همه چیز در مورد کارتریج پرینتر

همه چیز در مورد کارتریج  پرینتر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

فروش کارتریج با قیمت های مختلف و در جاهای مختلف به فروش می رسد. یکی از بهترین شرکت های فروش کارتریج شرکت ایران کالا می باشد. شرکت ایران کالا با بیست سال سابقه علاوه بر فروش کارتریج رنگی اچ پی در زمینه فروش و تامین ملزومات اداری فعالیت می کند .

فروش کارتریج لیزری رنگی :

همانطور که در قسمت قبل اشاره کوچک کردیم فروش کارتریج لیزری رنگی  و درکل فروش کارتریج به نیروی متخصص نیاز دارد.کسی که کار فروش کارتریج لیزری رنگی را برعهده دارد باید با انواع کارتریج پرینتر و کارایی آن ها اشنا باشد. زیرا هنگام فروش فروشنده باید بتواند توضیحات لازم را به مشتریان ارائه دهد .

یکی از بهترین فروشنده ها برای فروش کارتریج لیزری رنگی فروشگاه اینترنتی ایران کالا می باشد علاوه بر اصل بودن برند های این فروشگاه قیمت کارتریج در فروشگاه ایران کالا بسیار مناسب می باشد . قیمت کارتریج در فروشگاه های مختلف متفاوت است اما همه ما می دانیم قیمت کارتریج کانن باید مناسب ترین قیمت و مناسبترین کارایی را برای شرکت یا کسب و کار داشته باشد .

انواع کارتریج لیزری رنگی، از نظر عملکرد و ساختار تفاوتی با کارتریج های تونر مشکی ندارند و تفاوت آن ها فقط در رنگ های کارتریج رنگی لیزری است که با ترکیب کردن آن رنگ ها سایر رنگ ها را به وجود می آورد.

فروش کارتریج لیزری مشکی:

فروش کارتریج لیزری مشکلی مانند فروش کارتریج لیزری رنگی باید به متخصصین این در این زمینه سپرده شود . در گذشته که هنوز خرید اینترنتی نبود مشتری ها باید به طور حضوری اقدام به خرید محصولات خود می کردند .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فروش اینترنی فروش کارتریج لیزری مشکی میتواند به صورت اینترنتی انجام شود. فروش اینترنتی و حضوری هر کدام مزایا و معایبی دارد اما فروش اینترنتی درآمد بیشتری به نسبت فروش حضوری دارد. یکی از ویژگی ها مثبت ایران کالا فروش کارتریج و بقیه ملزومات اداری به صورت  اینترنتی این شرکت می باشد که کار را برای مشتریان راحتر کرده است .

همان طور که در قسمت قبل هم اشاره قیمت کارتریج توسط شرکت ایران کالا پرینتر بسیار مناسب است چه فروش کارتریج لیزی مشکی و چه کارتریج های دیگر. قیمت کارتریج بسته به اندازه کارتریج و تعداد صفحاتی که یک کارتریج می‌تواند چاپ کند در مدل‌های مختلف پرینتر بسیار متفاوت است.

جوهر بهتر است یا تونر؟

در چاپگر های لیزری رنگی و چاپگر لیزری مشکی  به علت استفاده از  پودری به نام تونر به عنوان جوهر برای افرادی مناسب هستند که گه گاهی اسنادی با تصاویر رنگی را چاپ می نمایند . زیرا این پودر تاریخ مصرف زیادی دارد و در صورت استفاده نشدن خشک نمی شود، فقط ممکن است در اثر انباشت در بلند مدت روی هم کمی سفت شوند که با تکان دادن کارتریج این مشکل نیزحل می شود.

در واقع مخازن تونر گرانتر از کارتریج جوهر افشان می باشد و جوهر از تونر ارزان تر می باشد. اما اگر برای استفاده گاه به گاه و کم از چاپگر جوهر افشان استفاده کنیم  چون که جوهر در سر نازل زود خشک می شود سوزن های نازل پاشش رنگ گرفته شده و چاپ نهایی خیلی بی کیفیت و خراب مبشود. درواقع پرینتر جوهر افشان برای استفاده همیشگی و هر روز مناسب می باشد .

خلاصه ای از این مطلب:

  • کارتریج مخزنی است که، جوهر مورد نیاز پرینتر برای چاپ اسناد و مدارک مختلف، درون آن قرار می‌گیرد. امروزه پرینتر یکی از ملزومات شرکت ها و ادارات است که انواع مختلفی دارد و علاوه بر اینکه پرینتر ها انواع مختلفی دارند کارتریج نیز انواع مختلفی دارد.
  • کارتریج لیزی چیست و چگونه عمل میکند ؟ کارتریج لیزری مواد مصرفی پرینتر لیزری است که به وسیله پودر تونر روی کاغذ عملیات چاپ را انجام میدهد. تونر یک نوع پودر می باشد که در رنگ های آبی،قرمز،زرد و سیاه موجود هستند.
  • ماده ای که داخل کارتریج جوهرافشان هست مایع میباشد و از نظر جنسی که دارد به دو دسته دای و پیمگنت تقسیم بندی میشود. در پرینتری که کارتریج جوهر افشان دارد بعد از چاپ جوهر روی کاغذ سریع خشک میشود و برای تثبیت آن نیازی به حرارت نمی باشد.
  • فروش کارتریج لیزری رنگی و درکل  فروش کارتریج به نیروی متخصص نیاز دارد. کسی که کار فروش کارتریج لیزری رنگی را برعهده دارد باید با انواع کارتریج پرینتر و کارایی آن ها اشنا باشد
  • امروزه فروش کارتریج hp مشکی  و رنگی اغلب به صورت اینترنتی انجام شود. فروش اینترنتی و حضوری هر کدام مزایا و معایبی دارد اما فروش اینترنتی درآمد بیشتری به نسبت فروش حضوری دارد.
  • در چاپگر های لیزری رنگی و چاپگر لیزری مشکی به علت استفاده از  پودری به نام تونر به عنوان جوهر برای افرادی مناسب هستند که گه گاهی اسنادی با تصاویر رنگی را چاپ می نمایند. زیرا این پودر تاریخ مصرف زیادی دارد و در صورت استفاده نشدن خشک نمی شود، فقط ممکن است در اثر انباشت در بلند مدت روی هم کمی سفت شوند که با تکان دادن کارتریج این مشکل نیزحل می شود.
لینک مرجع https://irankalaprinter.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/K0rJ
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر