نمونه کار درب ضدسرقت سه بعدی

نمونه کار درب ضدسرقت سه بعدی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
bitamolaii

درب ضد سرقت سه بعدی یکی از انواع درب های ضد سرقت است. برای طرح روکش این درب ها از طرح های سه بعدی استفاده می شود. از این رو به این نام شناخته می شوند.. این درب ها مانع از ورود سارقان به داخل ساختمان ها می شوند. در این بخش به معرفی درب ضدسرقت سه بعدی مدل 4007 خواهیم پرداخت.

درب های ضد سرقت در انواع طرح ها و رنگ ها موجود هستند. این درب ها در سال های اخیر طرفداران زیادی به خود اختصاص داده اند. زیرا علاوه بر ایمنی به راحتی با دکوراسیون داخلی هماهنگ می شوند و طرح های زیبایی دارند. علاوه بر این، درب های ضد سرقت عایق های خوبی برای حرارت، برودت و صوت هستند. در نتیجه مانع از اتلاف انرژی در روزهای گرم و سرد سال می شوند و گزینه های خوبی برای مکان های شلوغ هستند. این درب ها دارای پوشش های مختلفی هستند. اگر می خواهید از درب ضد سرقت در یک محیط مرطوب استفاده کنید، باید روکش آن عایق رطوبت باشد.

مشخصات درب ضدسرقت سه بعدی مدل 4007

درب ضدسرقت سه بعدی مدل 4007 یکی از انواع درب های ضد سرقت موجود در کرال در است. این درب طرح سه بعدی بسیار زیبایی داشته و طرفداران خاص خود را دارد. این درب از روکش ام دی اف 8 یا 10 میلی متری با یک روکش نهایی خاص ساخته شده است. استراکچر داخلی آن نیز همچون سایر درب های ضد سرقت متشکل از یک ورق فلزی 1.5 میلی متری است.

تمامی یراق آلات به کار رفته در این درب وارداتی هستند. برای قفل های موجود در این درب ضد سرقت سه بعدی و درب ضد سرقت لمینت نیز از قفل های با کیفیت شرکت کاله ترکیه استفاده شده است.

برای مشاهده سایر درب های ضد سرقت، ضد حریق، پرسی و درب ضد سرقت تمام فلز و … موجود در کرال در به صفحه محصولات ما مراجعه کرده و درب مورد نیاز ساختمان خود را خریداری کنید.

لینک مرجع https://altin-group.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/23vW
نظرتان را بنویسید