هزینه شارژ گاز یخچال

هزینه شارژ گاز یخچال
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
asal

هزینه شارژ گاز یخچال

هزینه شارژ گاز یخچال خانگی به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع گاز مبرد یخچال فریزر یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده نرخ شارژ گاز یخچال است. یخچال‌ها از گاز مبرد R134، R600، R12 و غیره بهره می‌برند. بنابراین در تخمین تعرفه شارژ گاز یخچال فریزر باید گاز مبرد یخچال فریزرتان را مد نظر قرار دهید. البته در زمان شارژ گاز فریزر در منزل یک نکته را حتما باید مدنظر داشته باشید! شما باید فارغ از هزینه گاز زدن به یخچال از یک متخصص حرفه‌ای برای این کار کمک بگیرید.
گاز زدن به یخچال فریزر یک امر کاملا تخصصی است. در این پروسه گاز داخل یخچال باید به خوبی تخلیه شود، فیلتر دایر تعویض گردد و پس از شستشوی مناسب کندانسور و اواپراتور، گاز به میزان استاندارد به یخچال فریزر تزریق گردد. بنابراین با هدف کاهش هزینه پر کردن گاز یخچال این کار را به یک متخصص ناوارد نسپارید، چرا که عواقب بدی برای یخچال فریزرتان به همراه خواهد داشت.

جدول هزینه شارژ گاز یخچال فریزر و ساید

هزینه پر کردن گاز یخچال به طور مستقیم به گاز مبرد یخچال وابسته است. با این حال در تعیین نرخ شارژ گاز فریزر باید به مدل یخچال فریزر هم توجه کنید. هر یخچال فریزر حجم گاز منحصر به فردی دارد. از همین رو اگر دو یخچال از یک نوع گاز مبرد در سیکل خود برخوردار باشند، نمی‌توان ادعا کرد قیمت شارژ گاز در هر دو یخچال یکسان است. در جدول زیر دستمزد تقریبی شارژ گاز یخچال بر حسب گاز مبردهای مختلف را مشاهده می‌کنید.

می‌توان گفت هزینه شارژ گاز یخچال (قیمت شارژ گاز یخچال در محل یا منزل)؛ به صورت معمول شامل محاسبه قیمت پر کردن گاز یخچال فریزر، صنعتی، ویترینی، ساید با گاز مبرد R134،R600 ،R134A ، R404، R290، یا R12 می‌باشد، اما اجرت یا هزینه شارژ گاز یخچال قدیمی یا اینورتر ممکن است با توجه به وجود خرابی یا در صورت نیاز نرخ رفع نشتی گاز، وکیوم، اجرت تمیز کردن سیکل گازی، هزینه خالی شدن گاز یخچال، تعرفه تعویض فیلتر درایر و اضافه کردن والف … متغییر باشد.

منبع : سایت کاری تی

/https://kariti.ir/

 

لینک مرجع https://kariti.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8wvm
نظرتان را بنویسید