مهلت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

مهلت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ که معمولا در شهریور ماه آغاز می شود بعد از اتمام زمان انتخاب رشته اول به متقاضیان جامانده داده می شود. داوطلبان می بایست در این مهلت به سایت ارشد پزشکی مراجعه و انتخاب های خود را ثبت و یا ویرایش نمایند.

 

 

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 که در زمان مقرر موفق به انتخاب رشته کارشناسی ارشد نشده اند می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ به سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی مراجعه کرده و نسبت به ثبت انتخاب های خود اقدام نمایند.

به دلیل کوتاه بودن فرصت انتخاب رشته و بی اطلاعی بعضی از داوطلبان از زمان دقیق آن، ممکن است برخی از داوطلبان از انتخاب رشته جا مانده و درخواست مهلت مجددی برای برگزاری این فرآیند داشته باشند. هر چند تا الآن فرصتی به عنوان مهلت مجدد در اختیار داوطلبان قرار نمی گرفت و تنها چند روزی این فرصت تمدید می شد اما ممکن است امسال به خاطر شرایط ویژه ای که بیماری کرونا ایجاد کرده است این گزینه نیز به داوطلبان داده شود.

لذا در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی مهلت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در وزارت بهداشت بپردازیم.

 

مهلت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

داوطلبان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ پس از دریافت کارنامه نتایج اولیه خود ، در صورتی که مجاز به انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1401 شده باشند می توانند در تاریخ مقرر که معمولا بین 3 الی 5 روز پس از اعلام نتایج اولیه است با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت نسبت به ثبت انتخاب رشته ارشد اقدام کنند.

 

سال گذشته زمان مجددی برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از سوی سازمان سنجش داده شد و این تمدید مهلت در شهریور ماه انجام شد. امسال نیز باید دید آیا مهلت انتخاب رشته ارشد پزشکی تمدید خواهد شد یا خیر.

 

 

مهلت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

همانطور که گفته شد سال های گذشته زمان انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت چند روزی  تمدید می شد اما زمانی تحت عنوان مهلت مجدد انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت وجود نداشت. به همین دلیل توصیه می شود داوطلبان برای اطلاع از مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1401 وزارت بهداشت در صورت برگزاری، در کانال تلگرامی کارشناسی ارشد هیوا عضو شده و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401



 

مشاوره فرصت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

کلیه داوطلبانی که متقاضی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ بوده و در جلسه آزمون حضور داشته اند، امکان انتخاب رشته ارشد در مهلت اعلام شده از سوی سازمان آموزش پزشکی را دارند، البته با توجه به شرایط ذکر شده در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 لازمه انتخاب رشته ارشد داوطلبان کسب حد نصاب علمی در گروه امتحانی خود می باشد.

 

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته باید توجه کنند که امکان انتخاب کدهایی را دارند که مطابق با رشته و گرایش درج شده در مدرک فارغ التحصیلی دوره کارشناسی آنها باشد. همچنین داوطلبان امکان هرگونه انتقال، جابه جایی و یا تغییر رشته در کارشناسی ارشد را ندارند، لذا توصیه می شود انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را با دقت کافی انجام دهند.

 

آن دسته از داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته دچار خطا و اشتباهی شده اند می توانند در این زمان به سامانه وزارت بهداشت مراجعه کرده و به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

در ادامه بخوانید: ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

 

 

 

 

 

مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا در زمان مهلت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ همراه داوطلبان بوده و پاسخگوی هر گونه سوال متقاضیان در این مورد خواهد بود.

 

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 در چه زمانی است؟

✔️ در سال های پیش مهلت مجددی برای انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت وجود نداشته اما در صورت امکان این امر، متن مقاله بروزرسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ آیا امکان ویرایش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت در زمان مهلت مجدد انتخاب رشته وجود دارد؟

✔️ بله، همان طور که در مقاله توضیح داده شد ، امکان ویرایش برخی از اطلاعات انتخاب رشته ارشد 1401 وزارت بهداشت در فرصت مجددی که در اختیار داوطلبان قرار می گیرد وجود دارد.



 

3- ✔️ کدام داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 وزارت بهداشت هستند؟

✔️ مطابق متن مقاله، داوطلبان ابتدا باید کارنامه نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت خود را دریافت کرده و در صورت مجاز بودن، اقدام به انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت نمایند.

منبع : مهلت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0KLy
نظرتان را بنویسید