کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی

کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

کارت ورود به به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401، چند روز قبل از برگزاری این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش منتشر میشه. تموم داوطلبایی که قصد شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ رو دارن باید روز آزمون این کارت رو همراه خودشون داشته باشن. هنور تاریخ دقیق انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 مشخص نیست.

 

پذیرش در مقطع کاردانی به کارشناسی برای تعدادی از رشته ها با آزمون و برای بقیه رشته ها بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی انجام میشه. داوطلبایی که زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 اقدام به ثبت نام در رشته های با کنکور این مقطع کردن، باید در زمان مشخص شده اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱ کنن. توجه داشته باشین که داشتن پرینت کارت ورود به جلسه برای شرکت در این آزمون اجباریه.

 کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر میشه. داوطلبا می تونن با استفاده از اطلاعات ثبت نامیشون وارد این سایت شده، کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱ خودشون رو دریافت کرده و از زمان و مکان برگزاری این آزمون با خبر بشن.

در ادامه در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 و همچنین ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه و باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱ توضیح دادیم. تا آخر این مقاله با ما همراه باشین!

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

هرسال، چند روز قبل از برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی، کارت ورود به جلسه این آزمون روی سایت سنجش قرار می گیره و داوطلبایی که زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی نام نویسی کردن، تا قبل از آزمون فرصت دارن که با مراجعه به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خودشون کنن. این نکته رو فراموش نکنید که روز آزمون همراه داشتن کارت ورود به جلسه اجباریه.

 

 

به محض مشخص شدن زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱، این مقاله بروز رسانی میشه.

 

اگه دوست دارین از جزئیات زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی مطلع بشین، میتونین به لینک زیر سر بزنین.

 

حتما بخوانید : زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی

 

 

 

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش قابل دریافته. تموم داوطلبایی که ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته رو انجام دادن و متقاضی شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 هستن، موظفن تا در بازه زمانی مشخص شده برای دریافت کارت ورود به جلسه خودشون اقدام کنن.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱ بطور خلاصه

 

۱ورود به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org

 

۲انتخاب بخش کاردانی به کارشناسی از منوی سمت راست

 

۳کلیک روی لینک" دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401"

 

۴وارد کردن اطلاعات خواسته شده

 

۵دریافت کارت ورود به جلسه

 

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱

 

۱ورود به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org، انتخاب بخش کاردانی به کارشناسی از منوی سمت راست

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی

 

۲انتخاب گزینه" دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401"

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی

 

۳وارد کردن اطلاعات به یکی از 4 روش زیر برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ناپیوسته 1401

 

وارد کردن شماره پرونده، شماره سریال

 

وارد کردن شماره پرونده، کد پیگیری

 

وارد کردن مشخصات فردی( شماره پرونده، نام خانوادگی، نام، کدملی، سال تولد)

 

وارد کردن شماره پرونده، شماره داوطلبی

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی

 

اگه به هر دلیلی به اطلاعاتتون دسترسی نداشتین و یا اونا رو گم کردین، نگران نباشین، چون می تونین از طریق سیستم ارسال درخواست به سازمان سنجش، مجدد اطلاعاتتون رو بازیابی کنین.

 

بیشتر بخوانید : سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱، سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی رو برای داوطلبای متقاضی این مقطع فعال می کنه تا افرادی که احتیاج به تغییر و ویرایش اطلاعاتشون دارن در این بازه زمانی بتونن از طریق لینک" ویرایش اطلاعات" که پایین کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 قرار گرفته، اقدام به ویرایش اطلاعاتشون کنن.

 

نکته ای که باید در نظر داشته باشین اینه که همه اطلاعات ثبت نامی قابل تغییر و ویرایش نیستن و فقط می تونین اطلاعاتی مثل: معدل دوره کاردانی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، سهمیه کنکور سراسری( سهمیه رزمندگان، سهمیه ایثارگران و سهمیه خانواده شهدا)، وضعیت اشتغال و... رو ویرایش کرد، ولی نمی تونین اطلاعاتی مثل گروه آزمایشی، عکس یا حوزه آزمونتون رو تغییر بدین.

 

ثبت نام همه رشته های دانشگاه آزاد به جز رشته های مربوط به گروه پزشکی در این مقطع، بدون آزمون و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام میشه. اگه متقاضی ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته هستین، در کنار ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی شانس خودتون رو در ثبت نام دانشگاه آزاد هم امتحان کنین. برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه آزاد خوندن مقاله زیر بهتون پیشنهاد میشه.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401، سازمان سنجش به خاطر رفاه حال داوطلبا، نماینده هایی رو به عنوان باجه های رفع نقص در تمام استانای کشور مستقر می کنه. داوطلبایی که به هر دلیلی در کارت ورود به جلسشون، اطلاعات اشتباه وارد شده و از طریق لینک ویرایش اطلاعات موفق به اصلاح و ویرایش اطلاعاتشون نشدن ، باید به باجه های رفع نقص مراجعه کرده و اطلاعاتشون رو به صورت حضوری ویرایش کنن.

 

اگه داوطلبی به هر دلیلی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه خودش از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org نشده و یا نیاز به اصلاح اطلاعاتی مثل تغییر عکس داوطلب، گروه آزمایشی، شهر محل سکونت و ... داره، می تونه به این باجه ها مراجعه و به صورت حضوری درخواستش رو پیگیری کنه.

 

پیشنهاد می کنیم حتما شانس خودتون رو در ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی هم امتحان کنین. برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقاله زیر رو بخونین.

 

در ادامه بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به همه سوالای شما درباره دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 پاسخ داده و اگه نیاز داشته باشین اطلاعاتتون رو ویرایش کنن، شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای این مرکز در ارتباط باشین و از تجربیاتشون در این زمینه استفاده کنین.

 

 

 

 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چجوریه؟

✔️ کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی، از طریق سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی قابل دریافته که به طور کامل در متن مقاله توضیح داده شده.

 

2- ✔️ برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چه اطلاعاتی لازمه؟

✔️ کارت ورود به جلسه به 4 روش قابل دریافته و به اطلاعاتی مثل شماره پرونده ، کدملی و .... احتیاج دارین که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده.

 

3- ✔️ کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی منتشر میشه؟

✔️ کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چند روز قبل از زمان برگزاری این آزمون منتشر میشه که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده.

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EYQ4
نظرتان را بنویسید