اعلام نتایج بدون آزمون کاردانی به کارشناسی

اعلام نتایج بدون آزمون کاردانی به کارشناسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ همزمان با نتیجه کنکور کاردانی به کارشناسی، حدودا یک تا دو ماه بعد از زمان آزمون، اعلام میشه و داوطلبایی که ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته رو انجام دادن باید در زمان مقرر با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در سایت سنجش، نتایج نهایی خودشون رو ببینن. هنوز زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 اعلام نشده.

 

 

تقریبا برای اکثر رشته محل های کنکور کاردانی به کارشناسی، آزمونی برگزار نمیشه و نحوه پذیرش داوطلبای متقاضی این رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبا هستش، یعنی داوطلبایی که در رشته های بدون کنکور ثبت نامشون رو انجام دادن، دیگه در آزمونی شرکت نکردن و منتظر اعلام نتایج انتخاب رشتشون هستن.

اما از اونجایی که فرایند ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته همزمان با کنکور اون انجام میشه، اکثر داوطلبا نمی دونن که این نتایج کی اعلام میشه و به چه نحوی باید این نتایج رو چک کنن. برای همین در ادامه این مقاله در مورد اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ توضیح دادیم. با ما همراه باشین. 

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی۱۴۰۱

مدتی پس از ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱، زمان اعلام نتایج، جواب های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی از سایت سنجش اعلام میشه. در واقع نتایج بدون آزمون و با آزمون کاردانی به کارشناسی با هم اعلام میشه، برای همین داوطلبا باید پیگیر اطلاعیه های این سازمان باشن، تا از زمان اعلام جواب های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته 1401 با خبر بشن. هنوز تاریخ دقیق اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401 اعلام نشده.

 

 

به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱، در همین مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

اگه شما میخواین از جزئیات اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی مطلع بشین و بدونین که چه زمانی و به چه نحوی این نتایج اعلام میشه و چطور میتونین اون رو مشاهده کنین، میتونین به لینک مقاله زیر سر بزنین.

 

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

 

 

 

 

 

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی در سایت سنجش اعلام میشه و داوطلبایی که در زمان مقرر، ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401 رو انجام دادن، با ورود به این سایت و وارد کردن اطلاعات خواسته شده، می تونن نتایج ثبت نام خودشون رو ببینن.

 

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ به طور خلاصه

 

۱ورود به سایت سازمان سنجش و بخش کاردانی به کارشناسی

 

۲کلیک روی گزینه اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

 

۳وارد کردن اطلاعات خواسته شده

 

۴دریافت کارنامه

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

 

۱ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org و انتخاب گزینه "کاردانی به کارشناسی" از منوی سمت راست

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

 

۲کلیک روی گزینه "اعلام نتیجه نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401"

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

 

۳مشاهده نتیجه قبولی با استفاده از یکی از روش های زیر

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

 

 

تصاویر بالا مربوط به مراحل اعلام نتایج سال گذشتس. به محض اینکه تغییری در روند اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی امسال ایجاد بشه این مقاله بروزرسانی میشه و لینک ورود به سایت گذاشته میشه.

 

شاید شما دوست داشته باشین اسامی پذیرفته شده های کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401 رو مشاهده کنین. برای اینکه بدونین چطور میتونین این کار رو بکنین، به لینک زیر سر بزنین.

 

حتما بخوانید : اسامی پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی

 

مشاوره اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

پس از اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، در صورت قبولی در دانشگاه دلخواه، شما باید اطلاعیه های دانشگاه مورد نظرتون رو چک کنید تا از زمان ثبت نام اون دانشگاه مطلع بشین. سپس با در داست داشتن مدارک لازم، به دانشگاه مورد نظرتون مراجعه کنین و فرآیند نام نویسیتون رو انجام بدین.

 

احیانا اگه بعد از مشاهده نتایج، از نتیجه قبولیتون راضی نبودین، می تونین شانستون رو برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و علمی کاربردی امتحان کنین. چون این دانشگاه ها هر سال برای ورودی مهر و بهمن اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته می کنن و فرصت خوبیه برای ورود به دانشگاه.

 

شما میتونین علاوه بر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنین. تنوع رشته های این دانشگاه بسیار بیشتر از سایر دانشگاه هاست. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر سر بزنین.

 

در ادامه بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به همه سوالای شما درباره اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای این مرکز در ارتباط باشین و از راهنمایی هاشون در این زمینه استفاده کنین. همچنین برای اطلاع از جدیدترین اخبار پذیرش بدون کنکور کاردانی به کارشناسی، میتونین در تلگرام تحصیلیکو عضو بشین.

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی اعلام میشه؟

✔️زمان اعلام این نتایج مشخص نیست، به محض مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج، در این مقاله اطلاع میدیم.

 

2- ✔️ نتایج ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج در سایت سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت رو در این مقاله گذاشتیم.

 

3- ✔️ داوطلبایی که از نتیجه قبولی ثبت نامشون راضی نیستن باید چیکار کنن؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد این افراد می تونن شانسشون رو برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی امتحان کنن.

منبع : اعلام نتایج بدون آزمون کاردانی به کارشناسی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XyPV
نظرتان را بنویسید