مهلت ثبت نام ارشد 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 به صورت اینترنتی و در بازه زمانی مشخصی صورت می گیرد . مهلت ثبت نام این آزمون از 16 آذر ماه بوده که سازمان سنجش به منظور رفاه حال داوطلبان این زمان را 2 الی 3 روز تمدید کرده است. لذا متقاضیان از 21 تا 25 اردیبهشت امکان ثبت نام دارند.




سازمان سنجش امسال نیز طبق روال سالیان گذشته بازه زمانی مشخصی را برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 در نظر می گیرد . بر این اساس کلیه متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد می بایست در این مهلت قانونی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و علاقه مندی خود را برای حضور در این رقابت اعلام نمایند . 

هر چند زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 فرصت کافی برای تکمیل فرم اینترنتی را فراهم می کند اما ممکن است برخی داوطلبان به دلیل بی توجهی یا عدم اطلاع به موقع ، از این فرایند جا مانده و موفق به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود نشوند . سازمان سنجش با تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 فرصت دوباره ای در اختیار این دسته از داوطلبان قرار می دهد که در ادامه به بررسی جزئیات آن می پردازیم . 



تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد 1400
کلیه داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی ، هنر و دامپزشکی یک هفته الی 10 روز فرصت خواهند داشت نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند . سال گذشته ثبت نام ارشد 1400 در بازه زمانی 16 لغایت 25 آذر ماه انجام شد و داوطلبان با مراجعه به سایت sanjesh.org به درج اطلاعات ثبت نامی خود پرداختند .



امسال با تعویق کنکور ارشد، سازمان سنجش مهلت های متعددی را برای ثبت نام مجدد در کنکور ارشد برای داوطلبان قرار داد که اولین آن در آذر ماه و سپس بهمن ماه بود. اکنون نیز با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش شاهد برگزاری مجدد فرایند ثبت نام ارشد از 21 لغایت 25 اردیبهشت ماه 1400 هستیم.



زمان مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 از 21 لغایت 25 اردیبهشت ماه می باشد.



لازم به ذکر است با توجه به افزایش روزافزون متقاضیان شرکت در آزمون ارشد ، شاهد بازه زمانی دیگری تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام ارشد 1400 نیز خواهیم بود که با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون در اختیار جاماندگان از ثبت نام قرار می گیرد . اما به دلیل تغییرات احتمالی در برنامه های سازمان سنجش به داوطلبان توصیه می کنیم حتما ثبت نام خود را در مهلت قانونی انجام دهند .  



در ادامه بخوانید: مهلت مجدد ثبت نام ارشد 1400





ویرایش اطلاعات در زمان تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد 1400
از جمله قابلیت هایی که همزمان با تمدید ثبت نام ارشد 1400 در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی است .



بر این اساس متقاضیانی که به دلیل بی دقتی یا عدم آگاهی اطلاعات فردی و تحصیلی خود را به صورت نادرست در فرم اینترنتی درج کرده و پس از اتمام زمان ثبت نام متوجه خطا و اشتباه خود شده اند در این بازه زمانی فرصت خواهند داشت اطلاعات ثبت نامی خود را اصلاح نمایند.



در ادامه بخوانید: راهنمای نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد 1400










کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز در این زمان همراه داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات آن ها خواهند بود . همچنین از طریق کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ارشد هیوا می توانید از آخرین اخبار مطلع شوید.





آخرین اخبار مرتبط با مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1400



18 اردیبهشت 1400



مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 از 21 لغایت 25 اردیبهشت ماه می باشد. در این زمان داوطلبان امکان ثبت نام جدید و یا ویرایش اطلاعات خود را دارند.












سوالات متداول


1- آیا سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور ارشد را تمدید می کند ؟
طبق روال سالیان گذشته این زمان معمولا 2 الی 3 روز تمدید می شود که به محض اعلام در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2- همزمان با تمدید مهلت ثبت نام ارشد امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد ؟
بله ، مطابق متن مقاله در این بازه زمانی اطلاعات داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و قابل ویرایش می باشد . 




3- تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فقط به داوطلبان دانشگاه های سراسری اختصاص دارد ؟
خیر ، مطابق متن مقاله این بازه زمانی برای کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد در نظر گرفته می شود . 

منبع : مهلت ثبت نام ارشد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QP7M
نظرتان را بنویسید