مهلت ثبت نام لاتاری 2024

مهلت ثبت نام لاتاری 2024
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

مهلت ثبت نام لاتاری 2024، با توجه به زمان ثبت نام دوره های گذشته لاتاری، از اوایل ماه اکتبر ( مهر ماه 1401 ) شروع می شود و تا اواسط ماه نوامبر ( آبان ماه 1401 ) ادامه خواهد داشت و متقاضیان، برای شرکت در این قرعه کشی بزرگ، می توانند در مدت زمان مشخص شده به عنوان مهلت ثبت نام لاتاری، از سوی اداره مهاجرت آمریکا، اقدام به ارائه مدارک خود و پر کردن فرم های ثبت نام، جهت شرکت در این دوره از لاتاری، نمایند. 

 

 

از زمانی که قرعه کشی لاتاری برگزار شد، افراد با شرکت در این قرعه کشی، شانس خود را برای دریافت گرین کارت یا همان مجوز اقامت دائم در آمریکا را به صورت رایگان می سنجند. از ویژگی های بارز این قرعه کشی، عدم نیاز به ارائه مدارک خاص و یا داشتن شرایط خاص می باشد، بلکه تنها با ارائه مدارک حداقلی ( مشخصات هویتی، اطلاعات پاسپورت و یک قطعه عکس مخصوص لاتاری ) مجاز به شرکت در این قرعه کشی، خواهند بود.

مدت زمان تعیین شده برای شرکت در لاتاری ۲۰۲۴، محدود بوده و متقاضیان برای شرکت در این قرعه کشی، ملزم هستند تا در زمان تعیین شده اقدام به ارائه مدارک خود و تکمیل فرم های مربوطه در سایت اصلی لاتاری، به منظور ثبت نام و شرکت در قرعه کشی لاتاری، کنند. 

در ادامه مقاله، به ارائه مطالبی در رابطه با مهلت ثبت نام لاتاری 2024 و همچنین، تمدید مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ برای شرکت کنندگان این قرعه کشی بزرگ، آورده شده است.



 

مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴

مهلت ثبت نام لاتاری، از اوایل سال مالی آمریکا، مصادف با ماه اکتبر ( مهر ماه ) آغاز و در اوایل ماه نوامبر ( آبان ماه ) پایان می یابد. مهلت ثبت نام برای لاتاری 2024، بر طبق اعلام سازمان مهاجرت آمریکا که از اوایل ماه اکتبر ( مهر ماه ) شروع می شود و اینکه لاتاری تا کی وقت داره؟ با توجه به مهلت زمان ثبت نام لاتاذری، دوره های گذشته، تا اواسط ماه نوامبر ( آبان ماه ) ادامه خواهد داشت.

متقاضیان، برای شرکت در لاتاری 2024 ( Lottery )، لازم است تا در این مدت زمان تعیین شده با مراجعه به سایت اصلی لاتاری، اقدام به ارائه مدارک مورد نیاز و پر کردن فرم های موجود در این سایت کنند، از جمله این مدارک عبارتند از : مشخصات هویتی، اطلاعات پاسپورت معتبر و یک قطعه عکس مخصوص لاتاری می باشد.

 

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام لاتاری

 

تمدید مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴

بر طبق تجربه ای که از برگزاری قرعه کشی لاتاری، در سال های گذشته به دست آمده است، آخرین فرصت ثبت نام در این بخت آزمایی، قابل تمدید نبوده و متقاضیان، برای شرکت در این قرعه کشی، بیان می کنند که لاتاری تا کی وقت داره، متقاضیان، باید در همان مدتی که از سوی اداره مهاجرت آمریکا تعیین شده اقدام به ثبت نام به منظور شرکت در لاتاری 2024، کنند.

در صورتی که افراد، موفق به ثبت نام در مدت مشخص شده نشوند، دیگر امکان تمدید این فرصت، و ثبت نام آن ها وجود نخواهد داشت، به همین دلیل توصیه می شود که حتی الامکان در روز های آغازین مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴، اقدام به ارسال مدارک خود کنید.

 

مهلت ثبت نام لاتاری 2024، قابل تمدید نمی باشد.

 

پس از ثبت نام در لاتاری، و با گذشت حدود شش ماه از این زمان در اوایل ماه مه ( اواسط ماه اردیبهشت 1402 ) اسامی برنده شدگان توسط سایت اصلی لاتاری، اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت تقلب و یا جعلی بودن هر کدام از مدارک ارسالی، نتیجه قرعه کشی برای فرد مورد نظر، باطل و گرین کارت آمریکا به وی تعلق نخواهد گرفت.

 

در ادامه بخوانید: زمان قرعه کشی لاتاری

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مهلت ثبت نام لاتاری در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون مهلت ثبت نام لاتاری پاسخ دهند.

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️زمان ثبت نام لاتاری از چه تاریخی آغاز می شود؟

✔️زمان ثبت نام لاتاری از ابتدای سال مالی آمریکا آغاز می شود که در متن مقاله به آن اشاره شده است.

 

2- ✔️آیا مهلت ثبت نام لاتاری قابل تمدید می باشد؟

✔️مهلت ثبت نام در قرعه کشی لاتاری قابل تمدید نمی باشد که در متن مقاله نیز به طور کامل توضیح داده شده است. 

 

3- ✔️زمان مهلت ثبت نام قرعه کشی لاتاری در چه تاریخی می باشد؟

✔️زمان مهلت ثبت نام لاتاری تا اواسط ماه نوامبر ( آبان ماه ) می باشد که در متن مقاله ذکر شده است.

منبع : مهلت ثبت نام لاتاری 2024

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9Jjz
نظرتان را بنویسید