مزایا ومعایب لوستر سقفی ال ای دی

مزایا ومعایب لوستر سقفی ال ای دی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

امروزه یکی از پایه ثابت های دکوراسیون منازل فروش لوستر سقفی ال ای دی است. این سبک از لوستر ها عموما در منازل با دکوراسیون مدرن کاربرد دارند. این لوستر ها از طراحی به روز و اجزایی مرتب و منظم، با تنوعی بالا برخوردار هستند. همچنین مصرف انرژی در آن ها بسیار پایین بوده و همگی این عوامل سبب شده است که این لوستر بسیار محبوب باشند. از این رو میزان تقاضای لوستر LED به نسبت دیگر لوستر ها بسیار بیشتر است. ما قصد داریم در این مقاله به طور اختصاصی به توضیح لوستر های LED بپردازیم. از این رو در صورتی که قصد خرید لوستر ال ای دی دارید این مقاله برای شما مناسب خواهد بود. بنابراین در ادامه این مقاله با ما همراه باشید‌.

لوستر ال ای دی

جالب است بدانید اولین لوستر سقفی ال ای دی و قیمت لوستر سقفی مدرن از چین به ایران وارد شد و با همان بدو ورود مورد استقبال قرار گرفت. عموما این لوستر ها دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک با لامپ های LED هستند. به همین دلیل نظر همه افراد را به خود جلب کرد. عموما سینی که در این لوستر ها استفاده میشود از جنس استیل یا آهن بوده و روی آن ریسه هایی از لامپ های ال ای دی تعبیه شده است. اما علت اصلی استقبال از این لوستر ها قابلیت کنترل از راه دور این محصولات بود.

لوستر سقفی ال ای دی 48970/55 استار-فروش لوستر سقفی ال ای دی-آویز مدرن کریستالی-لوستر سقفی ریسه ای

منبع نور لوستر LED

عموما لوستر های ال ای دی دو نوع لامپ دارند.

  1. یکی از انواع لامپ ها در لوستر LED تک رنگ هستند مانند بعضی از لوستر سقفی کریستالی. نام این لامپ ها هایپاور است. رنگ این نوه لامپ ها یخی یا همان بدون رنگ است.
  2. نوع دوم از لامپ های ال ای دی به نام IHD مولتی کالر است که دارای چند نوع رنگ مختلف اعم از، آبی، قرمز و بنفش است. این لامپ ها عموما با ترانس کار میکنند.

روش صحیح استفاده از لوستر LED

برخی خریداران پس از مدتی شاکی میشوند از اینکه چرا لوسترشان سوخته است‌. در واقع این سوختن زود هنگام دلایل مختلف دارد که اگر آن ها را بدانیم میتوانیم از استهکاک زود هنگام آن ها جلوگیری کرد. یکی از دلایل اصلی از بین رفتن لامپ های ال ای دی، کیفیت پایین بودن لامپ ها و ترانس است. یعنی به هنگام خرید باید مطمعن شوید که لامپ ها و لوستر باکیفیتی از ال ای دی را خریداری کرده اید چرا که اصولا محصولات چینی از چندین درجه کیفی برخوردار هستند پس باید بهترین درجه کیفی از لامپ های ال ای دی را خریداری کنید. دلیل بعدی استهکاک، استفاده از لامپ های پر مصرف رشته ای و سوزنی است. از آنجایی که این لامپ ها از حرارت بالایی برخوردار هستند این حرارت به سینی و ترانی منتقل میشود، در نهایت ریسه ها ذوب میشوند‌.

لینک مرجع https://iranluster.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GLyr
نظرتان را بنویسید