ضررات و فواید میکرودرم ابریژن چیست؟

ضررات و فواید میکرودرم ابریژن چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
bitamolaii

میکرودرم ابریژن چیست ؟

میکرودرم ابریژن چیست ؟ این درمان یک روش پوستی است که لایه بالایی پوست را به آرامی از بین می برد. برای محو کردن جای آکنه و یکنواخت کردن رنگ پوست و روشن کردن چهره کدر استفاده می شود.این روش که حدود 30 دقیقه زمان میبرد توسط متخصصان پوست و زیبایی انجام شده. این روش به طور معمول ضرری ندارد و برای رسیدن به نتیجه دلخواه ممکن نیاز به چندین جلسه داشته باشید.

این مقاله این روش درمان ، انواع روش‌ها، مواردی که برای درمان استفاده می‌شود و آنچه در طول جلسات درمان باید انتظار داشت را توضیح می‌دهد. همچنین شامل جزئیاتی در مورد نحوه آماده شدن برای یک  و نحوه مراقبت از پوست بعد از آن است.

 

انواع میکرودرم ابریژن چیست ؟

یک روش حرفه ای است که توسط متخصصین  مراکز زیبایی با بهترین کارت تخفیف پوست انجام می شود. دو نوع اصلی از روش های این درمان وجود دارد:

  • میکرودرم ابریژن کریستالی
  • میکرودرم ابریژن الماس.

هر دو برای لایه برداری کامل پوست استفاده می شوند.

 

میکرودرم ابریژن کریستالی و الماس

در طول میکرودرم ابریژن کریستالی، کریستال های ریز از یک لوله کوچک به پوست شما شلیک می شوند و به طور همزمان با جاروبرقی به سمت بالا باز می گردند. به این فکر کنید که مانند یک اسکراب پرقدرت عمل می کند.

میکرودرم ابریژن الماس یک نسخه بدون کریستال است که به جای آن از یک گرز الماسی برای لایه برداری استفاده می کند.

هر دو نوع روش فواید زیادی دارند. تنها یک بار انجام باعث می شود پوست احساس نرمی، صافی و درخشندگی داشته باشد. مجموعه ای از درمان ها می توانند بافت و رنگ پوست را بهبود بخشند. همچنین می‌تواند چین و چروک‌های ریز، آسیب‌های ناشی از نور خورشید، اسکارهای آکنه/آکنه، منافذ بزرگ شده و حتی علائم کشش را کاهش دهد.

 

درمان میکرودرم ابریژن چقدر طول می کشد؟

میکرودرم ابریژن روش واقعی این درمان سریع است .  فقط 15 تا 30 دقیقه طول می کشد. تکنسین شما را به اتاق درمان هدایت می‌کند، جایی که لباس‌هایتان را به تعویض کرده و روی تخت دراز می‌کشید.

تکنسین شما قبل از انجام این روش صورت شما را تمیز می کند تا پوست شما را آماده کند. بعد از روش میکرودرم ابریژن کریستالی، دوباره صورت شما را تمیز می کنند تا کریستال های سرگردان را پاک کنند.

 

مزایا میکرودرم ابریژن

 درمان میکرودرم ابریژن 

تعداد درمان‌هایی که نیاز دارید کاملاً به هدف نهایی شما بستگی دارد. به عنوان یک درمان اسپا یکباره، یک جلسه پوست شما را روشن و نرم می کند.

اما اگر به دنبال بهبود یک مشکل پوستی خاص هستید، واقعاً به یک سری درمان نیاز دارید تا اثرات مثبت آن را مشاهده کنید. نتایجی که از آن به دست می آورید تجمعی هستند.

به طور کلی، 6 تا 10 درمان با فاصله 7 تا 14 روز برنامه ریزی می شود. تعداد و دفعات درمان ها بسته به نیاز پوست و اهداف مراقبت از پوست شما متفاوت است. تکنسینی که روش شما را انجام می دهد، بهترین برنامه درمانی را برای وضعیت خاص شما به شما اطلاع می دهد.

 

آیا میکرودرم ابریژن ضرر دارد؟

فکر این که کریستال هایی روی پوست شما منفجر شود یا یک عصا با نوک الماس روی صورت شما کشیده شود، وحشتناک به نظر می رسد. اما واقعاً آنقدرها هم که به نظر می رسد بد نیست. این درمان هیچگونه فشاری به صورت وارد نمیکند.

لازم نیست نگران باشید. از آنجایی که این روش  فقط روی لایه های سطحی پوست کار می کند، پس دردناک نیست.

