به بررسی تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400 بپردازیم .



مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
سازمان سنجش با انتشار کارنامه اولیه کارشناسی ارشد درصد دروس امتحانی ، رتبه ، تراز و وضعیت مجاز بودن داوطلبان را برای شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد مشخص می کند . در صورت درج کلمه مجاز در بخش مربوط به رشته های دانشگاه آزاد ، داوطلب م تواند برای انتخاب رشته ارشد آزاد 1400 اقدام کند .

بر خلاف ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد که به صورت یکپارچه و هماهنگ توسط سازمان سنجش برگزار شد ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به صورت مجزا و در سایت azmoon.org صورت می گیرد . از این رو داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد باید ضمن اطلاع از مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به سایت مذکور مراجعه کرده و به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود بپردازند .



مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400 به محض اعلام در اینجا بروزرسانی می شود .



در این بازه زمانی دفترچه راهنما و فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 بر روی سایت مذکور قرار گرفته و امکان انتخاب 100 کد رشته محل را برای داوطلب فراهم می کند . متقاضیان با پیگیری اخبار و اطلاعیه های مختلف می توانند از مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با خبر شده و در موعد مقرر فرم اینترنتی مربوطه را تکمیل نمایند اما در صورت عدم اطلاع به موقع می بایست از فرصت دیگری تحت عنوان تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 استفاده نمایند .

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400






تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
همان طور که گفتیم امسال هم شاهد تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 خواهیم بود که زمان آغاز آن در قالب اطلاعیه ای منتشر شده و بر روی سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار می گیرد .

سال گذشته به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا در استان های کشور تمامی مراحل کنکور کارشناسی ارشد به تعویق افتاد و داوطلبان در اواسط شهریور ماه موفق به اولویت بندی رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شدند . همین تغییر درخواست هایی را از سوی جاماندگان از فرایند انتخاب رشته در پی داشت که به موجب آن شاهد تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به مدت 7 روز بودیم .

بیشتر بخوانید: مراحل انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400









بر اساس پیش بینی های صورت گرفته امسال نیز مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 چند روزی تمدید خواهد شد . این محدوده زمان برای داوطلبانی که موفق به انتخاب رشته نشده و یا در انتخاب رشته ارشد دچار خطا و اشتباهی شده اند می تواند یکی از بهترین فرصت ها برای ویرایش کد رشته ها باشد .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند تجربیات خود را در اختیار داوطلبان قرار داده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا انتخاب رشته ای دقیق و بی نقص برای آن ها به ارمغان آورند .



در ادامه بخوانید: ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400









سوالات متداول


1- زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 از چه تاریخی آغاز می گردد ؟
احتمالا پس از آغاز انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ، این بازه زمانی تا یک هفته تمدید شود که زمان آن در متن مقاله موجود می باشد .




2- در بازه زمانی مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400 امکان انتخاب چند کد رشته محل وجود دارد ؟
در این بازه زمانی امکان انتخاب 100 کد رشته محل وجود خواهد داشت که برای اطلاع از لیست رشته محل های ارائه شده می توانید از لینک دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد که در متن مقاله قرار داده شده استفاده نمایید .




3- متقاضیان رشته محل های ارشد دانشگاه آزاد در صورت تمدید مهلت انتخاب رشته امکان ویرایش خواهند داشت ؟
امکان ویرایش اولویت های انتخابی داوطلب در این بازه زمانی هم فراهم می شود که برای اطلاع از مهلت در نظر گرفته شده می توانید به متن مقاله مراجعه کنید .

منبع : مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Q9J5
نظرتان را بنویسید