سامانه ابلاغ فرهنگیان | eblagh.medu.ir

سامانه ابلاغ فرهنگیان | eblagh.medu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

سامانه ابلاغ فرهنگیان

همانطور که اشاره شد، سامانه ابلاغ فرهنگیان برای تایید ابلاغ ها و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی، فعال و راه اندازی شده است. وظیفه ی اصلی این سامانه  فرآیند صدور، تایید و مشاهده ابلاغ ها بصورت الکترونیکی و اینترنتی می باشد. باتوجه به پیشرفت تکنولوژی به میزانی که ارائه خدمات به صورت الکترونیکی صورت پذیرد، هم ارائه خدمت آسان تر می شود هم در وقت و هزینه صرفه جویی می شود.

سامانه بکفا آموزش و پرورش

سامانه بکفا آموزش و پروش، نام اختصاری سامانه ایی تحت عنوان برنامه ریزی کنترل فرآیند آموزشی است. مدیران مدارس و واحد های آموزشی و سازمانی آموزش و پرورش باید برای تایید ابلاغ های همکاران و پرسنل خود وارد سامانه ی ابلاغ فرهنگیان  eblagh.medu.ir یا همان برنامه وریزی و کنترل فرآیند آموزشی (سامانه بکفا ) شوند. و ابلاغ هایی که اعلام می شوند را در خصوص کارکنان واحد آموزشی خود تایید کنند.

🟣 در صورت بروز هر گونه سوال میتوانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان در زمینه سامانه ابلاغ فرهنگیان برخوردار شوید.

 

در این مقاله تلاش شده است تا توضیحات مفیدی برای آشنایی با سامانه ابلاغ فرهنگیان و  نحوه ورد به سامانه و تایید ابلاغیه در آن ارائه شود. امیدواریم این توضیحات، برای شما عزیزان کاربردی باشد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wX3M
نظرتان را بنویسید