تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 99

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه آزاد با تمدید مجدد زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 برای داوطلبان جا مانده از انتخاب رشته ، امکان ثبت و یا ویرایش کد رشته ها مورد علاقه متقاضیان در سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد را فراهم می کند . احتمالا انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400 در نیمه دوم تیر ماه آغاز شده و در صورت امکان تا یک هفته تمدید شود .





سازمان سنجش پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1400 به بررسی پاسخنامه های داوطلبان پرداخته و با انتشار کارنامه کارشناسی ارشد وضعیت علمی آن ها را مشخص می کند . داوطلبانی که بر اساس این کارنامه مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 شده اند می بایست رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند .

طبق روال هر سال ، بازه زمانی یک هفته الی 10 روز به این مرحله اختصاص می یابد . از این رو متقاضیان فرصت کافی برای مشورت و انتخاب رشته محل های متناسب با رتبه و تراز اکتسابی خود را خواهند داشت . اما از آن جا که این مرحله بعد از انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و به صورت مجزا صورت می گیرد ، ممکن است باعث جا ماندن برخی داوطلبان شود به همین دلیل در ادامه به توضیح تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 می پردازیم .




مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
پس از انتشار کارنامه نتایج اولیه کارشناسی ارشد 1400 توسط سازمان سنجش ، زمان انتخاب رشته ارشد در دانشگاه های سراسری و آزاد مشخص می شود . تاریخ انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد مدتی پس از همین فرآیند در دانشگاه ها سراسری صورت گرفته و دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد بر روی سایت این دانشگاه قرار منتشر می شود .

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال پیش از اواسط شهریور ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه داشت . بعد از آن نیز به علت در خواست داوطلبان این مهلت تا چند روزی تمدید شد . امسال نیز در صورت تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 ، احتمالا در تیر ماه شاهد این فرآیند باشیم .




انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به محض اعلام در اینجا بروزرسانی می شود .




به داوطلبان توصیه می شود برای آگاهی از تاریخ انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 عضو کانال تلگرامی کارشناسی ارشد هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا را دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد







تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
بر اساس قوانین دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی خود اقدام نمایند . بدین منظور می بایست رشته محل های مورد علاقه خود را از لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد استخراج نموده و پس از مراجعه به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 در فرم اینترنتی مربوطه درج کنند .

در این بین داوطلبانی هستند که به هر دلیلی از فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد جا مانده و خواهان وقت بیشتری برای ثبت کد رشته های خود هستند . برخی دیگر نیز در انتخاب های خود اشتباه کرده و قصد ویرایش کد رشته های مندرج در فرم اینترنتی انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد را دارند . تمامی این متقاضیان می توانند در فرصت محدودی که سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در اختیارشان قرار می دهد اقدامات لازم را به عمل آورند .




در صورت تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 متن مقاله بروزرسانی می شود .




بیشتر بخوانید: ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد













مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
معمولا زمان بررسی کد رشته های دانشگاه آزاد حدود یک ماه زمان برده و پس از آن نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 اعلام می شود . داوطلبانی که با مشاهده نتایج خود دریافتند در کدام رشته محل قبول شده اند می توانند در موعد مقرر به سایت دانشگاه محل پذیرش خود رفته و اقدامات مربوط به ثبت نام را طی کنند .

اگر داوطلبی به هر دلیلی در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 قبول نشده با از رشته پذیرفته خویش رضایت ندارد می تواند منتظر تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مانده تا با ثبت نام در آن شانس دوباره ای برای انتخاب مجدد 100 کد رشته ارشد داشته باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به مطالعه مقاله زیر بپردازید .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند شما را در انتخاب رشته ای دقیق و بی نقص یاری نموده و با استفاده از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجربیات خود را در اختیار داوطلبان قرار دهند .

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت کنکور ارشد دانشگاه آزاد












سوالات متداول



1- انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 چه زمانی است ؟
زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد مدتی پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد بوده که در متن مقاله به آن اشاره شده است .





2- آیا امکان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته وجود دارد ؟
بله ، با توجه به متن مقاله امکان ویرایش برخی از اطلاعات در زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400 وجود دارد .





3- امکان انتخاب چند کد رشته در زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه ازاد وجود دارد ؟
همان طور که در مقاله توضیح داده شد ، داوطلبان می توانند 100 کد رشته محل دانشگاه آزاد را انتخاب و ثبت کنند .

منبع : تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/V3po
نظرتان را بنویسید