ثبت نام مدارس ورزش

ثبت نام مدارس ورزش
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

مدارس ورزش

دانش آموزان در مدارس ورزش جدا از ساعت‌های درسی که دارند ۶ تا ۸ ساعت به ورزش کردن به صورت تخصصی می‌پردازند. هر استان بنا به قطب ورزشی آن استان، مدرسه ورزشی خواهد داشت. مثلا مدرسه تخصصی والیبال در استان گلستان راه اندازی شده است و دانش آموزان مستعد را می‌پذیرد.

مدارس تخصصی ورزشی از دانش آموزان تست‌های ورزشی و آمادگی جسمانی می‌گیرند و با شناسایی استعداد‌های ورزشی شان، آنان را جذب می‌کنند. استعدادشناسی در همه پایه‌ها صورت می‌گیرد و هدف این است که مدارس تخصصی ورزش در هر رشته‌ای که آن استان ظرفیت آن را دارد به زودی راه اندازی بشود.   با این تفاسیر انتظار می رود مدارس تخصصی ورزش دانش آموزان مستعد و توانمند را تحویل جامعه و جامعه ورزش بدهند.

شرایط ثبت نام مدارس ورزش

شرایط ثبت نام در مدارس ورزش مختلف متفاوت خواهد بود اما همگی در طیف مشخصی  قرار دارند. این شرایط برای مقاطع مختلف تحصیلی نیز متفاوت است. برای ثبت نام در این مدارس باید ضمن داشتن شرایط عمومی ثبت نام، شرایط زیر را نیز  داشته باشید:

  • قبولی در آزمون عملی مدارس ورزش مثلا در زمينه تست‌هاي ايفرد (درازونشست، پرش جفت، دو 9×4  متر‌رفت و برگشت، دو 45 متر، دو 540 متر، کشش بارفيکس بعمل میآيد.
  • کارنامه قبولی پایه های پیشین
  • احرازشاخه‌فنی و حرفه اي در نمون برگ شماره يك هدايت تحصيلي. ویژه ورودی های هنرستان تربیت بدنی در مقطع متوسطه
  • انجام معاینات پزشکی مشخص شده توسط مدارس
  • شرکت در مصاحبه حضوری مدارس ورزش

توجه : دانش آموزانی که به عضویت تیم های ملی در تمام سطوح در می آیند از شرکت در آزمون عملی رشتۀ مربوط معاف هستند.  

ثبت نام مدارس ورزش

مهلت ثبت نام مدارس ورزش

ثبت نام در مدارس ورزش مانند دیگر مدارس، در بازه زمانی مشخصی بین اواخر خرداد ماه تا اواسط مرداد ماه صورت می پذیرد. و هر مدرسه ورزش بسته به شرایط خود تاریخ های دقیق تری را در این بازه زمانی اعلام می کند. متقاضیان باید در این بازه به مدرسه مور نظر مراجعه کرده و درخواست خود را برای ثبت نام  اعلام نمایند. برای اطلاع از زمان دقیق مهلت ثبت نام مدارس ورزش می توانید با مدرسه مورد نظر خود تماس بگیرید.

همچنین کارشناسان مشاور گروپ آماده هستند تا به تمامی سوالات شما در این زمین پاسخ دهند. (9099071613)

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vW3X
نظرتان را بنویسید