مهاجرت با مدرک CFA

مهاجرت با مدرک CFA
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
آرمینا

 

 

CFA یا Chartered Financial Analyst، یک مدرک حرفه‌ای در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری است که توسط موسسه CFA Institute ارائه می‌شود. این مدرک، یکی از معتبرترین مدارک در این حوزه است و به دارندگان آن، دانش و مهارت‌های لازم برای فعالیت در زمینه‌های مختلف مالی و سرمایه‌گذاری را می‌دهد.

مدرک CFA، برای مهاجرت به بسیاری از کشورهای جهان، از جمله کانادا، مورد قبول است. در این مقاله، به بررسی شرایط مهاجرت با مدرک CFA به کانادا خواهیم پرداخت.

شرایط مهاجرت با مدرک CFA به کانادا

برای مهاجرت به کانادا با مدرک CFA، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • داشتن مدرک CFA
  • داشتن حداقل دو سال تجربه کاری در زمینه مالی و سرمایه‌گذاری
  • تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی

اگر شرایط فوق را داشته باشید، می‌توانید از طریق برنامه‌های مهاجرتی زیر به کانادا مهاجرت کنید:

  • برنامه Express Entry
  • برنامه تجربه کانادایی (CEC)
  • برنامه مهاجرت استانی (PNP)

برنامه Express Entry، یک برنامه سریع و آسان برای مهاجرت به کانادا است. برای واجد شرایط بودن برای این برنامه، باید حداقل 67 امتیاز از 100 امتیاز را کسب کنید. امتیازات شما بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری، مهارت زبانی، و سایر عوامل تعیین می‌شود.

برنامه تجربه کانادایی (CEC)، برای افرادی طراحی شده است که حداقل دو سال تجربه کاری تمام‌وقت در کانادا در پنج سال گذشته داشته باشند. اگر شرایط لازم را داشته باشید، می‌توانید به طور مستقیم برای ویزای اقامت دائم کانادا از طریق این برنامه اقدام کنید.

برنامه مهاجرت استانی (PNP)، به استان‌های کانادا اجازه می‌دهد تا خود برنامه‌های مهاجرتی خود را داشته باشند. اگر از طریق یک برنامه PNP پذیرفته شوید، می‌توانید به طور مستقیم برای ویزای اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

الومهاجرت

الومهاجرت، یک شرکت مهاجرتی و سرمایه گذاری در پرتغال و کانادا است که با بهره‌گیری از تیمی از کارشناسان مجرب، به متقاضیان در طی فرآیند مهاجرت به کانادا کمک می‌کند. این شرکت با ارائه خدمات جامع و باکیفیت، به متقاضیان کمک می‌کند تا بهترین گزینه مهاجرتی را انتخاب کنند و شانس خود را برای موفقیت در درخواست ویزا افزایش دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات الومهاجرت، می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید یا با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rQxE
نظرتان را بنویسید