دیپلم المثنی | مراحل و نحوه دریافت دیپلم المثنی

دیپلم المثنی | مراحل و نحوه دریافت دیپلم المثنی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

دیپلم المثنی چیست؟

مدرک دیپلم کمی قبل تر، از مدارکی بود که برای آن المثنی صادر نمی شد و دانش آموزانی که به دلایلی آن را گم می کردند دچار مشکل می شدند . چرا که برای کار هایی مانند گرفتن اپلای خارج از کشور، شرکت در آزمون ها و یا ثبت نام دانشگاه، نیاز به مدرک خود داشتند.  از طرفی گم شدن مدرک دیپلم یا به سرقت رفتن آن همیشه نگران کننده بوده چون زمینه را برای جعل و سو استفاده از مدرک فراهم می کند. به تازگی اعلام شده که با طی مراحلی امکان صدور المثنی برای این مدرک فراهم شده است. و افرادی که دیپلم خود را گم می کنند می توانند درخواست دیپلم المثنی بدهند.

نحوه دریافت دیپلم المثنی

چگونه دیپلم المثنی بگیریم؟ از سوالاتی است متقاضیان مدرک دیپلم المثنی زیاد مطرح می کنند و در جواب ان باید بگوییم ؛ نحوه دریافت دیپلم المثنی به این صورت است که با ثبت درخواست خود و ارائه مدارک لازم و همچنین دلیلی موجه برای گم شدن دیپلم، می توانید مدرک المثنی خود را دریافت کنید. 

در صورتی که مدرک دیپلمتان توسط دانشگاه گم شده و یا از طریقی به سرقت رفته است، با کارشناسان حقوقی برای دشکایت مشورت کنید. همچنین می توانید نسبت به اخذ دیپلم المثنی اقدام کنید.

همچنین برای دریافت مدرک دیپلم المثنی خود می توانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنید. کارشناسان ما درخواست شما را به انجام می رسانند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xYDq
نظرتان را بنویسید