ثبت نام مدرسه شهید مطهری

ثبت نام مدرسه شهید مطهری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

مدرسه شهید مطهری

مدرسه عالی شهید مطهری که یکی از مؤسسات آموزش عالی کشور است. بنای آن توسط میرزاحسین خان سپهسالار در سال ۱۲۹۶ هجری قمری براساس نهاد وقف بنیان شد. اداره کل آموزش متوسطه که زیر مجموعه مدرسه شهید مطهری تهران می‌باشد، نخستین متولی رشته علوم و معارف اسلامی پس از انقلاب اسلامی است که سهم به سزایی در رشد و اعتلاء فرهنگ اسلامی کشور داشته است. مدرسه عالی شهید مطهری در سال ۱۳۶۴ اولین دبیرستان خود را در تهران و مشهد تأسیس کرد و به مرور به گسترش این دبیرستان‌ها در شهرهای مختلف اقدام نمود.

سایت مدرسه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری

سایت مدرسه علوم و معرف اسلامی شهید مطهری به نشانی sch.motahari.ac.ir برای خدمات رسانی به پرسنل و مخصوصا دانش آموزان این مدرسه راه اندازی شده است و در بخش های مختلف می توانید اطلاعات مختلفی نظیر اطلاعیه های مربوط به مدرسه شهید مطهری، ورود به سامانه های مربوط به مدرسه، اطلاع از کتابخانه و شرایط آن، برسی تاریخچه مدرسه، انجام ثبت نام و پیش ثبت نام مدرسه شهید مطهری و.. را مشاهده کنید.

سایت مدرسه مطهری تحت نظر مدیریت و معاوت مرکزی این مدارس اداره می شود و تلاش می کند تمامی اخبار و خدمات و ویژگی های این مدارس را در مطالب این سایت پوشش دهد. به طوریکه با مراجعه به سایت مدرسه مطهری بتوانید به راحتی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

در صورتی که در مورد این سامانه مشکلی و یا سوالی داشتید، کارشناسان مشاور گروپ، آماده پاسخ گویی و کمک به شما هستند.(9099071613)

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qO3G
نظرتان را بنویسید