سه صفحه مهم در طراحی سایت هر کسب و کاری «صفحه اصلی سایت»، «صفحه تماس با ما» و «صفحهی درباره ما» هستند. در بسیاری از سایتهای فارسی زبان یک ضعف واضح در نگارش متن صفحهی درباره ما، ایجاد هویت برند و طراحی صفحه درباره ما وجود دارد. اغلب طراحان سایت مبتدی متوجه اهمیت صفحه «درباره ما» نیستند و در آن مطالب بیارزش برای کاربر و یا نوشتهای کوتاه و ناقص قرار میدهند و این تصور را دارند که کاربران به صفحه «درباره ما» توجهی ندارند.
مشکل اصلی که در اغلب صفحات «درباره ما» در سایتهای مختلف فارسی دیده میشود این است که صفحه «درباره ما» تنها درباره شرکت صحبت میکند. «صفحه درباره ما»ای که تنها اطلاعات شرکت را در اختیار مخاطب قرار بدهد ایده جالبی نیست.
از طرفی بسیاری از طراحان سایت و صاحبان کسب و کار این تصور را دارند که کاربران متن صفحه درباره ما، چشم انداز و ماموریت شرکت را نمی خوانند و بیشتر به خدمات و محصولات ارائه شده در سایت مراجعه میکنند. این تفکر اشتباه است و زمانی که مخاطب در مرحله تصمیم گیری قرار دارد و ممکن است از یک بازدیدکننده به مشتری تبدیل شود اهمیت صفحه درباره ما یا درباره شرکت افزایش می یابد.
با مطالعه این مطلب شما نکات مهم در نوشتن و طراحی صفحه درباره ما برای سایت خود را خواهید آموخت و اطلاعات بیشتری درباره اهمیت صفحه درباره ما و نقشی که در ارائه تصویر و هویت برند و ایجاد اعتماد مشتری دارد را خواهید فهمید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.