شارژ کارتریج لیزری چیست؟

شارژ کارتریج لیزری چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

شارژ کارتریج لیزری بر خلاف برخلاف کارتریج های جوهری که با جوهر مایع کار می کنند کارتریج های لیزری با تونر(پودر) کار می کنند .زمانی که حرارت درام بالا می رود باعث این می شود که تونر بر روی کاغذ چاپ شود و تصویر مورد نظر روی کاغذ ظاهر می شود.اما زمان شارژ کارتریج لیزری در ۳ مورد معلوم می شود که عبارتند از:

  1. روشن شدن چراغ قرمز (خطر) بر روی پرینتر.
  2. نقطه نقطه شدن یا خط افتادن بر روی برگه چاپ
  3. کم رنگ شدن چاپ بر روی کاغذ

 

 روشن شدن چراغ خطر پرینتر یک هشدار اتوماتیک پرینتر برای شما می باشد که به این دلیل می باشد که تونر کارتریج شما رو به اتمام است و باید هر چه سریع تر نسبت به شارژ یا فروش کارتریج canon و غیره اقدام کنید که فروشگاه ایران کالا پرینتر هر کدام ار این خدمات را که مایل باشید برای شما محیا کرده است. خط افتادن یا نقطه نقطه شدن می تواند یکی از دلایل خراب شدن اعضای داخل کارتریج مانند درام یا مگنت می باشد و نمی تواند از تمام شدن تونر کارتریج باشد و باید هر چه سریع تر نسبت  به تعویض کارتریج اقدام کنید چرا  که می تواند باعث آسیب های شدید به پرینتر شود. مورد سوم بسیار مهم  است و یکی از دلایل پر تکرار برای کارتریج ها می باشد زیرا که حجم تونر کارتریج یک چیز مشخص است و با تمام شدن تونر موجود در کارتریج طبیعتا رنگ چاپ بر روی کاغذ هم کمرنگ تر از حالت عادی می شود.

 !!! حتما به این نکته دقت کنید که شارژ کارتریج های خود و کارتریج سامسونگ شارژی داخلی را به افراد متخصص بسپارید زیرا که افراد متخصص تمامی عیب ها را می توانند رفع کنند که دیگر نگران خرابی کارتریج باشیداگر شارژ کارتریج خود را  به افراد غیر متخصص بدهید دارای این عیب ها می شود:

  1. تونر ریزی کارتریج در زمان استفاده
  2.  به صدا در آمدن کارتریج(صداهای ناهنجار)
  3. گیر کردن کارتریج در کارتریج یا پرینتر
  4. ارسال خطا که عمدتا خطای خالی بودن کارتریج می باشد.
  5. کاهش شدید چاپ نسبت به چاپ های اولیه
  6. تحویل سریع رایگان: اگر تعداد کارتریج های شارژی شما بیش از ۶ عدد باشد و در محدوده تهران شامل ارسال رایگان می باشد.
  7. انجام تست کیفیت و سلامت بعد از شارژ کارتریج: تمامی کارتریج ها پس از شارژ شدن به صورت کامل توسط افراد متخصص کنترل کیفیت می شود و از آن تست گرفته و تحویل شما عزیزان میشود
  8. گارانتی شارژ کارتریج: تمامی کارتریج های شارژ شده مانند تمامی محصولات شرکت ایران کالا پرینتر شامل گارانتی و ضمانت بی قید و شرط می باشد و خیال شما از این گارانتی راحت راحت باشد.
  9. قیمت شارژ کارتریج:  در ایران کالا پرینتر ما از بهترین و با کیفیت ترین مواد برای شارژ استفاده می کنیم که نسبت به آن هم دارای قیمت مناسب می باشد .
لینک مرجع https://irankalaprinter.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/K0rJ
نظرتان را بنویسید