دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

همه داوطلبایی که قصد ثبت نام در دانشگاه بدون کنکور بهمن ۱۴۰۰ رو دارن، باید حتما قبل از ثبت نام دفترچه بدون کنکور دانشگاه های سراسری رو دانلود و با دقت مطالعه کنن. متقاضیا با مطالعه دفترچه از شرایط و ضوابط، مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام و لیست رشته محلای ارائه شده با خبر میشن. 

 

 

در سال های اخیر، برای ادامه تحصیل در ۸۵٪ از رشته ها دیگه نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست و خیلی راحت میشه از طریق بدون کنکور یا همون سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شد. اما داوطلبا قبل از ثبت نام، باید دفترچه ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور رو با دقت بخونن تا هم از لیست رشته محلای بدون کنکور با خبر بشن و هم در دفترچه ثبت نام از تمام شرایط و ضوابط نوشته شده.

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400 از 14 آذر شروع میشه و تا 20 آذر ماه ادامه داره. دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن ۱۴۰۰ همزمان با شروع زمان ثبت نام منتشر میشه.

 

داوطلبا با دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه بدون کنکور سراسری بهمن ماه 1400 در صورتی که همه شرایط ثبت نام رو داشته باشن، کد رشته محلای دلخواهشون انتخاب می کنن و مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام رو آماده می کنن. حالا در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه بدون کنکور سراسری بهمن سال 1400 رو براتون گذاشتیم تا به راحتی این دفترچه رو دانلود کنین. جزئیاتش رو مطالعه کنین. 

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن ۱۴۰۰

برای ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور سراسری و تکمیل اون، باید پیگیر اطلاعیه های سایت سازمان سنجش برای انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 باشین تا به محض انتشار این دفترچه، اون رو دانلود و مطالعه کنین. طبق اطلاعیه سایت سازمان سنجش لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن ۱۴۰۰ همزمان با شروع شدن مهلت ثبت نام در تاریخ 14 آذر فعال میشه.

 

مطالعه این دفترچه برای تمامی داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه های سراسری بدون کنکور رو دارن، واجبه و برای این کار لازمه که خیلی سریع از اخبار منتشر شده در سایت سنجش آگاه باشین. برای این کار می تونین در کانال تلگرامی بدون کنکور تحصیلیکو عضو بشین تا خیلی سریع از آخرین اخبار ها مطلع بشین.  

 

 

هنوز دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور بهمن 1400 منتشر نشده و در صورت انتشار برای دانلود اینجا قرار میدیم.

 

تا لینک دانلود دفترچه بدون کنکور بهمن 1400 منتشر بشه، در اینجا لینک دانلود دفترچه بدون کنکور مهر 1400 رو قرار دادیم.

 

عنوانلینک دانلود
دفترچه انتخاب رشته ریاضی بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400لینک دانلود
دفترچه انتخاب رشته تجربی بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400لینک دانلود
دفترچه انتخاب رشته انسانی بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400لینک دانلود
دفترچه انتخاب رشته هنر و زبان بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400لینک دانلود
دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400لینک دانلود
دفترچه پیوست انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400لینک دانلود

 

پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام بدون کنکور تحصیلیکو بشین تا از اخبار مربوط به دانشگاه های بدون کنکور مطلع بشین. برای اینکه از تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه های سراسری بدون کنکور اطلاع داشته باشین، مقاله زیر رو بخونبن.

بیشتر بخوانید : تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه های سراسری بدون کنکور

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور سراسری بهمن ۱۴۰۰

در زمان ثبت نام برای دانشگاه های بدون کنکور سراسری تمامی داوطلبا نیازمند داشتن یک سری شرایط مشخصی هستن که برای ورود به این دانشگاه ها لازمه. هر داشگاهی برای خودش یک سری شرایطی رو منتشر می کنه که تمامی افرادی که قصد ثبت نام و ادامه تحصیل در این دانشگاه ها رو دارن، موظف هستند این شرایط رو برای ثبت نام خودشون مهیا کنن.

