بررسی کارتریج hp مدل 106A

بررسی کارتریج hp مدل 106A
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
bitamolaii

کارتریج مهم ترین بخش هر پرینتری می‌ باشد. و کلیدی ترین عضو آن محسوب می شود. کیفیت هر کارتریجی عموما در حد کیفیت برند پرینتر خود است. در واقع از هر برندی  پرینتری خریداری کنید احتمالا بعد از آن نیز باید از همان برند کارتریج را مطابق با پرینتر خود و کارکرد آن انتخاب  و خریداری کنید. هر کارتریجی مناسسب چند محصول پرینتر از یک برند می‌باشند. در اینجا قبل از اینکه به کارتریج hp مدل 106A بپردازیم می‌خواهیم درباره‌ی خود برند اچ پی صحبت کنیم. که چرا پرینترهای اچ پی انتخاب مناسبی برای خرید هستند و بعد به این مساله می‌پردازیم که چرا این کارتریج، کارتریج بسیار مناسبی برای پرینتر شماست.

 مزایای استفاده از پرینترهای hp

پرینترهای اچ پی یکی از مهم ترین و محبوب ترین برندهای پرینتر در بازار جهانی و در بازار ایران می‌باشد. عموما از این برند به عنوان غول‌ صنعت پرینتر یاد می‌شود و در لیست انتخاب مشتریان، همیشه حتما پرینتری از برند اچ پی مشاهده می‌شود. این برند بخاطر کیفیت بددون رقیب و دوام بالایی که دارد، همیشه محبوب بوده است. اما هزینه‌ی این برند در نسبت با رقیبان خود در بازار تفاوت‌های زیای وجود دارد. در نتیجه عموما بخاطر قیمت این محصول، بعضی از مخاطبان که کار تخصصی با پرینتر خود انجام نمی‌دهند قید خرید این پرینتر محبوب را می‌زنند. اما عموما کسانی که کیفیت پرینتر و چاپ برایشان بسیار اهمیت دارد روی این محصول می‌ایستند و با توجه به نیازهای خود که چند صفحه برای چاپ می‌خواهند و چاپ رنگی یا سیاه سفید می‌خواهند و .. از مدل‌های مختلف این محصول خریداری می‌کنند. برند اچ پی در محصولات پرینتر خود بخاطر چند موضوع بسیار مورد توجه است.

۱- سرعت چاپ این محصول بسیار بالاست و در نسبت با دیگر محصولات پرینتری که در بازار هستند این محصولات سرعت بیشتری در چاپ دارند. در نتیجه برای کسانی که سرعت در چاپ برایشان اهمیت دارد بسیار پرینترهای مناسبی هستند.

۲- دومین نکته‌ای که در ارتباط با پرینترهای اچ پی وجود دارد کیفیت و دقت بالای آن‌ها در چاپ می‌باشد. کیفیت چاپ، در این پرینترها بسیار بالاست. و تقریبا در بازار بدون رقیب هستند. کسانی که کیفیت بالا برای چاپ برایشان اهمیت دارد و پرینت‌های مختلف رنگی یا سیاه سفید با کیفیت می‌خواهند این برند برایشان بسیار مناسب است و به هیچ عنوان نااامیدشان نمی‌کند. ۲باا

۳- سومین مزیتی که برند اچ پی دارد، وسایل جانبی مهم آن است. عموما در کنار پرینترهایی که به فروش می رساند وسایل جانبی در اختیار مشتری می گذارد  که بسیار در سرعت بخشیدن به کار پرینتر اهمیت دارند. و دیگر مزیت آن قابلیت وایرلس شدن برخی از این پرینترها می‌ باشد که باز هم سرعت پرینت و چاپ را بسیار بالا می‌برد.

کارتریج hp مدل 106A چیست و مناسب چه پرینترهایی می باشد؟

حال که توضیح دادیم برند اچ پی در بازار جهانی چه کیفیت و محبوبیتی دارد، می‌خواهیم یکی از کارتریج‌های این برند را معرفی کنیم و بگوییم که با چه محصولاتی در خود برند اچ پی هم‌خوانی دارد. کارتریج محفظه‌ای استوانه‌ای شکل می‌باشد که تونر و جوهر را در پرینتر حمل می‌کند و از آن برای چاپ استفاده می‌کند. بدون کارتریج پرینتر از کار می افتد و رسما هیچ توانایی نخواهد داشت. عموما در هنگام خرید پرینتر همراه با کارتریج اصل خود به مشتری فروخته می‌شود. اما کارتریج‌ها تا پایان عمر همراه با پرینترها نمی‌مانند و یک روز جوهر و تونرشان تمام می‌شود. در نتیجه عموما بعد از یک مدتی  باید به فکر خرید یا شارژ مجدد کارتریج‌هایی است که برند اچ پی به تازگی در سبد محصولات خود ارائه داده است.

