کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99

کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99

دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف به صورت بدون کنکور داوطلبان را پذیرش می نمایند. ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99 – 98 در دو ترم مهر و امکان پذیر است. پذیرش در مقطع کاردانی به کارشناسی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته صورت می پذیرد. برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون می توانید به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام نمایند.

چنانچه در آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه های ثبت نام نکرده اید و اعلام علاقه مندی برای دانشگاه های آزاد ننموده اید می توانید به هنگام انتشار کارنامه اولیه بر روی دریافت شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کلیک نمایید و پس از آن امکان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99 – 98 را خواهید داشت. برای داوطلبانی که در رشته های با آزمون شرکت ننموده اند نیز لازم است هزینه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون را پرداخت نمایند.

آیا رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99 – 98 شامل رشته های پیراپزشکی می باشد؟
در صورتی که در زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون نتوانیم اقدام به ثبت نام نماییم آیا می توانیم برای تکمیل ظرفیت اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کنیم؟
شرایط اختصاصی برای ادامه تحصیل در دانشگاه های آزاد چیست؟
شرایط مورد نظر برای داوطلبان مشمول نظام وظیفه چگونه است؟
نحوه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون چیست؟

جهت اطلاع دقیق از شرایط کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99 – 98 و زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل


زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور
آن دسته از داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد می باشند، در دو ترم مهر و بهمن می توانند اقدام به ثبت نام نمایند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که ثبت نام برای آن دسته از داوطبانی که در رشته های با کنکور دانشگاه های سراسری شرکت نموده اند اما نسبت به اعلام علاقه مندی خود در این دانشگاه اقدام نکرده اند می توانند در انتهای کارنامه خود کد مربوط به انتخاب رشته این دانشگاه را انتخاب نموده و آن را ثبت نمایند.
برای دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر هر یک از داوطلبان می توانند در زمان مرداد ماه همزمان با انتخاب رشته دانشگاه های با آزمون و بدون آزمون سایر دانشگاه ها اقدام به ثبت نام نمایند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که برای ثبت نام می توانید به سامانه دانشگاه آزاد مراجعه نمایید و پس از آن نسبت به انتخاب رشته و همچنین بارگذاری مدارک خود اقدام نمایید.
جهت ثبت نام رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن هر یک از داوطلبان می توانند در بهمن ماه نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام در هر دو مقطع به صورت الکترونیکی می باشد و تنها برای آن دسته از داوطلبانی است که واجد شرایط تعیین شده می باشند. لازم به ذکر است که ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99 – 98 به دو صورت پیوسته و ناپیوسته قابل انجام می باشد.




ثبت نام در مقاطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99 – 98 در تمامی گروه های آزمایشی امکان پذیر می باشد.







جهت اطلاع از شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور کلیک کنید.


شرایط اختصاصی کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

شرایط اختصاصی کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد هر یک از داوطلبان باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی باشند. در غیر این صورت امکان ثبت نام را نخواهند داشت. آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دیپلم نظام قدیم می باشند و مایل به ثبت نام رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد می باشند لازم است دارای مدارک پیش دانشگاهی و یا مدرک فنی و حرفه ای در هر یک از دانشگاه ها باشند.
چنانچه رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور را انتخاب نموده اید که نیازمند مهارت های جسمانی خاصی می باشد، لازم است از توانایی لازم برای رشته مورد نظر برخوردار باشند. تفاوتی ندارد رشته مذکور از جمله رشته های ترم مهر باشد و یا ترم بهمن در هر دو صورت دارا بودن این شرایط از جمله موارد ضروری می باشد. همچنین لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی می باشند، لازم است 18 واحد جبرانی را بگذارنند.
آن دسته از فارغ التحصیلانی که مایل به ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون می باشند، تنها می توانند در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام نمایند که مرتبط با رشته های مربوط به دیپلم خود باشند. آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک تطبیفی می باشند در دوره کاردانی پیوسته بلامانع می باشد. همچنین علاقه مندان ورود به رشته تربیت بدنی کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور رشته تربیت بدنی لازم است از مهارت های لازم برخوردار باشند.

برای اطلاع از رشته های کاردانی علمی کاربردی صنعت کلیک کنید.


نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور
آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام و انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد می باشند، لازم است فرم مربوط به تقاضانامه را به صورت دقیق و با توجه به مندرجات موجود تکمیل نمایند. با توجه به اینکه کلیه اطلاعات و همچنین نکات مربوط به ثبت نام و پذیرش داوطلبان در فرم انتخاب رشته و ثبت نام درج شده است مسئولیت هر گونه اشتباه در رابطه با ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور هر گونه عواقب آن موجه شخص داوطلب می باشد.
چنانچه اقدام به ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون نموده اید، پس از تکمیل نمودن فرم مروبط به ثبت نام به هیچ عنوان امکان ویرایش این اطلاعات وجود نخواهد داشت لذا توصیه دانشگاه آزاد مبنی بر رعایت تمامی قواعد مندرج در دفترچه می باشد. همچنین لازم به ذکر است که تنها امکان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد وجود خواهد داشت و به همین دلیل می توانید نسبت به ثبت نام موجود اقدام نمایید.
آن دسته از داوطلبانی که متقاضی ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشند اما هنوز معدل آنان درج نشده است، لازم است برای درج معدل نهایتا تا تاریح 6/6 اقدام به درج معدل مذکور نمایند. با توجه به اینکه پذیرش و گزینش داوطلبان بر همین اساس صورت می پذیرد، لذا ارائه این معدل ضروری می باشد و در صورت عدم ارائه این مدرک و درج معدل مربوطه، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

برای اطلاع از تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بهمن دانشگاه آزاد کلیک کنید.



