بهترین برند های طلا و جواهر

بهترین برند های طلا و جواهر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

1 . برند جواهرات شوپارد (Shopard) در جواهرات:

برند شوپارد، یک برند سوئدی است که توانسته با تولید ساعت ‌هایی با سبک خاص و کیفیت ساخت بسیار بالا به شهرت جهانی برسد. این برند به عنوان یکی از موفق‌ ترین و معروف ‌ترین برند طلا و جواهر است. برند شوپارد در حوزه طلا و سرویس جواهرات بسیار فعال است.

 

برند طلا و جواهر بوچلاتی (Buccellati) در جواهرات

برند بوچلاتی، یکی دیگر از معروف ‌ترین برند های جواهرات ایتالیایی است که در طراحی جواهرات خود از دوران رنسانس، طرح‌ های رومی، و پارچه ‌های قیمتی، قطعاتی به سبک آن تیک و تکنیک ‌های قدیمی الهام می‌گیرد و سبکی متمایز ایجاد می‌کند.

این برند مدعی است که هیچ مقدار طلا در حین حکاکی از سطح قطعه از بین نمی‌ رود!  در جواهرات بوچلاتی از تکنیک ‌های مثل خطوط متقاطع، خطوط موازی، حکاکی بر اساس طراحی ‌های طبیعت، طراحی در 3 بعد،  و حکاکی به تمام جهات، استفاده می‌شود.

 

3- برند  طلا جواهر  پوملاتو (Pomellato) در جواهرات

پوملاتو، یک برند لوکس جواهر ایتالیایی است که خرید حلقه و پشت حلقه های عالی دارد. این برند یکی از پنج شرکت برتر فروش جواهرات در اروپا است. جواهرات برند پوملاتو ویژگی‌ های منحصر به فرد خود را دارند و از فرم‌ های گرد و تراش ‌های ملایم، در آن‌ ها استفاده می‌شود.

از جمله مجموعه‌ های معروف «پوملاتو» می‌توان به Nudo، Capri، Sabbia، Victoria و Tango اشاره کرد.

 

4- برند طلا و  جواهر کارتیه (Cartier) در جواهرات

، یکی از برند های معروف در جواهرات است . معمولا این برند با جواهرات و ساعت‌ های لوکس شناخته می‌شود؛ اما این برند فرانسوی در تولید عطر و محصولات چرمی نیز موفق و معروف است.

این روزها، برند کاریته یا کارتیر، یکی از پرطرفدارترین برند ها در زیور آلات است.

ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد برند کارتیه شامل طراحی‌ های خاص و خلاقانه می‌شود و همچنین برای جواهرات و ساعت ‌های لاکچری خود جعبه‌ های قرمز دارد .

برند طلا و جواهر

5- برند جواهرات میکی ‌موتو (Mikimoto) در جواهرات

برند میکی ‌موتو، یک برند ژاپنی است که در ساخت جواهرات لاکچری و استفاده از مروارید های طبیعی، مخصوصاً مروارید سیاه در جواهرات خاص معروف شده است. این برند برای اولین بار استفاده از مرواریدهای پرورشی را در ساخت جواهرات و زیور آلات را ابداع کرد و توسعه داد.

در زیور آلات این برند از زیباترین و مرغوب ‌ترین مروارید های سفید، سیاه و صورتی استفاده می‌شود؛ همچنین سنگ ‌های قیمتی رنگی و با کیفیت‌ ترین نخ های ابریشمی نیز در ساخت زیور آلات این برند کاربرد دارند.

 

  6-  برند طلا و جواهر پی آژه (piaget) در جواهرات

پی آژه، یک برند سوییس است که طراحی و ساخت جواهرات را با ساعت‌ های جواهرنشان شروع کرد و پس از آن ساخت و طراحی زیور آلات گران قیمت را انجام داد. این برند با ساخت قیمت حلقه ازدواج و انگشتر های ساده و بدون نگین تا زیور آلات کار شده با الماس، برلیان، زمرد و … ، سعی کرده است تا همه ‌ی سلیقه ‌ها را در نظر بگیرد.

