نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که جزو پذیرفته شدگان نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ هستند، می بایست در زمان معین به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد مراجعه نموده و با بارگذاری مدارک لازم، ثبت نام غیر حضوری خود را انجام دهند. ثبت نام سایر مراحل پذیرفته شدگان نیز به صورت حضوری در واحدهای دانشگاهی صورت می گیرد.

 

 

داوطلبان متقاضی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد1401 بعد از مشاهده نتایج اولیه، می بایست نسبت به انتخاب رشته ارشد آزاد خود اقدام نمایند و منتظر اعلام نتایج نهایی این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش باشند تا در صورت قبولی در یکی از کد رشته های ثبت شده در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی، برای نام نویسی به واحد محل پذیرش خود مراجعه نمایند.

اطلاع از زمان مشخص شده برای ثبت نام در واحدهای دانشگاه آزاد از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که عدم ثبت نام به موقع در دانشگاه ها به منزله انصراف از تحصیل در مقطع ارشد می باشد. بنابراین پذیرفته شدگان پس از مشاهده نتایج و مطالعه اطلاعیه ثبت نام باید به سامانه دانشگاه آزاد مراجعه نموده و در مهلت معین به ثبت نام خود در سایت آموزشیار بپردازند. برای آشنایی با این مراحل در ادامه مقاله به بررسی نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ می پردازیم.

 

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

معمولا اعلام نتایج کنکور ارشد دانشگاه های سراسری و واحدهای دانشگاه آزاد به صورت همزمان از طریق سایت سنجش منتشر می شود. داوطلبانی که پس از انتشار نتایج کنکور ارشد 1401، موفق به قبولی در یکی از کد رشته های دانشگاه ازاد شده اند، می توانند برای دریافت اطلاعات جزئی تر از زمان و نحوه ثبت نام در محل پذیرش خود به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.

 

بر اساس تجربیات چندین سال گذشته، بازه زمانی ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه آزاد از طریق اطلاعیه ای در اختیار داوطلبان قرار گرفته و پذیرفته شدگان بر اساس تاریخ مشخص شده در اطلاعیه برای ثبت نام غیرحضوری از طریق سایت دانشگاه آزاد اقدام می نمایند. با توجه به اینکه زمان ثبت نام در سال گذشته از 1 تا 7 آبان ماه بود، احتمال دارد امسال نیز داوطلبان از اوایل آبان ماه اقدام به ثبت نام نمایند.

 

 

به محض اعلام مهلت زمانی ثبت نام، زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 می توانند برای اطلاع از نتایج نهایی و دریافت پرینت کارنامه قبولی خود به مطالعه مقاله زیر بپردازند.

بیشتر بخوانید: نتایج نهایی کنکور ارشد دانشگاه آزاد

 

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

پذیرفته شدگان نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 1401 می بایست پس از دریافت کارنامه نهایی ارشد به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir مراجعه نموده و اطلاعیه پذیرش قبول شدگان ارشد آزاد را مطالعه نمایند تا از جزئیات مراحل ثبت نام مطلع شوند.

 

پس از اطلاع از جزئیات ثبت نام، در مهلت معین شده به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد مراجعه نموده و مدارک ثبت نام غیر حضوری خود را بارگذاری نمایند. معمولا در مهلت ثبت نام قبول شدگان ارشد دانشگاه آزاد، تکمیل فرم سلامت روح و روان در سایت سلامت دانشگاه آزاد نیز الزامی می باشد. در ادامه مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ارائه شده است.

 

مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد دانشگاه آزاد در سایت سنجش

مراجعه به سایت azmoon.iau.ac.ir و اطلاع از جزئیات ثبت نام

مراجعه به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد برای ثبت نام غیرحضوری در موعد مقرر

مراجعه حضوری به دانشگاه محل پذیرش ارشد آزاد در موعد مقرر

 

داوطلبان در صورتی که پس از پذیرش در دانشگاه بعد ازمدتی به تحصیل در رشته خود علاقمند نبوده، می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ثبت نام نموده و سایر کد رشته های موجود در دفترچه را انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1401 شامل مدارک تحصیلی و شخصی قبول شدگان ارشد دانشگاه آزاد می باشد که برخی از آن ها باید در زمان ثبت نام غیر حضوری در سامانه آموزشیار آپلود شود و برخی دیگر در موعد مقرری که سایت هر یک از دانشگاه های آزاد سراسر کشور منتشر می کند به صورت حضوری به آموزش دانشگاه تحویل داده شوند.

 

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

اصل مدرک کارشناسی (در صورت نداشتن اصل مدرک می بایست گواهی فراغت از تحصیل لیسانس را ارائه نمود).

داشتن برگه فراغت از تحصیل، ریز نمرات، لغو معافیت تحصیلی دوره کارشناسی برای مشمولان پذیرفته شده.

اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی از تمامی صفحات

اصل و یک برگ فتوکپی از کارت ملی

شش عکس 4*3 تمام رخ (برای مشمولان 12 قطعه)

مدرکی که وضعیت خدمت برادران را مشخص می کند

تکمیل تمامی فرم های ثبت نام قرار گرفته در سایت آموزشیار

پرداخت هزینه خدمات آوزشی و حق بیمه در آموزشیار

پرداخت شهریه ارشد آزاد در ترم اول

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ را در اختیار متقاضیان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

 

داوطلبان می توانند بعد از پذیرش و ثبت نام در دانشگاه آزاد، در صورتی که قصد انتقالی به محل سکونت خود داشته باشند می توانند درخواست انتقالی خود را ثبت نمایند. برای اطلاع از انتقالی دانشگاه آزاد به لینک زیر مراجعه نمایید.

در ادامه بخوانید: نقل و انتقال دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه آزاد چه تاریخی می باشد؟

✔️ زمان و جزئیات ثبت نام پذرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سایت این دانشگاه منتشر شده که تاریخ دقیق آن در متن مقاله قرار گرفته است.



 

2- ✔️ مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد چگونه است؟

✔️ مطابق متن مقاله، ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد آزاد ابتدا به صورت غیر حضوری در سایت آموزشیار و سپس به صورت حضوری در محل پذیرش انجام می شود.



 

3- ✔️ مدارک لازم برای ثبت نام قبول شدگان کنکور ارشد دانشگاه آزاد چیست؟

✔️ پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه آزاد می بایست تمامی مدارک ذکر شده در متن مقاله را در زمان ثبت نام نهایی در دانشگاه به همراه داشته باشند.

منبع : نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mK7O
نظرتان را بنویسید