کارتریج hp 17A چیست؟+مشخصات ان

 کارتریج hp 17A چیست؟+مشخصات ان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
bitamolaii

مطمئن باشید که تمام صفحاتی را که برای آنها هزینه کرده اید به طور صحیح دریافت می کنید.کارتریج‌های تونر اصلی HP با JetIntelligence به شما کمک می‌کنند صفحات باقی‌مانده را به راحتی ردیابی کنید و استفاده از تونر را به حداکثر برسانید ، بنابراین ارزش مورد انتظارتان را به دست آورید .کارتریج های تونر اصلی HP با JetIntelligence صفحات با کیفیت حرفه ای ارائه می دهند و دقیقاً برای مطابقت با عملکرد قدرتمند چاپگر HP یا MFP شما تنظیم شده اند .با فناوری گیج چاپ، سطوح تونر را هوشمندانه ردیابی کنید تا مطمئن شوید صفحاتی را که برای آن پول پرداخت کرده‌ اید به صورت کامل دریافت می‌کنید .کارتریج hp 17A , چاپ با سرعت و کیفیت HP LaserJet Pro برای ارائه ساخته شده است . کارتریج اچ پی طرح اصل با JetIntelligence طوری طراحی شده اند که با چاپگر HP یا MFP شما کار کنند . کیفیت ثابت و حرفه ای داشته باشید و از چاپ مجدد خودداری کنید.با کارتریج های تونر اصلی HP با JetIntelligence، همچنان روی کیفیت ثابت حساب کنید .با تونر سیاه و سفید متن دقیق ، واضح ، سیاه پر رنگ ، و گرافیک واضح تولید کنید .کارتریج های اصلی HP Imaging با JetIntelligence به چاپگر HP شما کمک می کند انرژی کمتری مصرف کند و ضایعات کمتری ایجاد کند .کارتریج اچ پی 17A دوستدار محیط زیست است .به کاهش تخریب محیط زیست خود کمک کنید. از طریق HP Planet Partners روی بازیافت آسان کارتریج بدون پرداخت هزینه حساب کنید .

کارتریج hp 17A

فریب نخورید !

با فناوری انحصاری ضد کلاهبرداری به محافظت از کسب و کار خود در برابر تقلب ها کمک کنید . هزینه ها را با فناوری نوآورانه مدیریت کنید که به شما کمک می کند استانداردهای کیفیت چاپگرها و MFP های HP LaserJet Pro خود را حفظ کنید.فریب کارتریج هایی را نخورید که شبیه HP اصلی هستند . کمک کنید مطمئن شوید که کیفیتی را که برای آن هزینه کرده اید دریافت می کنید.

 

کیفیت کارتریج اچ پی 17A

 

با استفاده از خرید کارتریج‌ با ، روی کیفیت و عملکرد ثابت  و چشم‌گیر حساب کنید –  برای کمک به محافظت از سرمایه‌گذاری‌تان و کمک به چاپگر یا MFP شما بهترین عملکرد را داشته باشد .همچنان با تونر سیاه دقیق فرموله شده روی کیفیت ثابت حساب کنید .

 

بدون تأخیر و کلافگی در تعویض

با استفاده از جدا کردن مهر و موم خودکار و بسته بندی با باز شدن آسان ، کارتریج های خود را به سرعت تعویض کنید . با استفاده از کارتریج های تونر که برای کار با پرینترها و MFP های HP طراحی شده اند، زمان کمتری را برای مشکلات صرف کنید .

 

مشخصات کلی کارتریج hp 17A

این محصول میتواند تجربه ی عالی از چاپ و پرینت را به شما بدهد . این کارتریج کیفیت چاپ بالایی از لحاظ گرافیکی داشته و میتواند صفحات با کیفیتی را برای شما چاپ کند . همچنین این کارتریج با بازیافت شدن کامل کمک بسیاری به حفظ محیط زیست میکند . این محصول سازگاری بالایی با پرینتر های hp و مثل کارتریج سامسونگ با شارژ کارتریج سامسونگ ان . ظرفیت چاپ برگه این کارتریج 1600 صفحه است . رنگ چاپ آن مشکی میباشد . فن آوری چاپ این محصول لیزری است .

