مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ممکن است برخی از داوطلبان به دلایل مختلفی از ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 جا مانده و خواستار مهلت مجددی برای ثبت نام ارشد پزشکی باشند . وزارت بهداشت برای رفاه حال داوطلبان مهلت مجددی را برای ثبت نام ارشد پزشکی 99 در نظر گرفته است تا داوطلبان امکان ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را داشته باشند .




 متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی می بایست پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و اطلاع از شرایط ثبت نام نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام می کردند . مرکز سنجش پزشکی برای ثبت نام این آزمون معمولا بازه زمانی دو هفته ای در نظر گرفته و از طریق سایت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 به اطلاع داوطلبان می رساند .

ممکن است برخی داوطلبان به دلایل مختلف در زمان قانونی ثبت نام و حتی تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 موفق به ثبت نام و درج اطلاعات خود نشوند . سال گذشته برای داوطلبان جامانده از ثبت نام ارشد پزشکی بازه های زمانی مختلفی در نظر گرفته شد که امکان ثبت نام مجدد را برای این متقاضیان فراهم می کرد . امسال نیز ممکن است شاهد مهلت مجدد ارشد پزشکی باشیم به همین دلیل در ادامه مقاله به بررسی مهلت مجدد ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 می پردازیم .



مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99
سال گذشته ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از 30 بهمن لغایت 10 اسفند ماه صورت گرفت و با وجود تمدید این زمان ، هم چنان با درخواست های مکرر داوطلبان جامانده از ثبت نام مواجه بودیم . از این رو مرکز سنجش آموزش پزشکی در دو بازه زمانی مختلف ( در فروروین ماه و خرداد ماه ) فرصت دوباره ای در اختیار داوطلبان قرار داد .

امسال نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت به تعویق افتاد و طبق زمانبندی جدید اعلام شده این آزمون در 23 و 24 مرداد ماه برگزار می شود . آخرین مهلت مجددی که برای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ایجاد شد 7 و 8 تیر ماه بود که داوطلبان توانستند نسبت به ویرایش و یا ثبت نام ارشد پزشکی اقدام کنند .



 فرصت مجدد ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در روز های شنبه 7 و یکشنبه 8 تیر ماه می باشد .



داوطلبان می توانند برای اطلاع دقیق از فرآیند برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 عضو کانال تلگرامی و اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا شده و اطلاعیه ها را دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت









ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99
یکی از قابلیت هایی که در صورت تمدید مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 در اختیار داوطلبان قرار می گیرد امکان ویرایش اطلاعات داوطلبانی است که قبلا برای ثبت نام اقدام کرده اند . این متقاضیان در صورت وجود مغایرت یا اشتباه در فرم ثبت نام خود می توانند نسبت به ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 در این زمان اقدام نمایند .

توصیه می شود قبل از ثبت نام حتما دفترچه ثبت نام ارشد پزشکی را مطالعه کرده تا دچار خطا در روند نام نویسی نشوید . کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا در تمامی مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد علوم پزشکی 99 پاسخگوی سوالات داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجربیات خود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند .

در ادامه بخوانید: دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت











سوالات متداول


1- مهلت مجدد ثبت نام ارشد پزشکی چه زمانی است ؟
مطابق متن مقاله مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 7 و 8 تیر ماه می باشد .




2- آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کمارشناسی ارشد پزشکی 99 در زمان مجدد ثبت نام وجود دارد ؟
بله ، همانطور که در متن مقاله نیز توضیح داده شد داوطلبان امکان ویرایش اطلاعات خود در این بازه زمانی را دارند .




3- دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را از کدام سایت می توان دانلود کرد ؟
دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 در متن مقاله قرار گرفته است .

منبع : مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/zkXZ
نظرتان را بنویسید