هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به منظور شرکت در این مرحله و اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود ملزم به پرداخت مبلغی تحت عنوان هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشند که به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب قابل پرداخت است . 




پس از اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400 که مسیر دانشگاه آزاد و سراسری از هم جدا می شود ، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید به سایت azmoon.org مراجعه کرده و رشته محل های مورد علاقه خود را اولویت بندی کنند .

شرکت در این مرحله مستلزم پرداخت مبلغی تحت عنوان هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشد که امکان انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل را فراهم می کند . پرداخت این هزینه هم چون سایر مراحل کنکور کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی بوده و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می شود .

داوطلبان می بایست در موعد مقرر به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و پس از خرید کارت اعتباری انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 فرم اینترنتی مربوطه را تکمیل نمایند . در ادامه به بررسی میزان و نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 می پردازیم . 



هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
چندین سال است که ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده و علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های دانشگاه آزاد هزینه مجزایی برای شرکت در این آزمون پرداخت نمی کنند اما از آن جا که انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به صورت مجزا از سراسری و در سایت azmoon.org انجام می شود با پرداخت مبلغی تحت عنوان هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 همراه خواهد بود .

سال گذشته داوطلبان با پرداخت 61000 تومان می توانستند مجوز ورود به سامانه انتخاب رشته را کسب نموده و به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود بپردازند ، اما هنوز هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 مشخص نشده است .

لازم به ذکر است انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش و به صورت رایگان انجام شده و داطلبان مجاز به انتخاب دوره های روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان بدون پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 می توانند به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود بپردازند .

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400





نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
همان طور که گفتیم با پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 مجوز ورود به سامانه انتخاب رشته صادر شده و فرم اینترنتی در اختیار داوطلب قرار می گیرد . پرداخت این هزینه که مبلغ آن بعد از دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400 متوجه خواهید شد ، به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می شود که در ادامه شاهد راهنمای تصویری آن خواهیم بود .



به منظور خرید کارت اعتباری انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 وارد سایت azmoon.org شده و به بخش " سامانه های ثبت نام و انتخاب رشته " مراجعه کنید .






در صفحه باز شده باید بر روی لینک " خرید کارت اعتباری ثبت نام " را کلیک کنید . 






حال بر روی دکمه " خرید کارت " مربوط به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 کلیک کنید . 





 
در صفحه باز شده اطلاعات فردی و شناسنامه ای خود را وارد نموده و بر روی گزینه " مرحله بعد " کلیک کنید .
















در ادامه می بایست اطلاعات خود را تایید و وارد مرحله پرداخت شوید .






حال کافی است با یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه مورد نظر را پرداخت نمایید . 





در انتها یک شناسه و رمز در اختیار شما قرار می گیرد که می بایست برای ورود به سامانه انتخاب رشته از آن استفاده نمایید .






لازم به ذکر است راهنمای تصویری فوق مربوط به نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال گذشته می باشد که در موعد مقرر بروزرسانی خواهد شد .



با توجه به این که نحوه اولویت بندی انتخاب های داوطلب در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مسیر دستیابی به رتبه قبولی در اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 را هموار می کند به داوطلبان توصیه می کنیم از تجربیات کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا استفاده کرده و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بهره مند شوند . افزایش اطلاعات داوطلبان در این خصوص باعث کسب رتبه قابل قبول در مرحله اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می شود .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400









سوالات متداول


1- آیا هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 هم چون سال گذشته می باشد ؟
خیر ، هزینه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد هر ساله با افزایش همراه است که در متن مقاله به توضیحی در این خصوص پرداخته ایم .




2- پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 در چه سایتی انجام می شود ؟
پرداخت این هزینه در سایت azmoon.org انجام می شود که برای اطلاع از نحوه پرداخت آن می توانید متن مقاله را مطالعه نمایید . 




3- آیا داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری نیز باید هزینه ای پرداخت کنند ؟
خیر ، انتخاب رشته این دسته از داوطلبان به صورت رایگان انجام می شود که برای اطلاعات بیش تر در این خصوص می توانید متن مقاله را مطالعه نمایید .

منبع : هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/R3Yw
نظرتان را بنویسید