انتخاب لوستر برای دکوراسیون مدرن

انتخاب لوستر برای  دکوراسیون مدرن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

پیش از بررسی انواع  لوستر سقفی مناسب دکوراسیون مدرن، به معرفی سبک مدرن و آشنایی با آن خواهیم پرداخت تا بتوانیم لوسترهای متناسب با محیط برگزینیم. به طور کلی واژه مدرن  شامل تمامی طراحی و دیزاین های جدید می شود به عبارت دیگر هر چیزی که به تازگی طراحی و ساخته شده باشد در مجموعه سبک مدرن قرار خواهد گرفت.

همان طورکه می دانیم سبک مدرن با سبک کلاسیک و قدیمی در تضاد است بنابراین انتخاب لوسترهای سنتی برای محیط مدرن باعث ایجاد یک نمای نامتوازن در دید افراد می شود. به همین خاطر شناخت نوع سبک محیط و انتخاب اثاث مربوط به دکوراسیون بسیار حائز اهمیت است.

لوستر سقفی

استفاده از لوستر سقفی به عنوان یک وسیله نوربخش و تزئینی از زمان گذشته رایج بوده است. به طبع ساخت ابزار و وسایل از گذشته تا کنون دستخوش تغییرات بسیاری در طراحی و متریال شده اند که چلچراغ ها نیز از این قاعده مستثنی نسیتند. لوسترهای سنتی معمولا به صورت یک چراغ معلق بودند که بازو و شمعدان های بسیاری از آن  آویزان شده بود. اما لوسترهای مدرن امروزه به قدری متنوع ساخته می شوند که شرح دادن تمامی طرح های آن ها امکان پذیر نیست.

به همین منظور تیتر بعدی را به شناخت مختصر انواع لوستر سقفی مناسب دکوراسیون مدرن اختصاص خواهیم داد. پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب با ایران لوستر همراه باشید تا بتوانید بهترین لوستر سقفی مناسب دکوراسیون مدرن و قیمت لوستر سقفی ال ای دی را خریداری نمایید و تحسین همگان را در انتخاب دقیق خود برانگیزید.

لوستر سقفی

 انواع لوستر سقفی مدرن

همانطور که در تیتر بالا ذکر کردیم انتخاب درست لوستر سقفی مناسب دکوراسیون مدرن نیازمند به شناخت سبک مدرن و آشنایی با انواع لوستر سقفی مدرن می باشد.

برخلاف چراغ آویزهای سنتی که عموما از روکش های برنزی ساخته می شدند در عصر حاضر ساخت روکش چراغ آویزهای مدرن از متریال های دیگر همچون کروم و نیکل صورت می گیرد.

چند نمونه از انواع لوستر سقفی مدرن را در ادامه معرفی می کنیم.

لوستر سبک شمع

این مدل ترکیبی از ظاهر سنتی همراه با پیچ و تاب های مدرن است که مورد علاقه طرفداران هر دو سبک می باشد. در این چراغ آویزها از لامپ های الکتریکی به جای شمع های واقعی استفاده می شود که خطر آتش سوزی را از بین می برد.

لوستر مدرن بیانیه

یکی از انواع لوستر مدرن می باشد که ترکیب آن با لوازم مینیمالیستی یک هارمونی فوق العاده و چشمگیر در فضای اتاق به وجود خواهد آورد.

لوستر اسپوتنیک

طراحی لوستر مدرن اسپوتنیک به صورت خطی و بسیار شیک می باشد که آویختن آن در اتاق نشیمن یا قسمت بالای ناهار خوری یک ترکیب بی نقص با سایر لوازم خواهد ساخت.

لوستر مدرن LED

لوستر سقفی ال ای دی یکی از انواع لوسترهای سقفی مناسب دکوراسیون مدرن است که در آن چراغ ال ای دی تعبیه می شود و در نهایت باعث ایجاد روشنایی بسیار می شود. به همین علت استفاده از آنها در فضاهایی که به نور و روشنایی بیش تر نیاز دارند بسیار مناسب خواهد بود. معمولا لوستر سقفی ال ای دی انتخاب اول افراد شیک پسند و دارای آپارتمان های با متراژ بالا می باشند. البته نمونه های مناسب جهت استفاده در فضاهای کوچک تر نیز در بازار موجود هستند.

لوستر سقفی مدرن کاردی

لوسترهای کریستالی بعنوان یکی از پرانتخاب ترین لوستر سقفی مناسب دکوراسیون مدرن در نزد خریداران می باشد. لوستر سقفی کاردی از انواع لوستر کریستالی مدرن می باشد که طراحی بی نظیر و شکیل آن توجه یونیک پسندان را به خود جلب کرده است.

پیش از خرید لوستر سقفی کاردی باید بدانید که این چلچراغ مدرن در انواع گرد و مربعی ساخته می شود که تصاویر مربوط به آن در سایت ایران لوستر موجود می باشید. بنابراین پیشنهاد می شود پیش از سفارش لوستر سقفی مناسب دکوراسیون مدرن تصاویر مربوطه را نگاه کنید تا نمونه مدنظر را راحت تر پیدا کنید.

لازم است ذکر کنیم که لوستر سقفی کاردی به صورت ترکیبی از اشکال کاردهای دایره و مربعی  نیز ساخته می شود که در نهایت نمایی مجلل و باشکوه به فضا می بخشد. به عنوان مثال کاردهای کریستالی در ردیف بیرونی از میله مربعی و در ردیف داخلی از میله گرد و یا بلعکس آویزان شده باشند. خوشبختانه طراحی لوستر سقفی کریستالی به قدری فراوان است که حتی سخت پسندان نیز می توانند نمونه هایی مطابق با سلیقه شان یافت نمایند. جهت اطلاع از قیمت لوستر سقفی مناسب دکوراسیون مدرن و هم چنین نحوه خرید لوستر تیتر بعدی را به دقت مطالعه نمایید.

