کارتریج hp چگونه در پرینتر بگذاریم؟

کارتریج hp  چگونه در پرینتر بگذاریم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

داشتن چاپگر به این معنی است که شما باید نحوه تعویض کارتریج را بدانید. نصب جوهر و کارتریج تونر بر روی چاپگر HP شما ممکن است بسته به مدل چاپگر کمی متفاوت باشد. اگر به دنبال راهنمای گام به گام نحوه تغییر قیمت کارتریج  HP رنگی و معمولی هستید، به جای درستی آمده اید. هدف ما این است که به شما کمک کنیم کارتریج های خود را در چاپگر HP خود به سرعت نصب کنید. اجازه دهید با سؤالات رایجی که در مورد نحوه قرار دادن جوهر در چاپگر HP در ذهن دارید شروع کنیم.

 

چه جوهر برای چاپگر HP خود نیاز دارم؟

با شروع با اصول اولیه، اولین چیزی که باید از خود بپرسید این است که “چه جوهری برای چاپگر HP خود نیاز دارم؟” دریافت جوهر HP مناسب قدم اولیه است. هنگامی که جوهر یا کارتریج تونر مناسب را در دست دارید، می توانید مراحل نصب را ادامه دهید.

چگونه سطح جوهر را در چاپگر HP بررسی کنیم؟ ساده ترین راه برای اینکه بفهمید جوهر چاپگر HP شما تمام شده است این است که دیگر چاپ نمی کند. اما ما نمی خواهیم تا این حد پیش برویم. بررسی سطح جوهر چاپگر HP به شما کمک می کند تا قبل از تمام شدن جوهر آماده شوید. بیشتر چاپگرها زمانی که جوهر شما کم است و زمان تعویض کارتریج یا پر کردن مجدد جوهر شما با یک هشدار روی نمایشگر به شما اطلاع می دهند. برای مدل های قدیمی که این عملکرد را ندارند، متن شکسته و رگه های سفید روی چاپ نشان می دهد که زمان تعویض کارتریج جدید فرا رسیده است. می توانید مراحل زیر را در مورد نحوه بررسی سطح جوهر در چاپ HP دنبال کنید مرحله 1: اگر از رایانه ویندوزی استفاده می کنید، HP Print and Scan Doctor را دانلود کنید.

 

مرحله 2: روی Tools و سپس Printer/Supply Levels کلیک کنید. سطح جوهر چاپگر HP شما را نشان می دهد.

چگونه کارتریج های جوهر را در صورت عدم استفاده نگهداری کنیم؟

مراقبت از کارتریج های خود برای جلوگیری از خشک شدن یا آسیب دیدن ضروری است. برای اینکه مطمئن شوید بیشترین بهره را از کارتریج خود می برید. در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید در مورد نحوه نگهداری کارتریج HP مشکی و غیره دنبال کنید.اطمینان حاصل کنید که کارتریج های جوهر خود را در جای خشک و خنک نگهداری کنید تا به کیفیت آنها آسیب نرسد. دمای اتاق توصیه شده ۲۰-۲۹ درجه سانتیگراد است.بسته بندی را باز نکنید مگر اینکه آماده نصب کارتریج خود باشید.برای جلوگیری از مشکلات کیفیت چاپ، مدار را لمس نکنید.

همیشه ماندگاری جوهرهای چاپگر خود را بررسی کنید.بسیار مهم است که کارتریج های جوهر جدید خود را قبل از نصب آماده کنید تا از خشک شدن نازل ها جلوگیری شود.

چگونه جوهر را در چاپگر HP تغییر دهیم؟

وقتی جوهر چاپگرهای HP را تغییر می‌دهید، فرآیند برای همه مدل‌های چاپگر یکسان است. تنها تفاوت در فضایی است که کارتریج های جوهر خود را در آن قرار می دهید. این می تواند در جلو یا زیر سینی خروجی کاغذ برای برخی از چاپگرهای HP باشد. چاپگرهای مختلف HP را در بررسی کنید تا فضای کارتریج جوهر خود را پیدا کنید. همه مدل های چاپگر فهرست نشده اند. شما به سادگی می توانید بررسی کنید که آیا نمونه چاپگر شبیه چیزی است که استفاده می کنید.

