بهترین مدل‌های نیم‌ست جواهر مناسب عروس

بهترین مدل‌های نیم‌ست جواهر مناسب عروس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
bitamolaii

یکی از بهترین و اصلی‌ترین قسمت برگزاری مراسم‌های عروسی، خرید جواهرات و قیمت حلقه ازدواج برای عروس است. انتخاب و خرید این سرویس پر از دغدغه و سردرگمی است. سرویس‌های طلا دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار هستند که دیدن و پسندیدن آن‌ها به سلیقه، مدل لباس، بودجه و حتی رنگ پوست عروس بستگی دارد. این سرویس‌های طلا شامل: گردنبند، دستبند، یک جفت گوشواره و بعضی اوقات انگشتر می‌شوند. اگر سرویس طلا فقط شامل گردنبند، گوشواره و انگشت باشد، به آن نیم‌ست می‌گویند. البته نیم‌ست عروس معمولا بدون انگشتر است.در ادامه به معرفی نیم ست عروس می پردازیم.

نیم‌ست‌ طلا و جواهر عروس

 

نیم‌ست‌جواهر، کالایی لوکس است که دارای تنوع زیادی بوده و شامل آویز جواهر و دو عدد گوشواره و گردنبند است. در بعضی از مواقع هم دارای انگشتر است. می‌توان گفت که این نیم‌ست‌ زیبا قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌ای نسبت به سرویس جواهر کامل دارند. این نیم‌ست عروس دارای طراحی‌های مخصوص و باکیفیت ساخت عالی هستند که در نوع خود ویژه و منحصربه‌فرد هستند.  امروزه وجود نیم‌ست جواهر در طرح و رنگ‌های زرد، طلایی و سفید باعث شده خریداران برای انتخاب مشکلی نداشته باشند. پس هر فرد نسبت به سلیقه و نظر خود نیم‌ست مناسبی را انتخاب می‌کند. برای این که یک نیم‌ست مناسب را انتخاب کنید، باید به موارد بیشتری توجه کنید.

معرفی نیم ست عروس

انتخاب بهترین و زبباترین نیم ست های طلای عروس

زمانی که برای خرید زیباترین مدل نیم‌ست عروس و آویز جواهر اقدام می‌کنید، باید حتما به رنگ پوست و سایز گوشواره و آویز نیم‌ست دقت کنید. اگر فرد پوستی با تون رنگی سرد دارد، نیم‌ست سفیدرنگ برای او گزینه مناسبی است. اگر دارای پوست گرم رنگ است، بهتر است از نیم‌ست‌های زردرنگ استفاده کند. در آخر اگر دارای پوستی با تناژ رنگی خنثی بود می‌تواند، هر رنگی از نیم‌ست‌های جواهر را که می‌پسندد را خریداری کند.زیباترین مدل‌های نیم‌ست عروس از جنس جواهر، مدل‌هایی است که در آن‌ها برلیان به‌کاررفته است. برلیان موجب می‌شود، نیم‌ست به صورت زیبا و جذاب دیده شود.  برای ساخت نیم‌ست از انواع مختلف سنگ‌ها مانند: یاقوت کبود، یاقوت قرمز، زمرد، جییسون و … استفاده می‌کنند.گاهی بیشتر افراد نیم‌ست‌های خاص و گران‌قیمت را می‌پسندند. زیباترین نیم‌ست‌ها، معمولا با جواهراتی مانند: الماس، برلیان و … تزئین می‌شوند. البته این نیم‌ست‌ها قیمت بالایی دارند و هرکسی توان خرید آن‌ها را ندارد. برای آگاهی بیشتر، زیباترین نیم‌ست جواهر مناسب عروس خانم‌ها را به شما معرفی می‌کنیم که عبارت‌اند از:

نیم‌ست گل برای عروس‌های گل

این نیم‌ست زیبا بسیار درخشان و ظریف است که بامهارت ساخته شده است. در این مدل پایه طلا کم‌وزن و ظریف ساخته می‌شود. اگر از سنگ‌های کریستال که بسیار درخشان است به نام سواروسکی در آن استفاده کنند یک نیم‌ست بسیار لوکس و قیمت عالی خواهید داشت. در این نیم‌ست عروس، آویز گردنبند و گوشواره به شکل گل طراحی شده و با این روش زیبایی این نیم‌ست را دوچندان کرده است.

نیم‌ست طرح اشک

تمام قسمت‌های کوچک و بزرگ این نیم‌ست عروس به شکل یک اشک طراحی می‌شود. زنجیر این نیم‌ست سبک و باظرافت انتخاب شده تا یک نیم‌ست قیمت مناسبی را به وجود آورد.

نیم‌ست ظریف

در این مدل نیم‌ست عروس به‌جای این که سنگ‌های زینتی را روی قسمت آویز طراحی کنند، آن را در دو طرف زنجیر پخش کرده‌اند که باعث شده درخشندگی و جلوه آن روی گردن بیشتر شود. گوشواره‌ها هم میخی هستند و قسمت گلبرگ مانند آن‌ها روی لاله گوش قرار می‌گیرند تا بیشتر جلوه کنند.

مدل نیم‌ست خوشه

نیم‌ستی زیبا که در آن سنگ‌ها را به‌صورت مناسب کنار هم چیده شده‌اند و روی پایه آویز گوشواره و گردنبند هم کار شده تا یک ظرافت چشمگیری به این نیم‌ست ببخشد. گوشواره در این نیم‌ست قفلی است و موجب شده گوشواره‌ها بزرگ‌تر و چشمگیرتر دیده شوند.

