دفترچه انتخاب رشته زبان 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش به منظور انتخاب رشته داوطلبان کنکور زبان 1400 و آگاهی از کد رشته محل ها ، ظرفیت ، جنسیت پذیرش ، شرایط  ، ضوابط ، موانع محرومیت و ... دفترچه ای تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان منتشر می کند . این دفترچه در بازه زمانی معین بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org منتشر می شود .




​​کنکور زبان یکی از گروه های آزمایشی فرعی کنکور سراسری محسوب می شود که دارای چهار زیر گروه و در هر زیر گروه ضرایب دروس با هم متفاوت می باشد . بیشترین رقابت در میان داوطلبان گروه زبان بر سر مترجمی زبان انگلیسی می باشد . داوطلبان زبان بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 و مشاهده کارنامه اولیه کنکور از رتبه و تراز خود در هر زیر گروه و میزان درصدهای به دست آورده مطلع خواهند شد .

داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند ، بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور 1400 بی صبرانه منتظر انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان هستند . دفترچه انتخاب رشته زبان به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر شده و در دسترسی تمامی داوطلبان قرار می گیرد .

از مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 1400 می توان به ضوابط کلی پذیرش دانشجو ، نحوه تاثیر سهمیه مناطق و ایثارگران در انتخاب رشته کنکور و ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس ، نیمه حضوری ، مجازی ، پیام نور و غیرانتفاعی اشاره کرد . با توجه به اهمیت مندرجات این دفترچه برای متقاضیان در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 1400 قرار داده شده است .



دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 1400
 سازمان سنجش با انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 1400 کد رشته محل های ارائه شده در این گروه آزمایشی را به همراه ظرفیت ، دوره و جنسیت پذیرش هر کدرشته محل اعلام می کند . داوطلبان مجاز به انتخاب رشته پس از مطالعه و بررسی تمامی بخش های دفترچه انتخاب رشته زبان ، می توانند حداکثر 150 کد رشته محل متناسب با علاقه خود از این دفترچه انتخاب نمایند .

هنوز زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 1400 مشخص نیست اما معمولا 1 تا 3 روز بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری این دفترچه منتشر می شود . پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 1400 عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید .





به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 1400 ، لینک دانلود آن در این مقاله قرار داده می شود .



لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 1400 لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 99
دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 1400 دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99


 برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته کنکور زبان حتما مقاله زیر مطالعه گردد . 

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب رشته زبان












با توجه به نکات مهمی که در دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 1400 ذکر شده ، به داوطلبان توصیه می کنیم در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص بندهای مختلف این دفترچه ، با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در این زمینه بهره مند شوند .



 داوطلبان کنکور زبان می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا محدوده شانس قبولی خود را با انتخاب کردن گروه آزمایشی زبان و مشخص کردن نوع سهمیه و رتبه در سهمیه مشاهده نمایند .

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری











سوالات متداول


1- دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 1400 چه زمانی منتشر می شود ؟
این دفترچه معمولا در مرداد ماه منتشر می شود که به محض انتشار لینک دسترسی به آن در متن مقاله قرار داده می شود .




2- دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان ، به چه صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد ؟
این دفترچه به صورت اینترنتی منتشر می شود که به محض فعال شدن لینک دریافت دفترچه ، امکان دانلود آن در این مقاله فراهم می شود .




3-   دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان ، شامل چه مواردی است ؟  
این دفترچه شامل شرایط و ضوابط انتخاب رشته ، لیست کدرشته محل ها ، جنسیت ، ظریت پذیرش و... می باشد که توضیحات تکمیلی در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : دفترچه انتخاب رشته زبان 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kqLv
نظرتان را بنویسید