اسامی قبول شدگان آزمون کاردانی فنی حرفه ای

اسامی قبول شدگان آزمون کاردانی فنی حرفه ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ برای رشته های با کنکور و رشته هایی که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش می کردن حدودا در اواخر مهر ماه در سایت سازمان سنجش اعلام میشه. داوطلبا باید در زمان مقرر با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در این سایت وارد بشن و نتیجه کنکورشون رو ببینن.

 

 

اسامی پذیرفته شدگان کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۱ در سایت sanjesh.org اعلام میشه و داوطلبایی که در رشته های با کنکور و یا بدون کنکور این آزمون ثبت نام و شرکت کردن، باید در زمان مقرر وارد این سایت شده و ببینن آیا اسمشون جزو اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 هست یا نه.

اما از اونجایی فرایند ثبت نام رشته های با کنکور فنی حرفه ای با رشته هایی که پذیرششون بر اساس سوابق تحصیلی بوده با هم انجام شده اکثر داوطلبا نمی دونن که اسامی قبول شدگان چه زمانی اعلام میشه و به چه نحوی باید نتیجه خودشون رو ببینن. برای همین در ادامه این مقاله در مورد لیست اسامی قبولی های کنکور کاردانی فنی حرفه ای توضیح دادیم.

 

زمان اعلام اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱

اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام میشه. تمام داوطلبایی که اقدام به ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای کردن، زمان اعلام نتایج این آزمون، می تونن از قبولی یا عدم قبولیشون مطلع بشن.

 

نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 با توجه به سال های گذشته احتمالا تا اواخر مهر ماه در سایت سنجش اعلام و اسامی پذیرفته شده ها مشخص میشه. پس همه داوطلبایی که ثبت نام رشته محل های این آزمون رو انجام دادن باید منتظر اطلاعیه ها باشن تا به محض اعلام نتایج ببینن اسمشون جزو اسامی پذیرفته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 هست یا نه.

 

 

به محض مشخص شدن زمان دقیق اعلام اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱، در همین مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

اگر می خواین از جزئیات نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401، نحوه مشاهده نتایج و سایر مطالب مربوط به اون مطلع بشین، می تونین مقاله زیر رو بخونین.

حتما بخوانید : اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

 

 

 

 

نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱

اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی برای همه رشته های با آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش اعلام میشه. داوطلبا باید زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خودشون اسامی قبولی های کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 رو ببینن.

 

نحوه مشاهده اسامی قبولی های کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ به طور خلاصه

 

۱ورود به سایت سازمان سنجش و بخش کاردانی

 

۲کلیک روی گزینه اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

۳وارد کردن اطلاعات خواسته شده

 

۴دریافت کارنامه

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شده های کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401

 

۱وارد سایت سازمان سنجش و بخش کاردانی فنی حرفه ای بشین

 

راهنمای تصویری مشاهده اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

۲در ادامه روی گزینه اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای کلیک کنین

 

راهنمای تصویری مشاهده اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

۳سپس با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز یکی از دو روش زیر، می تونین جواب کنکور کاردانی خودتون رو ببینین

 

راهنمای تصویری مشاهده اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

اگه در کنار ثبت نام کنکور کاردانی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رو هم انجام دادین، برای دیدن اسامی قبول شدگان اون می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی

 

مشاوره اعلام اسامی پذیرفته شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱

احیانا اگه بعد از اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای، دیدین که اسمتون جزو قبولی های این آزمون نبوده و یا در رشته محل دلخواهتون پذیرش نشدین هم نگران نباشین، چون شما فرصت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و علمی کاربردی رو هم دارین و می تونین شانستون رو برای اون ها هم امتحان کنین.

 

خوبی ای که ثبت نام بدون کنکور برای شما داره اینه که متجانس بودن رشته دیپلم با رشته انتخابی ملاک نیست و شما می تونین هر رشته ای می خواین انتخاب کنین. در ضمن اگه جزو دانش آموزای نظام جدید هستین که در کنکور کاردانی شرکت کرده بودین، می تونین شانستون رو برای دوره کارشناسی ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور امتحان کنین. حتی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری( روزانه، شبانه، پردیس خودگردان، غیر انتفاعی و پیام نور) هم براتون امکان پذیره.

 

اگه میخواید اطلاعات کامل و جامعی درباره شرایط، زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به دست بیارین میتونین به لینک زیر سری بزنین.

در ادامه بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از راهنمایی هاشون استفاده کنین. همچنین می تونین برای اینکه اخبار کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 رو سریعا دریافت کنین، در کانال تلگرامی تحصیلیکو عضو بشین.

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ هنوز زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان کنکور کاردانی مشخص نشده ولی به محض اینکه اسامی اعلام بشه تو این مقاله اطلاع میدیم.

 

2- ✔️ نتایج و اسامی قبولی های کنکور کاردانی در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ این اسامی در سایت سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

 

3- ✔️ داوطلبایی که اسمشون جزو قبولی های کنکور کاردانی نیست باید چیکار کنن؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده این افراد می تونن شانسشون رو برای ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه ها امتحان کنن.

منبع : اسامی قبول شدگان آزمون کاردانی فنی حرفه ای

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Wx1o
نظرتان را بنویسید