زمان اعلام نتایج طرح نیروی انسانی پزشکی و پیراپزشکی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه های محل خدمت طرح نیروی انسانی 99 پس از بررسی مدارک و فرم های ارسالی متقاضیان اقدام به بکارگیری آنان در ظرفیت های مورد نیاز خود می کنند . زمان اعلام نتایج نوبت بکارگیری پزشکان و پیراپزشکان بر اساس امتیاز بندی و زمان ثبت نام داوطلبان مشخص شده و از طریق پیامک و یا سایت نیروی انسانی اعلام خواهد شد .




کلیه داوطلبان مشمول طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 99 که پس از فارغ التحصیلی در طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان ثبت نام کرده بودند در انتظار اعلام نتایج طرح بوده تا از محل خدمت خود مطلع شده و اقدام به ثبت نام در محل پذیرفته شده نمایند .

تاریخ اعلام نتایج طرح نیروی انسانی معمولا بر اساس زمان ثبت نام متقاضیان مشخص شده و از طریق پیامک به آنها اعلام می شود . علاوه بر این داوطلبان با مراجعه به سایت طرح نیروی انسانی می توانند جواب و فرم معرفی نامه را از قسمت وضعیت پیگیری مشاهده نمایند .

از آنجایی که مهلت ثبت نام در دانشگاه های محل قبولی محدود است و داوطلبان تنها یک هفته پس از دریافت معرفی نامه فرصت مراجعه و ثبت نام در محل پذیرفته شده را دارند ، قصد داریم در این مقاله به بررسی زمان اعلام نتایج طرح نیروی انسانی پزشکان و پیراپزشکان 99 و نکات مهم آن بپردازیم .



زمان اعلام نتایج طرح نیروی انسانی پزشکان و پیراپزشکان 99
همان طور که گفته شد پس از ثبت نام در سایت طرح نیروی انسانی مشمولان در نوبت بکارگیری محلی که به عنوان حوزه خدمت خود انتخاب کرده اند قرار می گیرند . در صورت قبولی پیامکی برای داوطلبان ارسال می گردد تا در اسرع وقت به سامانه طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت مراجعه کنند . نتایج بکارگیری مشمولان معمولا پس از یک ماه بر روی سامانه قرار می گیرد .

داوطلبان با مراجعه به سایت طرح نیروی انسانی بر روی گزینه پیگیری و مشاهده وضعیت ثبت نام کلیک کرده تا نتیجه محل خدمت خود را مشاهده کنند . در این مرحله مشمولان پذیرفته شده طرح پزشکی و پیراپزشکی 99 می بایست موافقت خود را با محل پذیرش اعلام نمایند . در این صورت معرفی نامه ای از سوی دانشگاه برای این افراد صادر خواهد شد که با پرینت آن از سایت نیروی انسانی و تکمیل مدارک لازم ، امکان ثبت نام در دانشگاه پذیرفته شده را فراهم می کند .

به داوطلبان طرح نیروی انسانی پزشکان و پیراپزشکان 99 توصیه می شود با عضویت در کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا اطلاعیه ها و اخبار مرتبط با طرح خدمت نیروی انسانی را پیگیری کنند .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت









مشاوره زمان اعلام نتایج طرح نیروی انسانی پزشکان و پیراپزشکان 99
اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت دارای نکات مهمی است که بهتر است هر داوطلب از آنها اطلاع کافی داشته باشد :



 پذیرفته شدگان پس از مشاهده جواب و دریافت معرفی نامه تنها یک هفته فرصت مراجعه به دانشگاه و ثبت نام دارند .



 دانشگاه ها اجازه اعزام داوطلبان به شهرستان های تابعه خود را دارند لذا داوطلبان در صورت مخالفت با محل قبولی به انتهای صف انتظار منتقل شده و کلیه امتیازات خود را به مدت یک ماه از دست خواهند داد .



 داوطلبانی که مردود شده و در هیچ محلی برای خدمت پذیرفته نشده اند می بایست دوباره در ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت نام نویسی کنند .



 در صورت انصراف از ثبت نام در طرح پزشکی و پیراپزشکی امکان ثبت نام مجدد تا یک ماه وجود نخواهد داشت .



 داوطلبان بومی فارغ التحصیل رشته های دارای طرح اجباری اگر تا 4 ماه در صف انتظار بکارگیری ماندند امکان درخواست معافیت مازاد بر نیاز را دارند .



علاوه بر این طرح ، وزارت بهداشت امتیاز دیگری را برای مشمولان نظام وظیفه که پس از فارغ التحصیلی امریه سربازی خود را سپری نکرده اند در نظر گرفته است تا علاقه مندان بتوانند به خدمت در مراکز بهداشتی و بیمارستان های مناطق محروم تحت حمایت وزارت بهداشت بپردازند . مدت زمان این امریه نیز مانند سایر امریه های سربازی 24 ماه است . داوطلبان برای دریافت اطلاع بیشتر می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند .

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا پاسخگوی سوالات شما درباره طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان 99 بوده و شما را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی می نماید .

در ادامه بخوانید: ثبت نام پیام آوران بهداشت











سوالات متداول


1- تاریخ اعلام نتایج طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان چه زمانی است ؟
زمان اعلام نتایج طرح نیروی انسانی بر اساس زمان ثبت نام داوطلبان تعیین شده و در سامانه نیروی انسانی که لینک آن در متن مقاله موجود است اعلام خواهد شد .




2- سایت مشاهده اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 99 چیست ؟
وضعیت پیگیری و مشاهده نتایج طرح پزشکی و پیراپزشکی از طریق سامانه طرح نیروی انسانی که در متن مقاله قرار گرفته است امکان پذیر می باشد .




3- آیا امکان انصراف از ثبت نام در محل پذیرفته شده طرح خدمت وزارت بهداشت 99 وجود دارد ؟
بله ، ولی با توجه به توضیحات متن مقاله داوطلبان در صورت مخالفت و عدم ثبت نام به انتهای صف انتظار منتقل شده و کلیه امتیازات خود را تا یک ماه از دست خواهند داد .

منبع : زمان اعلام نتایج طرح نیروی انسانی پزشکی و پیراپزشکی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yjXE
نظرتان را بنویسید