آیا HP OfficeJet 6700 دارید یا چاپگر شما شبیه به هم است؟ اگر HP OfficeJet 6600 و HP OfficeJet 7612 دارید، درب دسترسی کارتریج hp و کارتریج canon شارژی داخلی در جلو قرار دارد. می توانید درب دسترسی را باز کنید تا فضای کارتریج را پیدا کنید. فضای کارتریج HP OfficeJet Pro 8720 در قسمت میانی چاپگر قرار دارد. برای یافتن سریع کارتریج ها باید درب دسترسی را به عقب فشار دهید. طراحی این مدل چاپگر مانند سایر پرینترهای HP در سری OfficeJet Pro مانند HP 8700 و 8730 است.  سایر مدل های چاپگر مشابه و مراحل آسان نحوه جایگزینی جوهر در چاپگر HP را خودتان ببینید.

HP OfficeJet Pro 9015 All-in-One یک مدل پرینتر محبوب است. این چاپگر همان طراحی پرینترهای HP در سری All-in-One OfficeJet Pro را دارد. پوشش سفید با آرم HP دروازه شما به کارتریج های جوهر است.

آیا اکنون می توانید فضای کارتریج را پیدا کنید؟ هنگامی که محل کارتریج ها را شناسایی کردید، دستورالعمل های گام به گام نحوه قرار دادن کارتریج HP را دنبال کنید.مرحله 1: مطمئن شوید که چاپگر شما روشن است.مرحله 2: درب چاپگر و درب دسترسی کارتریج جوهر را باز کنید. مرحله 3: اگر کارتریج جوهر را روی یک چاپگر کاملاً جدید نصب می‌کنید، حتماً قبل از نصب، نوار مشکی موجود در بالای کارتریج را با برچسب PULL بردارید. مرحله 4: جوهر جدید را از بسته بندی خارج کنید. جعبه محافظ پلاستیکی و نوار کارتریج رنگ روشن را بردارید.

مرحله ۵: اگر کارتریج های جوهر خالی را تعویض می کنید، حتماً قبل از شروع کارتریج های قدیمی را جدا کنید. جلوی کارتریج خالی را فشار دهید تا آزاد شود. آن را از شکاف خارج کنید. مرحله ۶: هنگام نصب کارتریج های جدید از الگوهای رنگ پیروی کنید. آن را به شکاف صحیح فشار دهید.مرحله ۷: برای جلوگیری از آسیب رساندن به کارتریج، نقاط تماس طلایی را لمس نکنید.مرحله ۸: همین مراحل را برای هر کارتریج جوهر تکرار کنید.مرحله ۹: پس از تعویض تمام کارتریج های جوهر، درب و درب دسترسی کارتریج چاپ را ببندید.مرحله ۱۰: اگر روشن باشد، چاپگر باید به طور خودکار شروع به شناسایی کارتریج ها در محل خود کند و آنها را پردازش کند تا فرآیند چاپ شروع شود.

چگونه کارتریج تونر را در پرینتر لیزری اچ پی تعویض کنیم؟

کارتریج های  HP دارای واحدهای درام داخلی هستند. شما باید تونر و واحد درام را در چاپگر HP خود تعویض کنید. در مقایسه با یک تونر و واحد درام جدا، تعویض تونر HP شما به آسانی تعویض کارتریج جوهر است. می توانید مراحل نصب را در دفترچه راهنمای چاپگر خود بیابید یا می توانید راهنمای HP در نصب تونر را بررسی کنید.اکنون، تمام مراحل نحوه قرار دادن جوهر در چاپگر HP را دارید.

لینک مرجع https://irankalaprinter.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/K0rJ
نظرتان را بنویسید