مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز سنجش پزشکی به منظور رفاه حال داوطلبان جامانده از ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی ، معمولا بازه زمانی را تحت عنوان " تمدید مهلت ثبت نام " در نظر گرفته و به اطلاع داوطلبان می رساند . در این بازه زمانی داوطلبان می توانند فرم ثبت نام را تکمیل یا در صورت لزوم اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند .



کلیه متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری رشته های علوم پزشکی می بایست به منظور اعلام علاقه مندی خود در زمان مقرر شده به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کرده و فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل نمایند .

با وجود انتشار اطلاعیه های مختلف در خصوص زمان ثبت نام آزمون دکترای بهداشت 1400 ، با داوطلبانی مواجه خواهیم بود که از این مرحله جا مانده و یا خواستار ویرایش اطلاعات درج شده در فرم خود هستند از این رو متقاضی ایجاد فرصت مجدد ثبت نام می باشند .

از این رو مرکز سنجش پزشکی فرصتی کوتاه را برای این دسته از داوطلبان در نظر می گیرد تا بتوانند با مراجعه به سایت ثبت نام اطلاعات فردی و تحصیلی خود را درج نمایند . در ادامه به بررسی زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 می پردازیم .



مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400
با توجه به اطلاعیه های سال گذشته مرکز سنجش پزشکی کلیه داوطلبان زمان ثبت نام آزمون دکترای بهداشت 1400 احتمالا در نیمه دوم بهمن خواهد بود و داوطلبان می بایست از طریق سایت این مرکز به نشانی sanjeshp.ir دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود و مطالعه کرده ، سپس هزینه تعیین شده را پرداخت نموده و فرم اینترنتی را تکمیل نمایند .

لازم به ذکر است که هر داوطلب می تواند در زمان ثبت نام حداقل یک و حداکثر دو رشته امتحانی را با در نظر گرفتن شرط تجانس رشته فارغ التحصیلی با رشته امتحانی مورد نظر خود انتخاب کرده که باید برای هر یک هزینه جداگانه پرداخت کند البته باید به همزمان نبودن روز آزمون دو رشته امتحانی نیز توجه نماید .




به محض مشخص شدن مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 این مطلب به روز رسانی می شود .










تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400
داوطلبانی که در مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 موفق به ثبت نام نشده و هم چنان متقاضی ثبت نام در دکتری علوم پزشکی می باشند در فرصت دیگری که تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت در اختیار آن ها قرار می گیرد ، می توانند به سایت سنجش پزشکی مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را طی کنند .



در صورت انتشار اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی در خصوص مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 این مقاله به روز رسانی می شود .



با توجه به این که بازه زمانی در نظر گرفته شده برای تمدید مهلت ثبت نام دکترا وزارت بهداشت پس از اتمام زمان قانونی ثبت نام اعلام می شود به متقاضیان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام دکتری تخصصی و صفحه اینستاگرام دکتری هیوا از اخبار لحظه به لحظه در این خصوص مطلع شوند .



حتما بخوانید: زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در بازه زمانی تمدید مهلت ثبت نام دکترا پزشکی 1400 راهنمایی های لازم را در اختیار داوطلبان قرار داده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا ثبت نام آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهند .

در ادامه بخوانید: مراحل ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت









سوالات متداول


1- مهلت ثبت نام دکترای رشته های پزشکی چند بار تمدید می شود ؟
فرصت ثبت نام برای داوطلبان این آزمون تنها یکبار تمدید خواهد شد که جزئیات تاریخ آن را در متن مقاله شرح داده ایم .




2- داوطلبان برای ثبت نام آزمون دکترای بهداشت باید از چه طریقی اقدام نمایند ؟
متقاضیان می توانند جهت ثبت نام دکترا رشته های پزشکی به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه نمایند که در متن مقاله آدرس سایت و سایر جزئیات مطرح شده است .




3- داوطلبان آزمون دکتری رشته های پزشکی در حین ثبت نام مجاز به انتخاب چند رشته امتحانی می باشند ؟
هر داوطلب می تواند حداقل یک و حداکثر دو رشته امتحانی را با در نظر گرفتن شرایط خاص انتخاب کند که در متن مقاله توضیحات کوتاهی پیرامون آن ارائه داده ایم .

منبع : مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n3LW
نظرتان را بنویسید