فواید خواندن آهنگ کودکانه برای فرزندان شما

فواید خواندن آهنگ کودکانه برای فرزندان شما
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
marzilak

فواید خواندن آهنگ کودکانه برای کودک شما بی شمار است. خواندن آهنگ کودکانه به تقویت پیوند محبت آمیز شما با فرزندتان کمک می کند. از طریق خواندن لالایی و آهنگ کودکانه، نوزادان محبت مادر خود را درک می کنند و این به پیوند عاطفی بین مادر و کودک کمک می کند. فردی که برای نوزاد آهنگ کودکانه می خواند به شخصیت دلبستگی تبدیل می شود و احساس امنیت را به او منتقل می کند. آنها دست محکم و حمایت کننده ای دراز می کنند که به کودک در رشد شناختی، عاطفی و جسمی و همچنین رشد حواس کمک می کند.

روش صحیح خواندن آهنگ کودکانه

لالایی ها و آهنگ کودکانه بخش مهمی از برنامه خواب کودک است. گویی مادران به طور غریزی برای نوزادان خود آهنگ کودکانه می خوانند که زمان خواب آنها فرا می رسد.

این ممکن است یک لالایی کلاسیک باشد یا یک آهنگ کودکانه محبوب، گاهی اوقات در لحظه ساخته می شود، یا فقط یک آهنگ آرام است که مادر در حین چرت زدن کوچولویش زمزمه می کند.

برای بسیاری از کودکان، شنیدن یک آهنگ کودکانه مانند لالایی، به آنها این علامت می دهد که وقت آن است که چشمان خود را ببندند. بدن آنها نیاز به استراحت دارد و مغز آنها باید تمام آنچه را که در آن روز آموخته اند پردازش کند.

با این حال، لحن ها هرگز نباید بهانه ای برای به خواب رفتن باشند، و همچنین نباید در پس زمینه هنگام خواب کودک شما قرار گیرند. بعضی از بچه ها به حدی به برخی از آهنگ کودکانه و لالایی عادت می کنند که بدون گوش دادن به آنها نمی توانند بخوابند. اگر نیمه شب از خواب بیدار شوند، تنها زمانی می توانند دوباره بخوابند که کسی برایشان آواز بخواند. در این صورت، بهتر است این مادران سعی کنند آهنگ کودکانه خواندن برای نوزادان خود را تنها مقدمه ای برای خوابیدن بدانند. با این حال، هنگامی که کودک آن ها شروع به چرت زدن کرد، آهنگ کودکانه خواندن باید متوقف شود، نه اینکه تا زمانی که کودک کاملا بخوابد ادامه یابد.

نقش آهنگ کودکانه در رشد کودک

کودکان موسیقی کودکانه و اشعار لالایی ها و آهنگ کودکانه مهد کودک را از سنین پایین یاد می گیرند. بسیاری از اوقات، این به آنها ظرفیت می دهد تا قسمت بعدی آهنگ کودکانه را پیش بینی کنند. بنابراین، آهنگ کودکانه کودکان را با مفهوم روتین آشنا می کند و به آنها کمک می کند تا احساس امنیت و ثبات داشته باشند. این به نوبه خود به آنها این امکان را می دهد که احساس کنند می توانند به آنچه در اطرافشان اتفاق می افتد اعتماد کنند.

هنگامی که نوزادان آهنگ کودکانه خواندن مادران خود را مشاهده می کنند و می شنوند، شروع به جمع آوری اطلاعات در مورد معنای زبان بیان می کنند. آنها حرکاتی را که دهان برای صحبت کردن انجام می دهد تماشا می کنند. نوزادان در مورد صداهای مصوت ها و صامت ها و نحوه جمع شدن آنها برای انتقال ایده ها یاد می گیرند. تکرار این آهنگ کودکانه به نوزادان کمک می ‌کند تا تمام دانشی را که با شنیدن بارها و بارها به دست می‌آورند، ثبت کنند.

لینک مرجع voolak.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wOOR
نظرتان را بنویسید