مقررات نظام وظیفه عمومی کاردانی دانشگاه آزاد
برابر با قوانین و مقررات تعیین شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی ، آن دسته از داوطلبان مرد که مایل به ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد می باشند لازم است دارای شرایطی که به شرحی که در ادامه ذکر خواهد شد باشند. در غیر این صورت امکان ثبت نام و همچنین پذیرش در این دانشگاه را نخواهند داشت. دارندگان کارت پایان خدمت سربازی می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند.
آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط معافیت بوده و دارای کارت معافیت پایان خدمت سربازی باشند، می توانند برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام نمایند. در رابطه با نوع معافیت هیچ گونه محدودیتی در رابطه با فرد داوطلب و همچنین مدرک معافیت وجود نخواهد داشت. همچنین آن دسته از آقا پسرهایی که دارای کارت معافیت از خدمت موقت می باشند نیز می توانند در صورت دارا بودن برگه مربوطه و اعتبار داشتن آن اقدام به انتخاب رشته نمایند.
آن دسته از دانش آموزانی که مشغول به تحصیل در سال آخر دبیرستان می باشند، نیازی به ارائه مدارک معافیت نخواهند داشت لذا هر یک از این داوطلبان می توانند مطابق با سنوات تعیین شده برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون اقدام نمایند. آن دسته از فارغ التحصیلانی که دارای مدرک دیپلم می باشند و در مدارس روزانه و یا بزرگسالان اقدام به ادامه تحصیل و دریافت مدرک خود نموده اند، در صورتی که از زمان فارغ التحصیلی آنان بیش از یک سال نگذشته باشد و همچنین واجد شرایط سنی تعیین شده باشند، امکان ثبت نام را خواهند داشت.
آن دسته از دانش آموزانی که متقاضی ورود به مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشند و در سن قبل از مشمولین می باشند، در صورتی که موفق به اخذ مدرک دیپلم شود به صورت حضوری و با غیر حضوری شده باشند، در صورت نداشتن غیبت و سپری نشدن بیش از یک سال از تاریخ اخذ مدرک خود ، می توانند در رابطه با ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون اقدام نمایند.


ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون

برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون ابتدا لازم است که دفترچه را دانلود نمایید. با توجه به اینکه تمامی قوانین و ضوابط مربوط به ثبت نام در این دفترچه ذکر شده است، لذا برای ثبت نام لازم است به دقت آن را مطالعه نمایید. در غیر این صورت هر گونه خطا و اشتباه بر عهده شخص داوطلب می باشد و دانشگاه آزاد هیچ گونه تعهدی در این زمینه بر عهده نخواهد داشت. همچنین در صورتی که برای ثبت نام به مراکز کافی نت ها مراجعه می نمایید، دقت داشته باشید که اطلاعات شما را به صورت اشتباه وراد ننمایند.
یکی از سوالات داوطلبان به هنگام ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون به قوانین مربوط به شرط معدل برای رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور باز می گردد. این قانون برای رشته های مختلف می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال در برخی از رشته ها تاثیر معدل صفر می باشد و نیازی نیست که شما معدل بالایی داشته باشید. دانشگاه ها برای ثبت نام و همچنین پذریش در برخی از موراد با یکدیگر متفاوت می باشند.
برای اطلاع دقیق از تمامی شرایط کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور و همچنین انجام ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون بدون هیچ گونه خطایی می توانید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا شما را از خدمات لازم بهره مند نمایند.


بنده کاردانی خود را در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اخذ نموده ام آیا امکان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون وجود خواهد داشت؟
بله. برای تمامی داوطلبانی که در هر یک از دانشگاه ها فارغ التحصیلان شده اند امکان ثبت نام قرار داده شده است. به عنوان مثال چنانچه رشته کاردانی شما حسابداری بوده است می توانید در همین رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام به ادامه تحصیل نمایید. ولی برای رشته های پزشکی امکان ادامه تحصیل و همچنین انتخاب رشته وحود نخواهد داشت. می توانید برای ادامه تحصیل سایر رشته های دیگر اقدام نمایید.
بنده چند سال پیش دانشجوی مقطع کاردانی دانشگاه آزاد بودم اما بنا به دلایلی نتونستم همه واحدها رو با موفقیت بگذرونم آیا می تونم در مقطع کارشناسی ادامه تحصیل بدم؟
برای ادامه تحصیل در هر یک از دانشگاه ها داوطلبان باید بتوانند تمامی واحدها رو با موفقیت پشت سر بگذرانند. در صورتی که به موقع نسبت به گذارندن این واحد ها نکنید دانشگاه شما را به عنوان دانشجوی انصرافی خواهد شناخت و به همین دلیل امکان تحصیل مجدد برای داوطلبان وجود نخواهد داشت. می توانید در سایر دانشگاه ها بدون کنکور اقدام به ثبت نام نمایند.
هزینه ثبت نام رشته های بدون کنکور چقدر است؟
شهریه کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور چقدر است؟
زمان دقیق برای ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی چیست؟


برای اطلاع ذقیق در رابطه با ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل تماس حاصل نمایید.


مطالب مرتبط
لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی
رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد
رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد
مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد
کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکو
ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون
خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با نحوه ثبت نام ، شرایط ثبت نام و زمان ثبت نام آشنا کنیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : ثبت نام کاردانی به کارشناسی آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Wyjx
نظرتان را بنویسید