سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 sanjesh.org

سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 sanjesh.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سازمان سنجش همانند سال های گذشته در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری در سال ۱۴۰۰ دانشجو می پذیرد. داوطلبان به منظور دریافت دفترچه و انجام سایر مراحل ثبت نام و مشاهده نتایج پذیرش، لازم است به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری sanjesh.org 1400 مراجعه نمایند.

 

 

هر ساله سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام به جذب دانشجو در رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری از جمله دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پردیس خودگردان و دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور در دو نوبت ورودی مهر و بهمن می کند. 

داوطلبان متقاضی  ثبت نام بدون ازمون دانشگاه های سراسری در سال ۱۴۰۰ لازم است ابتدا با مراجعه به سایت سازمان سنجش دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت نموده و پس از مطالعه آن و بررسی لیست رشته محل های ارائه شده ثبت نام خود را انجام دهند.

 

برای ورود به سایت سازمان سنجش کلیک کنید.

 

ثبت نام بدون کنکور سایت سازمان سنجش

 

 

ورود به سایت سازمان سنجش از طریق آدرس sanjesh.org امکان پذیر است.

 

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر ماه اغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 

با توجه به تصمیمات اخذ شده سازمان سنجش ممکن است ثبت نام یا به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی برگزار می شود؛ در هر صورت داوطلبان برای اطلاع از لیست رشته محل های ارائه شده و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در هر دوره باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. از این رو در ادامه این مقاله به معرفی سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری 1400 پرداخته ایم.

 

لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

همان طور که در بالا اشاره شد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 در دو مرحله ورودی نیمسال اول تحصیلی مهر و ورودی نیمسال دوم تحصیلی یعنی ترم بهمن ماه برگزار می شود که طبق روال سال های گذشته، این احتمال وجود دارد ثبت نام در هر دوره متفاوت بوده و یا یکسان باشد. 

 

ثبت نام ورودی بهمن ۱۴۰۰ مشابه سال های گذشته به صورت اینترنتی و آنلاین می باشد و داوطلبان جهت انجام ثبت نام خود باید به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایند. در این حالت کلیه مراحل ثبت نام اعم از دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور، خرید کارت اعتباری، تکمیل فرم ثبت نام و فرم انتخاب رشته و در نهایت دریافت کد رهگیری در این سایت امکان پذیر می باشد.

 

لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400

 

لازم به ذکر است در صورتی که ثبت نام آنلاین انجام شود، لینک ثبت نام در سایت sanjesh فعال می شود لذا همه متقاضیان اعم از داوطلبان دانشگاه پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس خودگردان و ... تنها کافی است ثبت نام خود را در سایت سازمان سنجش انجام دهند و لینک دیگری در سایت دانشگاه پیام نور یا سایت سایر دانشگاه های سراسری فعال نمی شود.

 

آن دسته از داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری می باشند، می توانند با مطالعه مقاله زیر اطلاعات لازم در این خصوص را به دست آورند.

 

حتما بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

 

 

لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

با توجه به اینکه ثبت نام داوطلبان ورودی بهمن به صورت اینترنتی انجام می شود، نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 و اسامی پذیرفته شدگان ورودی بهمن سال جاری هم به صورت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش منتشر می شود و داوطلبان می توانند پس از ورود به سامانه و وارد کردن اطلاعات لازم نتایج را مشاهده کنند.

 

 

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۰ مشابه سال گذشنه به صورت اینترنتی بوده و لینک مشاهده نتیجه پذیرش بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 اوایل دی ماه فعال خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های آزاد سال ۱۴۰۰ به صورت مجزای از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری انجام می شود. داوطلبان می توانند برای آشنایی با سامانه پذیرش بدون ازمون دانشگاه آزاد در سال جاری مقاله زیر را مطالعه کنند.

 

در ادامه بخوانید: سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه این مقاله سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 sanjesh.org، سوالی در زمینه سایت و نحوه ثبت نام دارید، از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست. 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400

 

تاریخ 21 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 تا تاریخ 24 آذر تمدید شده است.

 

تاریخ 14 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

 

خبر تاریخ 1 آذر ۱۴۰۰

ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر ماه اغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 در چه سایتی فعال می شود؟  

✔️ لینک ثبت نام رشته های بدون آزمون سراسری در سال 1400 در سایت سازمان سنجش فعال می شود که این لینک ثبت نام را در این مقاله ارائه داده ایم.



 

2- ✔️ چه زمانی لینک ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی 1400 فعال می شود؟

✔️ لینک ثبت نام بدون آزمون سراسری در صورت اینترنتی بودن ثبت نام برای ورودی مهر حدودا مرداد ماه و برای ورودی بهمن حدودا در نیمه دوم آذر فعال می شود که پس از اعلام زمان دقیق فعال شدن لینک مقاله به روزرسانی می شود.



 

3- ✔️ آیا لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 در سایت دانشگاه پیام نور فعال می شود؟ 

✔️ خیر، لینک ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی پیام نور به صورت هماهنگ با سایر دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش فعال می شود که در این مقاله به این موضوع پرداخته ایم.

منبع : سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 sanjesh.org

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ZABJ
نظرتان را بنویسید