انواع کابل شبکه نگزنس با بهترین قیمت

انواع کابل شبکه نگزنس با بهترین قیمت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
bitamolaii

 

راهنمای فروش کابل شبکه نگزنس؛ کابل ها یکی از اصلی ترین و مهمترین نصب تجهیزات شبکه هستند و به همین دلیل انتخاب کابل هایی با کیفیت از بهترین برندها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از جمله با کیفیت ترین انواع این محصولات می توان به کابل شبکه نگزنس اشاره کرد. درجه کیفی بالای این محصولات سبب شده است که شاهد محبوبیت بالای آن ها و استقبال زیاد مشتریان از این کابل ها باشیم. اگر شما نیز قصد خرید کابل شبکه نگزنس را دارید، در ادامه ما را دنبال کنید تا اطلاعات لازم را در رابطه با این محصول به دست آورید.

کابل شبکه نگزنس|ارتباطات شبکه پودسان

آشنایی با انواع کابل شبکه نگزنس (Nexans)

نگزنس یکی از برترین برندهای فعال در زمینه تولید تجهیزات پسیو شبکه است. کابل نگزنس با توجه به نیاز کاربران در انواع و مدل های بسیار گوناگونی تولید می شود. در واقع هر شبکه به دلیل ویژگی های خاص خود، نیازمند استفاده از یک نوع کابل ویژه است و هر کاربر باید متناسب با نیاز خود نسبت به تهیه این محصولات اقدام کند. بیان این نکته لازم است که به دلیل کیفیت بالای روکش کابل Nexans می توان از آن در مسافت هایی با طول زیاد استفاده کرد. همچنین کیفیت بالای این روکش ها، کابل ها را قادر ساخته است تا کمترین تاثیرپذیری را در برابر امواج الکترومغناطیسی داشته باشند و نویز ایجاد نکنند. از این رو این محصولات به طور کامل پاسخگوی نیاز کاربران هستند. در این بخش به پرطرفدارترین مدل های این محصولات اشاره می کنیم.

1. کابل شبکه Cat6 UTP نگزنس

خرید کابل شبکه Cat6 UTP نگزنس برای افرادی مناسب است که نیازمند کابل های بدون پوشش فلزی و بدون فویل هستند. ضخامت رشته های مسی به کار رفته در تولید این محصول بین 0.55 تا 0.58 میلی متر متغیر است و قرقره آن ها حاوی 305 متر کابل می باشد.

2. کابل شبکه Cat6 Outdoor نگزنس

همانطور که از نام کابل شبکه Cat6 Outdoor نگزنس مشخص است، این محصول و کاور سوکت شبکه به گونه ای ساخته شده که مناسب استفاده در فضای بیرونی است. از این رو روکش های استفاده شده در تولید این محصول برخلاف بسیاری از مدل های کابل شبکه از نوع PVC نیستند. بلکه معمولا از جنس های PE ساخته می شوند. در واقع مقاومت روکش های این محصولات نسبت به نمونه های Indoor بالاتر است و استحکام کافی را برای قرارگیری در شرایط گوناگون محیطی دارند.

3. کابل شبکه Cat6 SFTP نگزنس

روکش کابل شبکه Cat6 SFTP نگزنس از فویل آلومینیومی یک لایه، شیلد و روکش LSZH ساخته شده است. قرقره های این کابل ها 500 متری هستند.

لینک مرجع https://poodsun.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DGpA
نظرتان را بنویسید