دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
همزمان با شروع ثبت نام ، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 حاوی شرایط و ضوابط ، مدارک ، نحوه ثبت نام و لیست رشته های ارائه شده به صورت اینترنتی منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . داوطلبان لازم است پیش از ثبت نام این دفترچه را به دقت مطالعه نمایند .




سازمان سنجش هر ساله همزمان با شروع ثبت نام رشته های بدون آزمون ، به منظور آشنایی داوطلبان با شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور سراسری ، دفترچه ای را تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری منتشر می کند .

این دفترچه شامل قسمت های مختلفی است که داوطلبان ضروری است پیش از ثبت نام این دفترچه را مطالعه نمایند . اطلاع از مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته ، کمک به سزایی در تکمیل فرم ثبت نام و پیشبرد هر چه صحیح تر روند ثبت نام می کند از این روز در ادامه این مقاله زمان و لینک دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 را ارائه داده ایم .



زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری 99
 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 در دو مرحله ورودی مهر و ورودی بهمن برگزار می شود و همزمان با شروع ثبت نام لینک دریافت دفترچه بر روی سایت سازمان سنجش فعال می گردد .



 زمان دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99

 طبق اطلاعیه سازمان سنجش دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99 همزمان با شروع ثبت نام بهمن در تاریخ 30 آذر ماه منتشر می شود .



 دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99 در تاریخ 30 آذر منتشر می شود 



 زمان دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 99

 طبق اطلاعیه سازمان سنجش دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری 99 در تاریخ 8 بهمن ماه منتشر شده و ثبت نام از تاریخ 20 اسفند 98 الی 31 شهریور 99 خواهد بود . 



 برای دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری ورودی مهر 99 کلیک کنید  



 برای دانلود اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 کلیک کنید 



 برای دانلود اصلاحیه دوم دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری 99 کلیک کنید 



 برای دانلود اصلاحیه سوم دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری 99 کلیک کنید 



بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری 99





مشاوره دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری 99
 توجه داشته باشید در این دفترچه رشته محل های دوره های روزانه ، نوبت دوم ، پردیس خودگردان ، دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی ارائه شده است که به غیر از دوره روزانه سایر دوره های شهریه پرداز هستند بنابراین در زمان انتخاب رشته و اولویت بندی در چینش انتخاب های خود کمال دقت را به کار گیرید .



 در مدت زمان ثبت نام احتمال این وجود دارد که سازمان سنجش طی اطلاعیه و یا اطلاعیه هایی لیست رشته محل های جدید ، تغییر ظرفیت رشته محل ها و یا حذف رشته محلی را اعلام نماید که توصیه می شود لیست رشته محل های جدید منتشر شده را مطالعه نمایید .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99









اگر پس از مطالعه مقاله دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .














سوالات متداول


1- دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 چه زمانی منتشر می شود ؟  
دفترچه ثبت نام بدون آزمون سراسری همزمان با شروع ثبت نام در هز نوبت منتشر می شود که در این مقاله به این موضوع پرداخته ایم .




2-  لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری در کدام سایت فعال می شود ؟
 لینک دانلود دفترچه سراسری 99 در سایت سازمان سنجش منتشر می شود که که پس از انتشار دفترچه لینک دانلود را در این مقاله قرار می دهیم .




3- آیا لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در این دفترچه منتشر می شود ؟
خیر ، دفترچه ثبت نام بدون آزمون سراسری 99 شامل لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی نمی شود که در این مقاله دانشگاه ها و دوره های مورد پذیرش گفته شده است .

منبع : دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Z7zw
نظرتان را بنویسید