 

این شرایط به دو بخش شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم شدن که در این بخش به تعدادی از اونها اشاره می کنیم:

 

1 - اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران


2 - نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران


3 - تبعیت دانشجو از قوانین جمهوری اسلامی ایران


4 - رعایت مقررات دانشگاه


5 - نداشتن فساد اخلاقی

 

و شرایط اختصاصی این دانشگاه ها شامل این موارد میشن:

 

1- دارا بودن دیپلم نظام آموزشی جدید 6-3-3 حداکثر اخذ تا تاریخ 31 شهریور ماه 1400، دیپلم پیش دانشگاهی، دیپلم سال دوازدهم، دیپلم دوره چهار ساله متوسطه ( نظام جدید ) و یا کاردانی (فوق دیپلم) برای متقاضیان رشته های بدون کنکور مقطع کارشناسی بهمن 1400 ضروریه.


2- محرومیت دانشجوی دوره های کاردانی چه پیوسته و چه ناپیوسته برای ثبت نام این دانشگاه ها 

 

3-  عدم منع نظام وظیفه برای داوطلبان (آقا)

 

همونطور که گفتیم، داشتن تمامی این شرایط برای ثبت نام و در مراحل بعدی، برای پذیرش در دانشگاه های بدون کنکور سراسری برای ورودی بهمن 1400 نیازه و داوطلبا باید بیشترین تلاش خودشون رو برای داشتن این شرایط ذکر شده بکنن. 

 

همچنین اگه تمایل دارین درباره شرایط ثبت نام در دانشگاه های پیام نور هم اظلاعات کسب کنین، می تونین به مقاله زیر مراجعه کنین و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنین.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام در دانشگاه پیام نور

 

جزییات ثبت نام دانشگاه بدون کنکور سراسری بهمن ۱۴۰۰

همون طور که گفته شد لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1400 از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری حذف شده و دفترچه مجزایی براش منتشر میشه. برای ورودی بهمن هم که به صورت مجزا دفترچه ای منتشر میشه که تمام رشته های دارای ظرفیت در تمام دانشگاه ها در اون قابل مشاهده است. 

 

این جوری داوطلبا خیلی راحت می تون ببینن رشته محل دلخواهشون در لیست رشته های بدون کنکور سراسری وجود داره یا نه! اگه وجود داشته باشه که ثبت نامشون رو انجام میدن و اگه بخوان در کنکور سراسری سال بعد ثبت نام می کنن. ولی اگه وجود نداشته باشه، متوجه میشن که باید حتما ثبت نام کنکور سراسری رو انجام بدن و برای قبولی در رشته دلخواهشون از سد کنکور بگذرن. 

 

این ثبت نام ها برای داوطلبانی که براشون مهمه که زود وارد دانشگاه بشن و به مراحل تحصیلی بالاتری برسن، خیلی کاربردیه. در واقع این ثبت نام ها در زمان اونها خیلی صرفه جویی می کنه. همونطور که گفتیم، این ثبت نام ها در دو نوبت در سال انجام میشن که داوطلب ها می تونن ثبت نام خودشون رو کامل کرده و به دانشگاه و رشته ی مورد علاقه خودشون راه پیدا کنن. 

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن که تمام سوالای شما رو در مورد دفترچه ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 1400 جواب بدن و شما رو در تمامی مراحل ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور یاری کنن. برای ارتباط با کارشناسای تحصیلیکو می تونین از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده کنین.

 

اگه می خواین در کنار دانشگاه بدون کنکور، ثبت نام کنکور سراسری هم انجام بدین، مقاله زیر کمکتون می کنه که ثبت نامتون رو کامل انجام بدین.

در ادامه بخوانید : راهنمای جامع ثبت نام کنکور سراسری

 

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه 1400 چه زمانی منتشر میشه؟

✔️ تاریخ دقیق انتشار این دفترچه در متن مقاله گفته شده که لینک دانلودش رو هم میزاریم.

 

2- ✔️ دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری در چه سایتی منتشر میشه؟

✔️ این دفترچه در سایت سازمان سنجش منتشر میشه که به محض انتشار لینک دانلودش رو در این مقاله میذاریم.

 

3- ✔️ علت منتشر شدن دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری قبل از شروع شدن ثبت نام کنکور سراسری چیه؟

✔️ همون طور که در این مقاله به طور کامل گفته شد علت این موضوع اینه که داوطلبا قبل از ثبت نام کنکور سراسری ببینن رشته مورد علاقشون در این دفترچه وجود داره یا نه.

منبع : دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lZWr
نظرتان را بنویسید