دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
همزمان با فعال شدن شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 در سایت سازمان سنجش فعال شده و داوطلبان با مراجعه به این سایت می توانند دفترچه را دانلود نمایند .



ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری 99 دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه برگزار می شود که همزمان با شروع ثبت نام لینک دانلود دفترچه در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شود .

دفترچه راهنمای ثبت نام شامل شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان ، مقررات وظیفه عمومی ، سهمیه ها ، لیست رشته محل های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ، مدارک لازم برای ثبت نام ، فرم پیش نویس ثبت نام ، جدول ضریب تأثیر اعمال سوابق تحصیلی ( معدل کتبی دیپلم ) با توجه به نوع دیپلم و گروه آزمایشی و ... است .

هر داوطلب موظف است پیش از ثبت نام ، دفترچه بدون کنکور سراسری را مطالعه کرده و پس از اطلاع از شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 را ارائه داده ایم .



لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99
 علاوه بر ورودی مهر ماه ، دانشگاه های سراسری برای ورودی بهمن ماه نیز به صورت بدون ازمون دانشجوی می پذیرند . پذیرش بدون ازمون ورودی بهمن این دانشگاه ها گاهی اوقات تحت عنوان تکمیل ظرفیت نیز مطرح می شود . داوطلبان باید در زمان اعلام شده با دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99 برای نام نویسی خود اقدام کنند .



 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در خصوص تکمیل ظرفلیت و ثبت نام ورودی بهمن 99 دانشگاه های سراسری ، لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99 همزمان با آغاز مهلت نام نویسی و در تاریخ 30 آذر ماه منتشر خواهد شد .



   

لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99 در تاریخ 30 آذر ماه فعال خواهد شد



 همچنین ممکن است برای لیست رشته محل های دارای ظرفیت خالی از ثبت نام ورودی مهر ماه سازمان سنجش اقدام به برگزاری مرحل تکمیل ظرفیت بکند .

بیشتر بخوانید : تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری





لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 99
 لیست رشته ها و جزئیات ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری در دوره های روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پردیس خودگردان ، پیام نور و غیرانتفاعی و مجازی در یک دفترچه ارائه می شود . در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 را ارائه داده ایم 



    



برای دانلود نسخه بروز و جدید دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 کلیک کنید



برای دانلود فایل پیوست دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 کایک کنید



برای دانلود اصلاحیه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 کلیک کنید



برای دانلود اصلاحیه دوم دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری 99 کلیک کنید



برای دانلود اصلاحیه سوم دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری 99 کلیک کنید



در ادامه بخوانید : ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری 99









اگر پس از مطالعه مقاله دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .












سوالات متداول


1-  لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری 99 در کدام سایت فعال می شود ؟
 لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری 99 در سایت سازمان سنجش فعال می شود که لینک دانلود را در این مقاله قرار داده ایم .




2-  دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی 99 شامل چه قسمت هایی است ؟
 دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی 99 شامل شرایط و ضوابط ، لیست رشته و سایر جزئیات ثبت نام است که در این مقاله به آن اشاره شده است .




3- دفترچه بدون کنکور سراسری 99 در چند نوبت منتشر می شود ؟
دفترچه بدون کنکور سراسری 99 در 2 مرحله منتشر می شود که در این مقاله توضیح داده شده است .

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/V37v
نظرتان را بنویسید