سازگاری سخت افزاری

این محصول با پرینترهای HP LaserJet Pro M102، HP LaserJet Pro MFP M130 سازگار است .

مشخصات فنی

Sku

CF217A

کارتریج و هد چاپ

بازده صفحه  (سیاه و سفید) : ۱۶۰۰ صفحه

ظرفیت کارتریج : کارتریج با ظرفیت استاندارد

بازده : ۱۶۰۰

رنگ کارتریج : مشکی

فن آوری : لیزر

رنگ (S) لوازم چاپ : مشکی

نوع محصول : کارتریج

 

مشخصات محیطی کارتریج اچ پی مدل 17A

محدوده دمای عملیاتی : ۱۵ تا ۳۲.۵ درجه سانتی گراد

محدوده دمای ذخیره سازی : ۲۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراد

محدوده رطوبت عملیاتی : 20 تا 80 درصد RH

محدوده رطوبت غیر عملیاتی : 0 تا 95 درصد RH

 

سازگاری این محصول

 

سازگاری سخت افزاری

پرینترهای HP LaserJet Pro M102،

HP LaserJet Pro MFP M130

 

ابعاد کارتریج hp 17A

 

ابعاد بدون پایه (W X D X H) : 358 x 108 x 135 میلی‌متر

ابعاد بسته (W X D X H) : 14.09 x 4.25 x 5.3 اینچ

حداقل ابعاد (W X D X H) : 14.09 x 4.25 x 5.3 اینچ

ابعاد بسته (W X D X H) : 358 x 108 x 135 میلی‌متر

 

مشخصات جغرافیایی

کشور مبدا و سازنده : ساخت ژاپن، ویتنام

 

وزن کارتریج hp 17A

 

وزن بسته : ۰.۴۹ کیلوگرم

وزن : ۰.۲۷ کیلوگرم

 

مشخصات چاپگر

فناوری چاپ : لیزری

 

ظاهر

رنگ : مشکی

وقتی از جوهر چاپگر و تونر کارتریج استفاده می کنید ، منتظر اسناد با کیفیت حرفه ای باشید . عملکرد قابل اعتماد ، بازده صفحه ثابت ، و نتایج برجسته یک هنجار است  –  محصوبی است که با رقبا  نمی تواند مطابقت داشته باشد . با کارتریج‌های جوهر و تونر HP اصل ، می‌توانید از چاپ مجدد پرهزینه نیز جلوگیری کنید و از عملکرد بی‌نقصی که از چاپگر HP خود انتظار دارید اطمینان حاصل کنید .

 

 

نتیجه گیری :

روی چاپ با کیفیت بالا و قابل اعتماد حساب کنید و با اجتناب از مشکلات رایج چاپ ، در زمان صرفه جویی کنید :  تونر اصلی HP تجربه چاپ را برای بهره وری اداری بسیار مهم است .

این کارتریج با : HP LaserJet Pro M102w; HP LaserJet Pro MFP M130fn, M130fw, M130nw کار می کند .

بازده کارتریج ( تقریبا ) : ۱۶۰۰ صفحه

برای از بین بردن نشت تونر و خرابی های زودرس از کارتریج های تونر HP و فروش کارتریج لیزری رنگی اصل استفاده کنید .

خرید پایدار – 100٪ کارتریج های تونر اصلی HP حاوی محتوای بازیافتی هستند .

با استفاده از این کارتریج به محافظت از چاپگر خود در برابر کد های مخرب و حفظ یکپارچگی داده های خود با تراشه ها ، سیستم عامل و بسته بندی اصلی HP در برابر دستکاری کمک کنید .

این محصول در مقایسه با نمونه های مشابه در بازار کارایی بهتری از خود نشان داده است . اگر استفاده شما از چاپگر و پرینتر زیاد است و در محیط های اداری و تجاری به پرینتر نیاز دارید به شما پیشنهاد میشود این محصول را از فروشگاه اینترنتی کارتریج استفاده کنید .

برچسب ها
نظرتان را بنویسید