دارندگان مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی مطالعه بفرمایند

دارندگان مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی مطالعه بفرمایند
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

ثبت نام کنکور سراسری اواخر بهمن ماه انجام می گیرد و حدود یک هفته الی 10 روز فرصت ثبت نام وجود دارد. داوطلبان برای ثبت نام کنکور باید اطلاعات لازم را از قبل تهیه نمایند که یکی از اطلاعات مهم ، کد سوابق تحصیلی است.

مرتبط بخوانید : دریافت سوابق تحصیلی – مشاهده سوابق تحصیلی با کد ملی در سایت سنجش

برای دریافت كد سوابق تحصیلی از اواسط بهمن ماه تا پایان مهلت ثبت نام کنکور ، فرصت داده می شود و اگر در زمان ثبت نام موفق به درج کد سوابق تحصیلی در برگه ثبت نام نشوید ، در مهلت های مجددی که برای ثبت نام در نظر گرفته می شود می توانید اقدام کنید.

راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت dipcode.medu.ir
داوطلبان کنکور سراسری که مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم یا مدرک دیپلم نظام جدید رشته های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی را دارند ، برای شرکت در کنکور سراسری مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند و به منظور اعمال سوابق تحصیلی ، باید کدی را از سایت دیپ کد تحت عنوان کد سوابق تحصیلی دریافت کرده و در فرم ثبت نام کنکور درج کنند.

مرتبط ببینید : تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور

برای دریافت کد سوابق تحصیلی حتما باید از طریق سایت دیپ کد به نشانی dipcode.medu.ir اقدام کنید و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده شامل کد منطقه ، کد دانش آموزی و … و همچنین تعیین مقطع تحصیلی خود ، کد را دریافت نمایید.

پس از ورود به سایت دیپ كد به آدرس dipcode.medu.ir ، تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد که لازم است بر روی لینک آبی رنگ ” “مشاهده سوابق و دریافت كد سوابق تحصیلی ” کلیک کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Xg7W
نظرتان را بنویسید