چگونه انگشترمان را کوچک کنیم؟

چگونه انگشترمان را کوچک کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
bitamolaii

خرید انگشتر جواهر مناسب

یکی از زیبا ترین زیور الاتی که بین زنان و مردان رایج است و باعث جذابیت و لاکچری شدن استایل شما می شود انگشتر جواهر است .انگشتر ها در طرح های متفاوت و با جنس های متنوعی مانند طلا ، نقره ، پلاتین و . . . ساخته می شود . در زمان خرید انگشتر باید علاوه بر این که به طرح و دیزاین ان دقت می کنید سایز و اندازه ان برای شما از اهمیت دو چندانی برخوردار است . مثلا وقتی انگشتری بزرگ انتخاب می کنید ، آن انگشتر به طور مدام در طول انگشت شما حرکت می کند و ممکن است از دست شما خارج و گم شود . به همین علت باید در طول بازه زمانی که ان را دست می کنید باید تمام حواستان به این باشد که انگشتر از دست شما خارج نشود .

این نکته هم وجود دارد که اگر در خرید جدیدترین انگشتر جواهر یک خرید سرویس جواهرات برای دست شما کوچک باشد و ان را به سختی و مشقت وارد دستتان کنید باعث آزار شما شود و حتی ممکن است نتوانید دیگر آن را از دستتان خارج کنید و نتیجه آن ورم انگشت شما است و باعث درد های زیادی می شود و حتی ممکن است کار به بیمارستان کشیده شود . پس بر شما لازم است انگشتر لاکچری زنانه و یا گردنبند جواهر انتخاب کنید که دقیقا متناسب با سایز دست شما باشد . زمانی ممکن است تغییر وزن داشته باشید که روی سایز انگشتانتان هم اثر می گذارد در این زمان باید سایز انکشترتان را نیز تغییر دهید در این زمان باید راه های کوچک کردن انگشتر را بدانید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید . موقع خرید انگشتری انتخاب کنید که در دست شما قراربگیرد در انگشتر ها سایز استاندارد وجود ندارد چرا که همه افراد جثه خاصی دارند یکی لاغراست اما سایز انگشترش بیشتر از کسی است که وزن بالایی دارد .

راه هاي كوچك كردن انگشتر

 

  1. کوچک کردن انگشتر را می توان با کمک یک حلقه داخلی انجام داد . این کار را یک طلا ساز می تواند انجام دهد . در این حالت که یک حلقه فلزی در فضای داخلی انگشتر قرار می گیرد و شکل این حلقه مانند نعل اسب است .
  2. طلا فروشان برای کوچک کردن نیم ست جواهر ارزان از دوگوی فلزی استفاده می کنند . جنس این گوی ها بیشتر از طلا و نقره است . ان ها این گوی ها را درون انگشتر جوش می دهند . ایا می دانید این گوی ها تا چه میزان در تغییر سایز به ما کمک می کنند ؟ این گوی ها تنها به اندازه نیم سایز می توانند انگشتر مور نظر را تنگ کنند . اما این مورد وجود دارد که بیشتر افراد با وجود این گوی ها داخل انگشترشان احساس راحتی نمی کنند .
  3. از دیگر روش هایی که می توان برای کوچک کردن و بزرگ کردن انگشتر می توان استفاده کرد ، راه جوش و برش است . ان ها انگشتر را با وسیله ای خاص برش می دهند و برا کوچک کردن ان قسمتی از طلا یا نقره انگشتر را از زیر ان جدا می کنند ( مقدار طلای آن را کاهش می دهند با این روش وزن ان کاهش می یابد )  وقتی کار برش تمام شد نوبت به مرحله جوش می رسد ، ان ها هر رو طرف انگشتر را به هم نزدیک می کنند و ان را جوش می دهند .
    سپس برای این که چهره زشتی از جوش خوردگی روی انگشتر نماند ان را سنباده می زنند تا دوباره سطحی صیقلی داشته باشد .از روش جوش و برش نیز می توان برای بزرگ کردن انگشتر نیز استفاده کرد . ابتدا قسمت پایینی انگشتر را برش می دهند در این قسمت می توان از دو روش استفاده کرد

 

الف)اینکه هر دو طرف انگشتر را بکشند و ان را دراز کنند .

ب) می توانند مقداری طلا به انگشتر بیفزایند که در این صورت وزن انگشتر زیاد خواهد شد . بعد از انجام ایم مراحل هر دو طرف را جوش می دهند و ان را سنباده می کشند . این روش را تعمیر کاران طلا انجام می دهند .

  1. استفاده از چسب های مخصوص : اگر نمی خواهید از روش هایی مانند جوش و برش استفاده کنید تا مقدار طلای انگشتر شما کم و زیاد شود ، یا نمی توانید از گوی های فلزی استفاده کنید چون با وجود آن ها در انگشترتان راحت نیستید می توانید برای کوچک کردن انگشرتان با مراجعه به طلا سازان و یا تعمیر کاران طلا از ان ها بخواهید از چسب مخصوص برای کوچک کردن انگشتر شما استفاده کنند . این روش از روش های قبلی بسیار مقرون به صرفه تر است .
  2. استفاده از نخ : یکی از روش های خانگی برای کوچک کردن انگشترتان استفاده از نخ است . شما می توانید مقداری از نخ قرقره را بردارید و به دور رکاب پایین انگشترتان بپیچانید . مقدار نخی که نیاز دارید به اندازه سایزی است که می خواهید کوچک کنید . پیشنهاد می کنیم از نخ ابریشم برای این کار استفاده کنید پرا که جنس نرم تری نسبت به نخ های معمولی دارد .
  3. ازسیلسکون برای کوچک کردن انگشترمی توان استفاده کرد ؟ بعضی از افراد برای تغییر سایز انگشترشان از سیلیکون استفاده می کنند . شما می توانید مقداری سیلیکون شفاف را درون رکاب داخلی انگشترتان بریزید و از سایز ان کاهش دهید .
  4. استفاده از چسب های حرارتی و چسب اکواریوم نیز برای تغییر سایز انگشتر استفاده می شود برای این کار نیاز به دقت زیادی است . باید حواستان باشد چسب فقط در رکاب پایینی انگشتر قرار بگیر و از ان بیرون نزند . زمانی که می خواهید از چسب حرارتی استفاده کنید باید مراقب باشید چرا که این چسب بسیار داغ است و ممکن است پوست دست شما اسیب وارد کند پس تفنگ مخصوص چسب را در داخل انگشتر بگیرید و به اندازه نیازتان از چسب را داخل انگشتر بریزید .

اگر می خواهید از همان ابتدا از راه هاي كوچك كردن انگشتر استفاده نکنید می توانید انگشترتان را به گونه ای سفارش دهید که امکان تغییر سایز در ان وجود داسته باشد . امروزه این گونه انگشتر ها مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است .

 


 

لینک مرجع https://jewellery-unique.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KPKl
نظرتان را بنویسید