۱-کارتریج‌ها عموما به صورت رنگی یا مشکی یا ترکیبی از این دو ارائه می‌شوند. این نوع کارتریج در محفظه‌ی استوانه‌ای خود فقط رنگ مشکی را دارد و مناسب چاپ سیاه و سفید می‌باشد و چاپ‌های سیاه و سفید را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.

۲- کارتریج‌ها عموما قابلیت چاپ یا پرینت برای تعداد مختلفی از چاپ را دارند که با توجه به نیازی که مشتری دارد خریداری می‌شوند. این نوع کارتریج توانایی چاپ ۱۰۰۰ چاپ یا پرینت را دارد. که تعداد قابل قبولی به شمار می آید.

۳- این فروش کارتریج hp ، قابلیت شارژ مجدد تا چند بار را نیز دارد. و نیز با شارژ مجدد کارتریج، کیفیت چاپ همچنان در سطح قابل قبولی است و با هر شارژی که انجام می‌دهد همچنان توانایی چاپ ۱۰۰۰ کاغذ را دارد.

نکته : با اینکه شارژ کارتریج برند اچ پی کیفیت بالایی دارد، باز خرید مجدد کارتریج کیفیت بهتری را برای چاپ و پرینت ایجاد می‌کند و بهتر است در صورت تمام شدن کارتریج مجدد این نوع کارتریج خریداری گردد. خرید مجدد کارتریج آسیب کمتری به پرینتر می‌رساند و عمر پرینتر را بالا می‌برد.

هر کارتریج اچ پی توانایی هم‌خوانی با چند پرینتر از برند اچ پی را دارد.کارتریج اچ پی 106A مخصوص این پرینترها می باشد:

printer laser 107a- Laser 107r-Laser 107w- Laser MFP 135ag- Laser MFP 135wg-.Laser MFP137fwg

نکته: این نوع کارتریج فقط و فقط برای این چند پرینتر اچ پی مناسب است. به هیچ عنوان کارتریجی که مناسب پرینتر نیست و در لیست آن نوشته نشده است را با هم نمیشود استفاده کرد. هم کارتریج و هم پرینتر ممکن است آسیب ببینند.

5- این کارتریج در سه نوع مختلف در بازار ارائه می‌شود. نوع اورجینال آن که قیمت آن نسبت به دو نوع دیگر بالاتر است. نوع  این محصول که کیفیت تقریبا مشابهی را با نوع اورجینال آن دارد و نوع فیک یا تقلبی آن. که نسبت به دو نوع دیگر کیفیتAگرید کمتری دارد و قیمت آن نیز نسبت به دو نوع دیگری که در بازار موجود است پایین تر است.

نکته: حتما در هنگام خرید باید مشخصات و لیبل‌هایی که برای نوع اورجینال این محصول موجود است را با اصل کالا چک کرد. اگر از جای معتبری خرید انجام نشود ممکن است که نوع تقلبی آن به جای اورجینال فروخته شود.

۶- این نوع کارتریج به راحتی امکان تعویض و شارژ مجدد دارد. در خانه، اداره یا هرجایی که پرینتر قرار می‌گیرد. این کارتریج به راحتی تعویض شده و لازم نیست حتما به مراکز معتبری برای تعویض کارتریج مراجعه شود.

کارتریج hp مدل 106A را از کجا خریداری کنیم؟

این نوع کارتریج را می‌شود از مراکز معتبر فروش پرینتر و کارتریج خریداری کرد.فروشگاه اینترنتی کارتریج نیز این محصول را در سه نوع و بهترین قیمت شارژ کارتریج سامسونگ مختلف خود موجود دارد که شما می‌توانید با انتخاب محصول در سایت، آن را خریداری کنید. همچنین کارشناسان ایران کالا پرینتر برای خرید در کنار شما هستند تا به شما کمک کنند محصول مناسب خود را پیدا کرده و خریداری کنید.

برچسب ها
لینک مرجع https://irankalaprinter.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/K0rJ
نظرتان را بنویسید