زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری در دو نوبت ورودی مهر و بهمن برگزار می شود و علاقه مندان باید در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 هز یک از ورودی ها مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را آماده نموده و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

برای مشاوره زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 99 






هر ساله سازمان سنجش اقدام به جذب دانشجو در بیش از 85 درصد رشته محل های دانشگاه های سراسری ارائه شده در دفترچه می کند . رشته محل های ارائه شده در دوره های روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پردیس خودگردان ، دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیر انتفاعی می باشد که ملاک پذیرش در این رشته محل ها سوابق تحصیلی داوطلبان می باشد .

داوطلبان متقاضی ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری در سال 99 در 2 نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن می توانند ثبت نام خود را انجام دهند که پس از شروع ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه شرایط و ضوابط ، زمان و نحوه ثبت نام و لیست رشته های ارائه شده و سایر مندرجات دفترچه هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند . 

لازم است داوطلبان در زمان قانونی ثبت نام که از سوی سازمان سنجش اعلام می شود ثبت نام خود را انجام دهند از این رو در ادامه این مقاله زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 99 اعلام کرده ایم .



زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99
مرحله دوم ثبت نام برای نیمسال دوم تحصیلی یعنی ورودی ترم بهمن است که داوطلبان برای ثبت نام این دوره هم نیاز است در زمان ثبت نام علاوه بر ارائه مدارک لازم برای ثبت نام ، هزینه ثبت نام را نیز پرداخت نمایند .



  طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش ، داوطلبان علاقه مند به پذیرش بدون آزمون  رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری می توانند از 30 آذر ماه برای ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کنند .





ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99 از 30 آذر آغاز شده و تا 3 دی ادامه خواهد داشت



 هم چنین طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99 همزمان با آغاز مهلت نام نویسی این ورودی منتشر خواهد شد .

حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری





زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99
 مرحله اول ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری 99 برای نیمسال اول تحصیلی یعنی ورودی مهر ماه می باشد . ثبت نام رشته های بدون کنکور ورودی مهر سال 99 به تعویق افتاده است . تاریخ دقیق ثبت نام 18 فروردین اعلام می شود .



 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در تاریخ 31 تیر ماه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از 5 مرداد ماه سال جاری آغاز شده و تا 14 مهر ماه ادامه خواهد داشت .





ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 99 آغاز شده و تا 14 مهر ادامه دارد .



 به محض آغاز زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 99 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99










اگر پس از مطالعه مقاله زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .












سوالات متداول


1-  تاریخ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 99 چه موقع است ؟
 زمان ثبت نام بدون آزمون سراسری نیمسال اول حدودا اواخر اسفند 98 است که در این مقاله توضیح داده شده است .




2-  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 برای ورودی بهمن ماه چه زمانی است ؟
ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی سراسری برای ورودی بهمن ماه حدودا از اواخر آذر ماه آغاز می شود که توضیحات تکمیلی در این مقاله آمده است .




3-  آیا زمان ثبت نام بدون کنکور دانشاه های سراسری 99 تمدید می شود ؟
 این احتمال وجود دارد که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشاه های سراسری 99 تمدید شود که در این مقاله به این موضوع پرداخته شده است .

منبع : زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5kqx
نظرتان را بنویسید