 لوستر سقفی مدرن کاردی

لوسترهای کریستالی بعنوان یکی از پر انتخاب ترین لوستر سقفی مناسب دکوراسیون مدرن در نزد خریداران می باشد. لوستر سقفی کاردی از انواع لوستر کریستالی مدرن می باشد که طراحی بی نظیر و شکیل آن ها توجه یونیک پسندان را به خود جلب کرده است.

پیش از خرید لوستر سقفی کاردی باید بدانید که این چلچراغ مدرن در انواع گرد و مربعی ساخته می شود که تصاویر مربوط به آن در سایت ایران لوستر موجود می باشید. بنابراین پیشنهاد می شود پیش از سفارش لوستر سقفی مناسب دکوراسیون مدرن تصاویر مربوطه را نگاه کنید تا نمونه مدنظر را راحت تر پیدا کنید.

لوستر کاردی گرد

کاردهای کریستالی از میله ها یا تکیه گاه های گرد آویزان می شوند. تکیه گاه می توانند یک ردیف یا چند ردیف باشند.

لوستر کاردی مربع

تکیه گاه های فلزی کاردها به صورت مربع هستند. میله ها می توانند یک یا چند ردیف باشند.

لازم است ذکر کنیم که لوستر سقفی کاردی به صورت ترکیبی از اشکال کارد های دایره و مربعی  نیز ساخته می شود که در نهایت نمایی مجلل و با شکوه به فضا می بخشد. بعنوان مثال کاردهای کریستالی در ردیف بیرونی از میله مربعی و در ردیف داخلی از میله گرد و یا بلعکس آویزان شده باشند. به طور معمول رنگ تکیه گاه فلزی لوستر سقفی سیلور یا طلایی و هم چنین رنگ کریستال ها شفاف یا شامپاینی می باشند.

خوشبختانه طراحی لوستر سقفی کریستالی به قدری فراوان است که حتی سخت پسندان نیز می توانند نمونه هایی مطابق با سلیقه شان یافت نمایند. انواع لوستر سقفی کریستالی موجود در ایران لوستر ساخته شده از بهترین فلز ها با رنگ استاتیک می باشند و کیفیت آنها کاملا تضمینی می باشد.

جهت اطلاع از قیمت لوستر سقفی مناسب دکوراسیون مدرن و همچنین نحوه خرید لوستر تیتر بعدی را به دقت مطالعه نمایید.

خرید لوستر

من باب مبحث خرید لوستر باید اطلاع دهیم که با توجه به تنوع در جنس, سایز, طرح و المان های دیگر هرگز نمی توان عدد ثابتی برای قیمت لوستر سقفی مناسب دکوراسیون مدرن ذکر کنیم. همچنین تورم و نوسان قیمت ها از ارائه مبلغی ثابت جلوگیری می کند. با توجه به این گفته ها نتیجه می گیریم که باید به فروشگاهی معتبر و امن جهت اطلاع از قیمت ها رجوع کرد. به همین جهت ما مجموعه ایران لوستر را معرفی می کنیم که لوسترهای خود را با قیمتی کاملا منصافه و بدون دریافت هزینه غیرطبیعی به فروش می رساند.

در عصر سرعت کوتاه کردن زمان و استفاده بهینه از وقت حرف اول را می زند. علاوه بر آن در دو سه سال اخیر با پاندمیک شدن بیماری کووید و اعمال قرنطینگی خرید و فروش اینترنتی رواج پیدا کرده است.

به عبارت دیگر امروزه افراد جهت جلوگیری از اجتماع و اتلاف وقت در ترافیک ها به خصوص در تهران به خرید آنلاین روی آورده اند. خرید لوستر سقفی نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی فروش لوستر مدرن وب سایت ایران لوستر می باشد که پیشتر به ان اشاره کردیم.

فروشگاه اینترنتی لوستر

تنوع مدل لوسترهای این فروشگاه به قدری فراوان است که تمامی سلیقه ها را در برمی گیرد بنابراین در صورت مراجعه بطور قطع دست خالی برنخواهید گشت. اگر در میان شما مخاطبان گرامی افرادی وجود دارند که سلیقه شان سخت پسند است و نمی توانند به راحتی نمونه مدنظر را یافت کنند ما به آنها مژده می دهیم که می توانید سفارش لوستر سقفی مناسب دکوراسیون مدرن در مدل دلخواه را در سایت ایران لوستر ثبت کنند تا طرح مدنظرتان را با استفاده از فلزات مرغوب با کیفیتی بی نظیر برای تان آماده کنند. لازم به ذکر است که ساخت لوستر در کوتاه ترین مدت زمان ممکن انجام می گیرد و با امنیت کامل درب منزل شما فرستاده خواهد شد.

ظرافت ساخت, متریال با کیفیت، طراحی ماهرانه و قیمت مناسب از جمله فاکتورهای باارزش فروشگاه نامبرده محسوب می شود که در مجموع حس رضایت فراوان از خرید را به مشتریان خود القا می کند. پیشینه درخشان ایران لوستر مدرکی مهم بر صدق این ادعای ما می باشد.

 

 

لینک مرجع https://iranluster.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GLyr
نظرتان را بنویسید