اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد

اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 بودند، به محض اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ می توانند اسامی پذیرفته شدگان را بر روی سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند. زمان انتشار جواب نهایی ارشد، اواخر مهرماه می باشد، لذا، داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت سنجش از نوع پذیرش خود مطلع شوند.

 

 

سازمان سنجش، اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ را در موعد مقرر منتشر می کند تا داوطلبان بتوانند با در دست داشتن کد ملی و شماره پرونده به صورت اینترنتی وارد سامانه شده و از رشته و دانشگاه محل قبولی خود مطلع شوند. همچنین، بعد از مشاهده نتایج نهایی می بایست تمامی اقدامات لازم برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی را انجام دهند.

اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی ارشد و ثبت نام به موقع در دانشگاه ها از جمله مواردی است که داوطلبان باید به موقع از آن خبردار شده تا در مهلت تعیین شده بتوانند به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده و در هر یک از کد رشته های پذیرفته شده تشکیل پرونده دهند. بنابراین در ادامه مقاله به بررسی زمان و نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد 1401 می پردازیم.

 

زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان کنکور ارشد ۱۴۰۱

معمولا سازمان سنجش قبل از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، در قالب یک جدول، زمانبندی تمام مراحل مرتبط با برگزاری و اعلام نتایج کنکور ارشد را منتشر می کند. با این وجود زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ممکن است به دلایل مختلف تغییر کند که در این صورت از طریق سایت سازمان سنجش مجددا به اطلاع داوطلبان می رسد.

 

اعلام اسامی قبول شدگان کنکور کارشناسی ارشد برای برخی از رشته ها در طی دو مرحله اعلام می شود. چرا که بعضی از رشته های ارشد دارای شرایط خاص برای پذیرش دانشجو مراحل گزینش مختلف داشته و پس از انتشار کارنامه اولیه کارشناسی ارشد، ابتدا اسامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت را اعلام کرده و آن ها را به مصاحبه و آزمون های عملی دعوت می کنند. در نهایت در صورت قبولی در این مراحل داوطلب می تواند نتیجه نهایی پذیرش خود را در زمان اعلام نتایج نهایی ارشد مشاهده نماید.

 

سال گذشته به دلیل تعویق کنکور کارشناسی ارشد و برگزاری آن در اواسط مرداد ماه، اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد در 27 مهرماه اعلام شد. لذا، احتمال دارد نتایج و اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد 1401 در اواخر مهر ماه اعلام شود. به محض اعلام اطلاعیه جدید سازمان سنجش در این خصوص در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

 

 به محض اعلام زمان اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد 1401، در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

نتایج کارشناسی ارشد در طی دو مرحله مشخص می شود، داوطلبان می توانند با در دست داشتن مدارک خود به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. برای اطلاع از جزئیات اعلام نتایج ارشد به متن مقاله زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد

 

 

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کنکور ارشد ۱۴۰۱

همانطور که گفته شد، نتیجه نهایی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود و داوطلبان برای مشاهده اسامی خود می بایست مراحل زیر را سپری نمایند:

 

ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org

انتخاب گزینه کارشناسی ارشد

کلیک بر روی اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد1401

ثبت اطلاعات خواسته شده و انتخاب گزینه ورود

مشاهده نتیجه پذیرش از میزکار خود

 

داوطلبانی که در صفحه باز شده پیش رویشان نام دانشگاه و کد رشته ای را که در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ به ثبت رسانده بودند را مشاهده می نمایند باید به سایت دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه نموده و از زمان ثبت نام و تشکیل پرونده مطلع شوند.

 

اعلام نتایج و انتخاب رشته کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش امکان پذیر است. داوطلبان می توانند برای آشنایی با این سایت مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: سایت سنجش ارشد

 

 

 

 

 

راهنمای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کنکور ارشد ۱۴۰۱

برای رفاه حال داوطلبان متقاضی مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کنکور ارشد ۱۴۰۱ در ادامه راهنمای تصویری چگونگی مشاهده اسامی قبول شدگان کنکور کارشناسی ارشد 1401 ارائه می دهیم.

 

به آدرس sanjesh.org مراجعه نموده و از منوی سمت راست صفحه گزینه کارشناسی ارشد را کلیک نمایید.

 

مراحل اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد-1

 

بر روی گزینه سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد 1401 (اسامی پذیرفته شدگان نهایی) کلیک نمایید.

 

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد-2

 

بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک نموده تا وارد صفحه درج اطلاعات ثبت نامی شوید.

 

مراحل اسامی قبول شدگان کنکور کارشناسی ارشد-3

 

پس از وارد کردن شماره پرونده و سایر اطلاعات، به صفحه زیر وارد شده و گزینه مشاهده نتیجه نهایی را کلیک نمایید.

 

نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان کارشناسی ارشد-4

 

 

راهنمای تصویری فوق مربوط به نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال گذشته بوده که در موعد مقرر بروز رسانی می شود.

 

داوطلبانی که کد رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 را انتخاب کرده بودند نیز می توانند اسامی پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد را در همین سامانه سنجش و با طی کردن مراحل ذکر شده مشاهده نمایند. اما اگر این دسته از داوطلبان به دنبال اطلاع از جزئیات کارنامه نهایی کارشناسی ارشد خود باشند می بایست به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و کارنامه سبز کنکور ارشد دانشگاه آزاد را مطالعه نمایند.

 

اگر داوطلبی با مشاهده جواب کنکور ارشد ۱۴۰۰ از رشته پذیرفته شده خود راضی نبوده و یا اصلا در هیچ کد رشته ای قبول نشده بود، می تواند در تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد شرکت کند و دوباره به انتخاب 100 کد رشته محل دارای ظرفیت دانشگاه ها بپردازد.

 

کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد که حاوی رتبه داوطلب و آخرین رتبه قبولی در هر رشته محل می باشد، اوایل آبان ماه منتشر می شود. پیشنهاد می شود داوطلبان برای اطلاع از نحوه دریافت کارنامه نهایی و اعتراض به نتایج کنکور ارشد مقاله زیر را مطالع نمایند.

در ادامه بخوانید: کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده پاسخگویی به سوالات شما بوده و می توانند اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد 1401 را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار شما قرار دهند.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد 1401 چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1401 در اواخر مهر و یا اوایل آبان ماه می باشد که به محض انتشار در متن مقاله قرار می گیرد.



 

2- ✔️ نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کنکور ارشد چگونه است؟

✔️ راهنمای تصویری مشاهده نتیجه نهایی ارشد 1401 در متن مقاله قرار داده شده است.



 

3- ✔️ اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد 1401 در چه سایتی اعلام می شود؟

✔️ اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ها از طریق سایت سازمان سنجش که نشانی آن در متن مقاله قرار دارد اعلام می شود.

منبع : اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xY1q
نظرتان را بنویسید