ثبت نام طرح نیروی انسانی مهندسی پزشکی

ثبت نام طرح نیروی انسانی مهندسی پزشکی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

 رشته مهندسی پزشکی از جمله رشته های علوم پزشکی است که دارای طرح نیروی انسانی اختیاری می باشد و داوطلبان می توانند در صورت علاقه به کار در طرح نیروی انسانی مهندسی پزشکی 1400، شرکت نمایند. همچنین، فارغ التحصیلان این رشته برای کسب مهارت های لازم می بایست در سامانه طرح نیروی انسانی ثبت نام نموده تا پس از بررسی مدارکشان به مناطق و حوزه های تحت نظر وزارت بهداشت اعزام شوند.

 

 

رشته های تحصیلی وزارت بهداشت 1400 به دو دسته کلی رشته های پزشکی و رشته های غیر پزشکی تقسیم می شوند. رشته های پزشکی و برخی از رشته های غیر پزشکی دارای طرح نیروی انسانی اجباری هستند، اما مهندسی پزشکی از آن دسته از رشته هایی است که پس از فارغ التحصیلی، ثبت نام در طرح بر اساس علاقه خود متقاضیان می باشد.

بعضی از متقاضیان برای یاد گرفتن فعالیت های عملی و در نتیجه توانمندی در ساختن تجهیزات پزشکی در صدد پیدا کردن شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند. طرح مهندسی پزشکی علاوه بر این که مهارت های کاربردی را به داوطلبان آموزش می دهد بلکه به عنوان سابقه کار نیز برای متقاضیان محاسبه می شود. برای راهنمایی بیشتر علاقه مندان، در ادامه این مقاله به بررسی زمان و نحوه ثبت نام طرح مهندسی پزشکی ۱۴۰۰ می پردازیم.

 

زمان ثبت نام طرح مهندسی پزشکی ۱۴۰۰

متقاضیان با مشاهده لیست رشته های مشمول طرح نیروی انسانی 1400متوجه می شوند که آیا دارای طرح اجباری هستند یا اختیاری ؟ رشته های دارای طرح اجباری وزارت بهداشت دارای زمان بندی دقیقی هستند که در سامانه طرح نیروی انسانی به متقاضیان اعلام می شود. اما رشته های غیر پزشکی و غیر دندانپزشکی متفاوت از آن ها بوده و دارای طرح نیروی انسانی اختیاری و در برخی رشته ها اجباری هستند.

 

رشته مهندسی پزشکی دارای طرح اختیاری است، بنابراین متقاضیان می توانند پس از فارغ التحصیلی، در زمانی که مایل هستند به سامانه رشد وزارت بهداشت مراجعه نموده و مراحل ثبت نام را سپری نمایند. پیشنهاد می شود قبل از نام نویسی حتما از شرایط ثبت نام و قوانین آن مطلع بوده و سپس اقدام به تایید و ارسال مدارک خود نمایید.

 

متقاضیان می بایست قبل از ثبت نام، شرایط محل خدمت تحت نظر وزارت بهداشت را در نظر بگیرند و سپس برای نام نویسی در طرح مهندسی پزشکی ۱۴۰۰ اقدام نمایند. همچنین، برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت می توانید عضو کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی هیوا شوید.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام طرح مهندسی پزشکی



 

نحوه ثبت نام طرح مهندسی پزشکی ۱۴۰۰

متقاضیان مشمول طرح خدمت نیروی انسانی ۱۴۰۰ می بایست طبق شرایط و ضوابط سامانه طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت که در دفترچه دستورالعمل ثبت نام در اختیار داوطلبان قرارداده است، در این سامانه نام نویسی نمایند. در ادامه برای آشنایی بیشتر راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در طرح مهندسی پزشکی 1400 ارائه شده است.

 

برای ثبت نام طرح مهندسی پزشکی ۱۴۰۰ ابتدا وارد سایت tarhreg.behdasht.gov.ir شده و سپس بر روی گزینه ثبت نام مشمولین غیر پزشک و غیر دندانپزشک کلیک نموده تا وارد صفحه اصلی ثبت نام شوید.

 

مراحل ثبت نام طرح مهندسی پزشکی

 

پس از مطالعه توضیحات مربوطه در صفحه جدید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

 

نحوه ثبت نام طرح مهندسی پزشکی

 

با وارد کردن اطلاعات خواسته شده نظیر کد ملی و تاریخ تولد، بر روی شروع فرآیند ثبت نام کلیک نمایید.

 

مرحله ثبت نام طرح مهندسی پزشکی

 

برخی از رشته های تحصیلی وزارت بهداشت دارای طرح اختیاری بوده و متقاضیان در صورت علاقه می توانند در طرح نیروی انسانی اقدام به ثبت نام نمایند. برای اطلاع از نحوه به کارگیری در طرح اختیاری می توانید به لینک مقاله زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام طرح اختیاری وزارت بهداشت

 

 

 

 

 

پس از اتمام ثبت نام طرح مهندسی پزشکی ۱۴۰۰، کد رهگیری خود را یادداشت کرده تا در زمان اعلام نتایج بتوانید مجددا وارد سایت نیروی انسانی شده و از قسمت پیگیری وضعیت، نتیجه درخواست خود را مشاهده نمایید.

 

متقاضیانی که در سپری کردن مراحل ثبت نام طرح مهندسی پزشکی 1400 دچار ابهامی شده اند می توانند با کارشناسان سامانه مشاوره هیوا تماس گرفته تا متخصصان مربوطه از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آنان را راهنمایی نمایند.

 

نتایج طرح مهندسی پزشکی از طریق پیامک برای پذیرفته شدگان ارسال می شود، برای آگاهی از زمان اعلام نتایج و نکاتی در خصوص این طرح پیشنهاد می شود متن مقاله زیر را مطالعه نمایید.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج طرح مهندسی پزشکی وزارت بهداشت

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام طرح مهندسی پزشکی در چه زمانی صورت می گیرد؟

✔️ با توجه به توضیحات متن مقاله، مهندسی پزشکی دارای طرح اختیاری است و متقاضیان پس از فارغ التحصیلی امکان ثبت نام در هر بازه زمانی در این طرح را دارند.



 

2- ✔️ نحوه ثبت نام طرح مهندسی پزشکی چگونه است؟

✔️ برای ثبت نام در طرح مهندسی پزشکی می توانید از راهنمای تصویری داخل متن مقاله کمک بگیرید.



 

3- ✔️ سایت ثبت نام طرح خدمت مهندسی پزشکی چیست؟

✔️ برای ثبت نام طرح مهندسی پزشکی به سامانه توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت که لینک آن در متن مقاله موجود است، مراجعه نمایید.

منبع : ثبت نام طرح نیروی انسانی مهندسی پزشکی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XJ9l
نظرتان را بنویسید