تفاوت مدل نیم‌ست جواهر با سرویس کامل

 

در ساخت طلا و جواهرات نیاز به سلیقه و خلاقیت وجود دارد تا بتوان یک نیم‌ست یا ست زیبایی را به مشتری معرفی کرد. البته اجزای نیم‌ست بستگی به طرح و مدلی که می‌پسندید، دارد. مدل‌های نیم‌ست جواهر یا ست کامل به جز تعداد عناصر در زرق‌وبرق هم باهم فرق دارند. چرا که ست کامل جواهرات درخشندگی بیشتری نسبت به نیم‌ست‌ها دارند. البته طراحان امروزه با تمام خلاقیت‌های خود طرح‌هایی را آماده می‌کنند تا بتوانند بهترین و درخشان‌ترین نیم‌ست‌های جواهر را به بازار عرضه کنند.

نیم‌ست را می‌توان با نگین و سنگ ساخت. حتی بدون آن‌ها هم می‌توان طراحی‌های زیبایی انجام داد. با ایده‌های فوق‌العاده زیبای طراحان شاهد زیباترین مدل‌های نیم‌ست جواهر هستیم که هر فردی طبق سلیقه خود می‌تواند، از تنوع گسترده آن استفاده کند. نیم‌ست عروس جواهر یونیک هم از نمونه‌های زیبای طراحان خلاق به وجود آمده است که طراحی‌های مدرن و کلاسیک و مینیمال را با مد روز و مطابق با استایل‌های مختلف طراحی کرده‌اند. در این مقاله به چند نمونه آن اشاره می‌کنیم:

نیم ست جواهر کد 2219 بسیار زیبا و شیک که چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. این نیم‌ست عروس با خرید حلقه و پشت حلقه، بسیار زیبا مقاوم ساخته شده و در مقابل ضربه محکم است. البته لازم به ذکر است که گردنبندهای ساخته شده در جواهرات یونیک بسیار لاکچری و زیبا هستند که برای سخت‌پسندان هم مواردی خاصی را دارا است. باید ذکر کرد که در جواهرات یونیک از یاقوت، عقیق، اپال، فیروزه، مروارید، سیترین و مرورید استفاده شده است. البته می‌توانید از دیگر سنگ‌ها و نگین‌ها با رنگ‌های متفاوت را طبق سلیقه خود سفارش دهید.

یکی دیگر از محصولات زیبای جواهرات یونیک، نیم ست کد 1299 است که واقعا لاکچری و شیک است. می‌توانید جواهرات این مجموعه را با نمونه‌های خارجی مقایسه کنید و از لحاظ زیبایی و منحصربه‌فرد بودن آن اطمینان حاصل کنید. طراحی‌های زیبا این جواهری با انواع جنس طلا زرد، طلا سفید، پلاتین، نقره، تیتانیوم و رزگلد ساخته می‌شوند که می‌توان به‌صورت تک نگین یا پر نگین ارائه شوند. به بعضی از نیم‌ست‌های طلا و جواهر سرویس جواهرت اسپرت هم گفته می‌شود که به دلیل ظرافت و شیک‌بودن آن‌ها است. این نیم‌ست‌ها سبک و ظریف هستند.

سرویس‌ها و نیم‌ست‌های طلا سفید

امروزه سرویس‌ها و نیم‌ست‌هایی از جنس طلا سفید، بسیار طرف‌دار دارد و بیشتر عروس خانم‌ها برای خرید سرویس عروسی خود از مدل‌های طلا سفید انتخاب می‌کنند. این مدل طلا با آلیاژهایی مانند: پالادیوم و نیکل ترکیب شده‌اند و رادیوم هم یکی از ترکیبات آن‌ها است تا به درخشان بودن این طلا کمک کند.از این طلا سفید برای طراحی و ساخت حلقه‌های جواهر و برلیان استفاده می‌کنند. چرا که دارای سختی و استحکام زیادی است. سرویس‌های طلا سفید که تراش هم خورده باشند از جذاب‌ترین نوع سرویس طلا محسوب می‌شوند که برای خرید مقرون‌به‌صرفه هم هستند. زیبایی یک سرویس طلای عروس را می‌توانید به‌راحتی در این مدل‌ها ببینید.

سخن پایانی

به دلیل گرانی و افزایش قیمت طلا بیشتر افراد تمایل به خرید نیم‌ست‌های زیبا هستند. این جواهرات ارزشمند کمی باصرفه‌تر از سرویس کامل است. باتوجه‌به توضیحاتی که در مورد ست کامل و نیم‌ست عروس داده شد، انتخاب برای خریدارن کمی راحت‌تر شد. افراد می‌توانند، مدل‌ها و طرح‌های زیبایی از نیم‌ست جواهر عروس را با نگین‌های زیبا و حتی بدون نگین را در بازار پیدا کنند. نیم‌ست‌ها سبک‌تر و ظریف‌تر هستند و موردپسند بیشتر خانم‌های جوان قرار می‌گیرند.در این مطلب سعی کردیم به معرفی نیم ست عروس بپردازیم و توضیحات جامعی درباره هریک آنها بدهیم.

 

 

لینک مرجع https://jewellery-unique.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KPKl
نظرتان را بنویسید