 

آمادگی قبل از میکرودرم ابریژن چیست ؟

فرآیند این روش درمان ممکن است برای پوست شما کمی سخت باشد. اگر پوست شما قبل از درمان تحریک شده است، ممکن است ارائه دهنده شما بخواهد این روش را به تعویق بیندازد. از این روش میتوانید برای تخلیه منافذ پوست نیز استفاده کنید و همانند ایمپلنت دندان (کارت تخفیف ایمپلنت) که دندان های شما را نو می کند این فرایند نیز انگار همچین تاثیری دارد .

 

اگر مشکلات زیر را دارید این درمان را به تاخیر بیاندازید :

  • شیوع تبخال فعال
  • آکنه متوسط ​​تا شدید
  • زخم باز یا سایر تحریکات پوستی.
  • راش
  • آکنه روزاسه
  • خال مشکوک
  • آفتاب سوختگی
  • اگر داروی آکنه ایزوترتینوئین را در شش ماه گذشته مصرف کرده اید، باید منتظر بمانید تا درمان  انجام شود.

 

میکرودرم ابریژن صورت

 

نکات دو تا سه روز قبل از درمان :

  • از مصرف آسپرین و داروهای مبتنی بر آسپرین خودداری کنید
  • ناحیه درمان را اپیلاسیون نکنید
  • برای جلوگیری از آفتاب سوختگی از نور خورشید دوری کنید
  • استفاده از محصولات لایه بردار، Retin-A و اسید گلیکولیک را متوقف کنید

مگر اینکه دستور دیگری داده شود، از استفاده از درمان های موضعی در صبح روز ملاقات خودداری کنید. در صورت امکان با صورت تمیز و بدون آرایش در قرار ملاقات حاضر شوید.

 

آیا انجام میکرودرم ابریژن خطر دارد؟

وقتی این روش توسط یک متخصص پوست یا متخصص زیبایی موجود در سایت کارت تخفیف طلایی انجام می شود، عموماً بی خطر است. اگر به درستی انجام نشود، خطر ایجاد اسکار وجود دارد.

عوارض جانبی این درمان موقتی بوده و عبارتند از:

  • کبودی
  • پوست خشک یا پوسته پوسته می شود
  • افزایش حساسیت به آفتاب که می تواند چندین روز طول بکشد
  • ساییدگی های خفیف
  • عود تبخال

 

انتظارات بعد از درمان

از آنجایی که روی سطح پوست کار می کند، مشکلات کمی از نظر عوارض جانبی این روش درمان وجود دارد. با این حال، حساسیت، تورم، یا کبودی جزئی ممکن است رخ دهد. معمولاً پس از درمان، پوست شما کمی صورتی خواهد بود. این موضوع معمولا در عرض چند ساعت محو می شود.

برای بعد از یک روز یا بیشتر ، ممکن است احساس کنید که آفتاب سوختگی جزئی دارید. در غیر این صورت، می‌توانید بلافاصله پس از درمان، بدون هیچ تردیدی در مورد کاری که انجام داده‌اید، روز خود را ادامه دهید. درمان‌های آکنه، تونرها و پاک‌کننده‌های دارویی احتمالاً اگر آنها را بلافاصله بعد از این درمان استفاده کنید، می‌سوزند. بهتر است که بیک روز استفاده از آنها را متوقف کنید.

معمولاً می‌توان از آرایش، مرطوب‌کننده‌ها و پاک‌کننده‌های غیردارویی بلافاصله بعد از درمان بدون هیچ مشکلی استفاده کرد. حتما باید از ضد آفتاب استفاده کنید. پس از درمان کمی بیشتر مستعد آسیب خورشید خواهید بود.

 

خلاصه

اینک نظر شما در مورد میکرودرم ابریژن چیست ؟ این روش می تواند ظاهر پوست شما را با برداشتن ملایم لایه بالایی پوست بهبود بخشد. این کار را می توان با کریستال یا یک چوب الماسی برای لایه برداری پوست انجام داد. این روش معمولاً 15 تا 30 دقیقه طول می کشد . شما ممکن است فقط یک جلسه یا حداکثر 10 درمان را به فاصله یک هفته یا دو هفته نیاز داشته باشید. میکرودرم ابریژن فقط باید مانند یک ماساژ شنی صورت با کشیدن جزئی همراه باشد. اگر دردناک بود، به تکنسین خود اطلاع دهید. پس از انجام آن، ممکن است مقداری حساسیت، تورم یا کبودی جزئی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که پس از آن برای محافظت از پوست جدید خود از ضد آفتاب استفاده کنید.

لینک مرجع https://kartetalaee.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BDl2
نظرتان را بنویسید