دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
دفترچه سوالات کنکور سراسری 99 همه گروه های آزمایشی به همراه پاسخنامه کلیدی بعد از برگزاری آزمون سراسری تو سایت سنجش منتشر میشه . داوطلبا با دانلود دفترچه سوالات کنکور سراسری 99 می تونن جواب هاشون رو با پاسخنامه اون مقایسه و درصد دروس خودشون رو حساب کنن تا حدود رتبه شون رو تخمین بزنن .





همه داوطلبای کنکور سراسری چه اونایی که کنکور 99 رو پشت سر گذاشتن و چه اونایی که دارن خودشون رو برای کنکور 1400 آماده می کنن ، منتظر منتشر شدن دفترچه سوالات کنکور 99 هستن . داوطلبا با دانلود دفترچه سوالات کنکور و مقایسه جوابایی که خودشون دادن با کلید کنکور حدود درصد هر درسی که زدن دستشون میاد و استرسشون برای دیدن نتایج کنکور کمتر میشه .

کسایی هم که می خوان تو کنکور 1400 شرکت کنن با بررسی این سوالات با روند کنکور آشنا میشن و می تونن درسایی که خوندن و مرور کنن . پس اگه شما هم جزو این افراد هستین و می خواین این نمونه سوالات رو بررسی کنین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشین چون لینک دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور 99 رو براتون گذاشتیم .





دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور 99
سازمان سنجش معمولا چند روز بعد از برگزاری کنکور سراسری لینک دانلود دفترچه سوالات کنکور رو با کلید نهایی اون تو سایت خودش قرار میده . این جوری برای داوطلبایی که تو کنکور شرکت کردن و داوطلبایی که می خوان خودشون رو برای کنکور سال بعد آماده کنن این فرصت فراهم میشه که این نمونه سوالا رو دانلود و بررسی کنن . برای همین ما در ادامه دفترچه سوالات کنکور 99 رو با پاسخنامش گذاشتیم .



دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 99


دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 99
دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور تجربی 99
دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور ریاضی 99
دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور انسانی 99
دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور هنر 99
دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور زبان 99


 با خوندن مقاله زیر می تونین با وارد کردن درصد هر درستون حدود رتبتون رو تخمین بزنین  .

بیشتر بخوانید : نرم افزار تخمین رتبه


اعتراض به پاسخنامه کنکور 99
حدودا چند روز بعد از برگزاری کنکور سراسری و دفترچه سوالات کنکور ، کلید نهایی هر آزمون اعلام میشه . اما خیلی از داوطلبا بعد از بررسی این کلید متوجه میشن که پاسخ یک یا چند تست تو این کلید اشتباه علامت زده شده . از  اونجایی که رقابت تو کنکور سراسری خیلی به هم نزدیکه و آزمون نمره منفی داره نگران این موضوع میشن .

به همین دلیل سازمان سنجش فرصتی رو فراهم کرده تا داوطلبایی که بعد از انتشار پاسخ کلیدی سوالات کنکور سراسری متوجه اشتباهی تو کلید یکی از تست ها شدن بتونن با وارد شده به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست اعتراض به کلید سوالات آزمون رو ثبت کنن .



 برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج کنکور سراسری می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : نتایج اولیه کنکور سراسری


کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص دفترچه سوالات کنکور سراسری 99 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه اونا برای آمادگی کنکور سال بعد هم استفاده کنین .

سوالات متداول


1- دفترچه سوالات کنکور چه زمانی منتشر میشه ؟
همون طور که تو این مقاله گفتیم این دفترچه معمولا چند روز بعد از برگزاری آزمون تو سایت سنجش منتشر میشه .


2- دفترچه سوالات کنکور سراسری رو از کجا میشه دانلود کرد ؟
این دفترچه رو باید از سایت سنجش دانلود کرد که البته لینک دانلود این دفترچه رو تو این مقاله هم گذاشتیم .


3- دانلود دفترچه سوالات کنکور سراسری چه کمکی به داوطلبا می کنه ؟
همون طور که تو اینت مقاله کامل توضیح داده شد داوطلبا با دانلود این دفترچه می تونن حدود درصد و رتبشون رو بدست بیارن .

منبع : دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xg4B
نظرتان را بنویسید