مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با توجه به تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی در پایان شش ماهه ی هر سال و ثبت نام این آزمون از دو ماه قبل، معاونت مسکن و ساختمان هر ساله بین 2 تا 5 روز به تاریخ مهلت ثبت نام در این آزمون می افزاید. با توجه به زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 که احتمالا در بهمن ماه خواهد بود، احتمال تمدید مهلت ثبت نام نیز وجود دارد.



آزمون نظام مهندسی در دو نوبت هر ساله برگزار می گردد که نوبت اول آن در شهریور و مهرماه و نوبت دوم این آزمون در اسفند هر سال است. مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99 نیز مانند سال های قبل تا یک هفته پس از اعلام آن خواهد بود. ثبت نام از متقاضیان آزمون نظام مهندسی نیز تقریبا از دو ماه قبل از تاریخ برگزاری این آزمون به ترتیب در تیرماه برای متقاضیان نیمه ی اول و دی ماه برای متقاضیان نیمه ی دوم انجام خواهد شد.

از آنجایی که تا کنون اطلاعیه ای در مورد زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام نگردیده است پس در مورد تاریخ دقیق برگزاری آزمون نیز نمی توان اظهار نظر قطعی نمود. به همین دلیل قصد داریم برای اطلاع رسانی دقیق در ادامه مقاله به بررسی مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 بپردازیم.



مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99
با توجه به شرایط خاصی که بیماری کرونا برای کشور به وجود آورده است مطمئنا از ثبت نام گرفته تا شرایط برگزاری امتحان و زمان بندی ها نیز تحت تاثیر این شرایط خاص خواهند بود. هر ساله ثبت نام در آزمون نظام مهندسی و برای نوبت دوم یعنی اسفند ماه، از دو ماه قبل یعنی دی ماه توسط وبسایت معاونت مسکن و ساختمان صورت می پذیرفته است. با توجه به تاریخ ثبت نام در آزمون سال گذشته که از ششم تا سیزدهم دی ماه جریان داشته است می توان پیش بینی کرد که به زودی فرصت ثبت نام آزمون نظام مهندسی آغاز خواهد گردید.

مهلت ثبت نام در آزمون نظام مهندسی نیز متغیر است. گاهی این فرصت تا ده روز و گاهی تا یک هفته از زمان اعلام شده جهت ثبت نام خواهد بود. چون تاریخ ثبت نام و مدت زمان آن در بازه کوتاهی خواهد بود پس تقاضا می شود که متقاضیان هر روز مهلت ثبت نام را بررسی کنند.





مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد.



تمامی اطلاعات مربوط به ثبت نام و زمان بندی نوبت دوم در اسفند ماه سال جاری از طریق همین صفحه و به زودی به اطلاع متقاضیان ثبت نام آزمون نظام مهندسی خواهد رسید. متقاضیان برای اطلاع به موقع از روند ثبت نام آزمون نظام مهندسی می توانند در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی آزمون های استخدامی هیوا نیز عضو شوند.

بیشتر بخوانید: راهنمای  ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99





تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99
طبق عرف، تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 نیز می تواند تا سه روز پس از اعلام انجام گردد. در تیر ماه سال گذشته که متقاضیان تا روز 21 تیر فرصت داشتند تا در آزمون شرکت کنند این تاریخ تا 24 تیر تمدید گردید. همچنین در نوبت اسفند ماه پارسال نیز متقاضیان پس از تاریخ سیزدهم دی ماه تا سه روز جهت ثبت نام می توانستند در مهلت تمدید شده در سایت www.inbr.ir نام نویسی کنند.

مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99 نیز تا هر تاریخی که باشد امکان تمدید تا سه روز پس از تاریخ اعلام شده را دارد. با توجه به شرایط خاص امسال در ثبت نام که هنوز زمان آن اعلام نشده است متقاضیان می بایست در مورد تاریخ ثبت نام هوشیار باشند، زیرا با توجه به زمان بندی انجام گرفته و کوتاهی این مهلت تا تاریخ امتحان، ممکن است زمان زیادی برای تمدید این آزمون از تاریخ اصلی مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99 وجود نداشته باشد.





در صورت تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99 اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی









مشاوره مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99
متقاضیان در مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99 امکان ویرایش اطلاعات قبلی خود را خواهند داشت. بنابراین شرکت کنندگانی که در این آزمون ثبت نام می کنند و از شرایط اخذ پروانه ی مهندسی برخوردارند در مدتی که برای مهلت ثبت نام در نظر گرفته شده می توانند اطلاعات وارده خود را ویرایش نموده و ثبت کنند.

پیشنهاد می شود داوطلبان در موعد مقرر به ثبت نام در آزمون نظام مهندسی بپردازند. چرا که احتمال وجود ترافیک وارده به سایت در روز ها و ساعات آخر ثبت نام بیشتر بوده و ممکن است داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی و یا ویرایش اطلاعات خود به مشکل برخورند.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا می توانند در مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 اقدامات لازم برای متقاضیانی که موفق به ثبت نام نشده اند را انجام داده و از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا اطلاعات لازم در این باره را در اختیار داوطلبان قرار دهند.

در ادامه بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99









سوالات متداول


1- مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی چه زمانی است ؟
معمولا ثبت نام آزمون نظام مهندسی حدودا دو ماه قبل از برگزاری آزمون خواهد بود که تاریخ آن در متن مقاله اطلاع رسانی می شود.




2- آیا مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی تمدید می شود ؟
در طی سال های اخیر زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی بین 2 تا 5 روز تمدید می شده که در صورت تمدید برای آزمون امسال، تاریخ دقیق آن در متن مقاله درج می شود.




3- امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در مهلت تمدید ثبت نام آزمون نظام مهندسی وجود دارد ؟
بله، همانطور که در متن مقاله توضیح داده شد متقاضیان امکان ویرایش اطلاعات خود در زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی را خواهند داشت.

منبع : مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/E3Mg
نظرتان را بنویسید