اسامی پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی

اسامی پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

هر سال اسامی پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته یک الی دو ماه بعد از زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی اعلام میشه. هنوز زمان دقیق اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 اعلام نشده. داوطلبا بعد از اعلام نتایج میتونن به سایت سازمان سنجش برن و اسامی قبول شدگان کنکور رو مشاهده کنن.

 

 

اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ یک الی دو ماه بعد از زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی در سایت sanjesh.org اعلام میشه و داوطلبایی که در رشته های با کنکور و یا بدون کنکور این آزمون ثبت نام و شرکت کردن، باید در زمان مقرر وارد این سایت شده و ببینن آیا اسمشون جزو اسامی قبول شدگان کارشناسی ناپیوسته هست یا نه.

اما از اونجایی فرایند ثبت نام رشته های با کنکور کارشناسی ناپیوسته با رشته هایی که پذیرششون بر اساس سوابق تحصیلی بوده با هم انجام شده، اکثر داوطلبا نمی دونن که اسامی قبول شدگان چه زمانی اعلام میشه و به چه نحوی باید نتیجه آزمون خودشون رو ببینن. برای همین در ادامه این مقاله در مورد لیست اسامی قبولی های کنکور کاردانی به کارشناسی توضیح دادیم.

 

زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

اسامی پذیرفته شدگان مقطع کاردانی به کارشناسی در رشته های با کنکور و رشته های بدون کنکور، به صورت همزمان اعلام میشه. معمولا یک تا دو ماه بعد از زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی، اسامی از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اعلام میشه. سال قبل نتایج اواخر شهریور اعلام شد اما هنوز تاریخ دقیق اعلام اسامی پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی مشخص نشده است.

 

 

به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1401، در همین مقاله اطلاع رسانی میکنیم.

 

اگه دوست دارین اطلاعات جامعی در مورد نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی به دست بیارین میتونین به لیک زیر سر بزنین و مقاله اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی رو مطالعه کنین.

 

حتما بخوانید : اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

 

 

 

 

 

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

اسامی قبول شدگان مقطع کاردانی به کارشناسی برای همه رشته ها هم با کنکور هم بدون کنکور به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش اعلام میشه. داوطلبا باید در زمان اعلام نتایج وارد سایت سازمان سنجش بشن و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامیشون اسامی قبولی های کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401 رو ببینن.

 

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱ به طور خلاصه

 

۱ورود به سایت سازمان سنجش و بخش کاردانی به کارشناسی

 

۲کلیک روی گزینه اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

 

۳وارد کردن اطلاعات خواسته شده

 

۴دریافت کارنامه

 

همچنین شما میتونین نحوه انتخاب رشته و ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد رو از طریق لینک زیر مطالعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

 

راهنمای تصویری مشاهده اسامی قبول شدگان کاردانی به کارشناسی

 

۱ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org و انتخاب گزینه "کاردانی به کارشناسی" از منوی سمت راست

 

راهنمای تصویری مشاهده اسامی قبول شدگان کاردانی به کارشناسی

 

۲کلیک روی گزینه " اعلام نتیجه نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401"

 

راهنمای تصویری مشاهده اسامی قبول شدگان کاردانی به کارشناسی

 

۳مشاهده نتیجه قبولی با استفاده از یکی از روش های زیر

 

راهنمای تصویری مشاهده اسامی قبول شدگان کاردانی به کارشناسی

 

اگه در کنار کنکور کارشناسی ناپیوسته، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رو هم انجام دادین، برای اطلاع از اسامی قبولی های اون می تونین مقاله زیر رو بخونین.

 

بیشتر بخوانید : اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

مشاوره پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

در صورتیکه بعد از مشاهده اسامی پذیرفته شده های کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401، اسم شما هم جزو پذیرفته شده ها بود، حالا شما باید اطلاعیه های دانشگاه مورد نظرتون رو چک کنید و در زمانی که دانشگاه مد نظر، مقرر کرده با در دست داشتن مدارک لازم، به دانشگاه مراجعه و فرایند ثبت نام خودتون رو انجام بدین.

 

اگر هم بعد از اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی، اسمتون جزو اسامی قبول شده در این آزمون نبود، نگران نباشین چون می تونین شانستون رو برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و یا دانشگاه آزاد امتحان کنین.

 

اگر میخواین از جزئیات اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی مطلع و با نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی آشنا بشین، میتونین به لینک زیر سر بزنین.

 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به همه سوالای شما درباره اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای این مرکز در ارتباط باشین و از راهنمایی هاشون در این زمینه استفاده کنین. همچنین برای اینکه بتونید سریعا از اخبار مربوط به کنکور کاردانی به کارشناسی مطلع بشین، میتونین عضو کانال تلگرامی تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ این اسامی معمولا یک ماه بعد از زمان برگزاری کنکور اعلام میشه که به محض اینکه اسامی اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

2- ✔️ نتایج و اسامی قبولی های کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ این اسامی در سایت سازمان سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

 

3- ✔️ داوطلبایی که اسمشون جزو قبولی های کنکور کاردانی به کارشناسی نیست باید چیکار کنن؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده این افراد می تونن شانسشون رو برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های دیگه امتحان کنن.

منبع : اسامی پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RpXw
نظرتان را بنویسید