مدارک لازم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1400

مدارک لازم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

داوطلبایی که می خوان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ رو انجام بدن باید قبل از ثبت نام، از مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه پیام نور 1400 مطلع باشن تا بتونن تا زمان ثبت نام اونا رو اماده کنن و ثبت نامشون رو کامل انجام بدن. این مدارک و جزئیات اونها کامل در دفترچه انتخاب رشته این دانشگاه توضیح داده شده.

 

 

دانشگاه پیام نور به دلیل تنوع رشته، هزینه کم و کلاسای نیمه حضوری، نظر داوطلبای زیادی رو جلب کرده. داوطلبایی که شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 رو دارن برای ثبت نام در این دانشگاه باید اول مدارک لازم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور رو آماده کنن.

این دانشگاه ها ظرفیت زیادی از رشته های خودشون رو برای داوطلبای متقاضی بدون کنکور باز گذاشتن که همین، یک امتیاز مثبت برای داوطلبان به حساب میاد. بعد از اعلام زمان ثب نام لازمه که تمام مدارک رو آماده داشته باشین تا بتونین خیلی سریع ثبت نام خودتون رو تکمیل کنین. 

ثبت نام برای این دانشگاه ها زمان خیلی کمی داره که به همین دلیل، نیازه که داوطلبا به اخبار و اطلاعیه های جدیدی که در سایت سازمان سنجش گذاشته میشه، حواسشون باشه تا از زمان ثبت نام و تهیه مدارک مورد نیاز جا نمونن. خیلی از داوطلبا نمی دونن که برای ثبت نام این دانشگاه چه مدارکی لازمه. برای همین ما در ادامه این مقاله در مورد مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ صحبت کردیم تا قبل از ثبت نام اونا رو آماده کنین.

 

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۰

علاقمندای ثبت نام بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۰ ورودی بهمن ماه باید مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور 1400 که شامل موارد زیر هستن رو برای ثبت نام اینترنتی خودشون در که در سایت سازمان سنجش انجام میشه، رو در زمانی که در سایت سازمان سنجش اعلام میکنه، آماده داشته باشن :

 

مقطع تحصیلی قبلی ( رشته تحصیلی ، محل فارغ التحصیلی و معدل )

 

اطلاعات شخصی ( نام ، نام خانوادگی ، شماره شناشنامه ، تاریخ تولد ، کد ملی و ... ) 

 

اطلاعات محل سکونت ( آدرس محل سکونت ، شماره تلفن ثابت ، شماره تلفن همراه ، کد پستی و ... )

 

 

اطلاعات رشته محل های مورد تقاضای این نتایج در سایت سازمان سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت اعلام نتایج رو به محض فعال شدن در این مقاله قرار میدیم.

 

اگه تمایل دارین که در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و مراحل انجامش بیشتر بدونین، می تونین به مقاله زیر مراجعه کرده و تمام نکات مهم مربوط به انجام  ثبت نام رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

 

 

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ماه ۱۴۰۰

داوطلبایی که قصد ثبت نام در زمان ثبت نام دانشگاه بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۰ ورودی مهر ماه رو دارن در صورتی می تونن ثبت نام خودشون رو کامل و دقیق انجام بدن و رسید ثبت نام دریافت کنن که، تمام مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 1400 رو قبل از ثبت نام آماده و در صورت نیاز، حتما در سایت بارگذاری کنن.

 

از اونجایی که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ماه به صورت اینترنتی انجام میشه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام شامل:

 

مقطع تحصیلی قبلی ( رشته تحصیلی ، محل فارغ التحصیلی و معدل )

 

اطلاعات شخصی ( نام ، نام خانوادگی ، شماره شناشنامه ، تاریخ تولد ، کد ملی و ... ) 

 

اطلاعات محل سکونت ( آدرس محل سکونت ، شماره تلفن ثابت ، شماره تلفن همراه ، کد پستی و ... )

 

اطلاعات رشته محل های مورد تقاضا

 

در صورتی که برای دانشگاه پیام نور ثبت نام کردین و تمایل به انتخاب رشته دارین، برای دریافت اطلاعات و اطلاع از جزئیات نوشته شده در دفترچه ثبت نام می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید :  دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰

توجه کنین که هم متقاضیای ورودی مهر و هم متقاضیای ورودی بهمن باید کارت اعتباری جهت پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 تهیه کنن. همچنین داوطلبا بعد از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر و بهمن ۱۴۰۰ در صورت قبولی در انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر، باید جهت ثبت نام قطعی به دانشگاه مراجعه کنن و مدارک گفته شده رو به دانشگاه تحویل بدن.

 

کارت اعتباری ذکر شده، برای انجام ثبت نام و رفتن به مراحل بعدی نیازه و هیچ کدوم از داوطلبین بدون خرید کارت اعتباری و داشتن کد مربوطه، نمی تونن ثبت نام خودشون رو به ثبت برسونن. پس خرید کارت اعتباری هم به نوعی، از مدارک این ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پیام نور به حساب میاد.

 

اگر شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام بدون کنکور پیام نور رو دارین و مدارکتون هم آماده است، به احتمال زیاد می تونین در بقیه دانشگاه های سراسری بدون کنکور هم شرکت کنین. برای دریافت اطلاعات میتونین مقاله زیر رو بخونین.

 

در ادامه بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری

 

اون دسته از داوطلبایی که پس از مطالعه این مقاله سوالی براشون مطرح شد هم می تونن همه سوالای خودشون رو در مورد ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ۱۴۰۰ از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن. برای برقراری ارتباط با مشاورای این مرکز کافیه از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده کنن. همچنین شما می تونین برای دریافت اخبار منتشر شده بدون کنکور پیام نور در کانال تلگرامی بدون کنکور تحصیلیکو عضو بشین.

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ برای ثبت نام دانشگاه پیام نور ورودی بهمن 1400 چه مدارکی لازمه؟

✔️ یکی از مدارک مورد نیاز کد ملی و شماره شناسنامه است که بقیه مدارک لازم برای ثبت نام در این مقاله گفته شده.

 

2- ✔️ چه زمانی باید مدارک ثبت نام رو به دانشگاه تحویل بدیم؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، در صورت قبولی در رشته محل مورد نظر برای ثبت نام قطعی باید مدارک رو به دانشگاه تحویل بدین.

 

3- ✔️ آیا برای ثبت نام دانشگاه پیام نور باید هزینه پرداخت کرد؟

✔️ یکی از مدارک لازم برای ثبت نام رسیدیه که بعد از پرداخت هزینه دریافت می کنین.

منبع : مدارک لازم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1400

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kYWE
نظرتان را بنویسید