 

 

 

 

7- برند جواهرات  بول گاری (Bvlgari) در جواهرات

بول گاری، یک برند  ایتالیایی (روم) است و محبوبیت زیادی دارد. این برند در دنیای مدل  و مد جایگاه ویژه‌ و مهمی دارد. این برند در زمینه‌ ی طراحی و تولید اکس سوری، کیف، ساعت، جواهرات زنانه و مردانه و عطر فعالیت می‌کند.

در کال کشن‌ های بول گاری از سبک ‌های یونانی الهام گرفته می‌شود. در واقع طراحی ‌های این برند ترکیب سنتی و مدرن است. استفاده از اشکال ضخیم، قطعات بزرگ، سنگ ‌های کوژ تراش، رنگ ‌های روشن و نقوش میوه ای و قطعات کلاسیک ایتالیایی (مثل گردنبند‌ های چسبان)، از جمله ویژگی ‌های برند بول گاری است. زیور آلات این برند شامل گردنبند بول گاری، دست بند ، گوشواره جواهر  و … می‌شود.

.

 

8-   برند جواهرات گرافی (Graff) در جواهرات

گرافی، یکی دیگر از برند های لوکس جواهرات است. این برند بریتانیایی در میان افراد ثروتمند و مرفه بسیار پرطرفدار است.

 

 

 

 9-  برند جواهرات تی فانی اند کو (Tiffany & Co) در جواهرات

تی فانی، یکی از معروف ‌ترین برند طلا جواهر است. این برند آمریکایی به فروش جواهر و نقره ‌سازی مشهور است. محصولات برند تی فانی تنوع زیادی دارد و برای مراسم‌های مختلف قابل استفاده هستند.

 

 

10 – برند جواهرات ون ‌کلیف اند آپریل (Van Cleef & Arpels) در جواهرات

ون‌ کلیف اند آرپلز، یکی دیگر از معروف ‌ترین برند های جواهرات در فرانسه است که در زمینه طراحی و ساخت جواهرات گران قیمت، جواهرات عروس، ساعت‌ های مچی و رومیزی لاکچری و عطر فعالیت می‌کند

 

 

11- برند طلا و جواهر هری وینستون (Harry Winston) در جواهرات

هری وینستون در ابتدا یک جواهر فروش آمریکایی بود؛ او هوش و استعداد عجیبی در کار خود داشت و به همین دلیل به یکی از گران ‌ترین

برند  طلا و جواهر در جهان تبدیل شد. الماس امید، معروف ‌ترین و البته گران ‌قیمت ‌ترین جواهر برند هری وینستون است که در طول تاریخ میان پادشاهان دست ‌به‌ دست چرخیده است.

 

 

 

12-  برند جواهرات دیور (Dior) در جواهرات

دیور، یکی از برند های جواهرات لوکس فرانسوی است. برند دیور در زمینه طراحی و ساخت اکسسوری هایی مثل ساعت، عینک، کیف، لوازم آرایش و مهم ‌تر از همه جواهرات و زیور آلات فعالیت دارد.

 

 

13-  برند جواهرات شنل (Chanel) در جواهرات

شنل، یک برند فرانسوی و از لوکس ‌ترین طراحان مد، پوشاک و اکس سوری‌ های زنانه است. گران قیمت ‌ترین و معروف ‌ترین محصولات این برند: کیف‌، لوازم آرایشی، عطر، پوشاک و جواهرات است.

 

 

14-  برند طلا جواهر هرمس (Hermes) در جواهرات

برند فرانسوی هرمس، یکی از معروف ‌ترین برند های جواهرات دنیای مد است. این برند  لوکس و معتبر در تولید عطر و ادکلن، ساعت، لباس، محصولات چرمی و طلا و جواهرات، تخصص دارد. جواهرات هرمس شامل انگشتر، حلقه، گردنبند، دست بند، نیم ست و … می‌شود.

 

 

15- (Fabergé) دربرند طلا و جواهر

برند فا برژه یکی از برند های معروف جواهرات اروپایی است که در زیور آلات خود از گوهرهای رنگی استفاده می‌کند و در تلاش است تا هنر از دست رفته میناکاری را زنده کند. این برند طراحی و ساخت اشیا لوکس را نیز انجام می‌دهد.

لینک مرجع https://jewellery-unique.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KPKl
نظرتان را بنویسید