سامانه ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور سراسری sanjesh.org

سامانه ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور سراسری sanjesh.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال 1400 چه برای ورودی نیمسال اول و چه برای نیمسال دوم باید برخی مراحل پذیرش را اعم از دریافت دفترچه ثبت نام، پرداخت هزینه و تکمیل فرم ثبت نام را از طریق سایت سازمان سنجش انجام دهند. معمولا نتایج ثبت نام بدون کنکور سراسری نیز از سایت sanjesh.org اعلام می شود.

 

 

با تصمیم سازمان سنجش آموزش کشور و مراجع زیربط مبنی بر پذیرش بدون آزمون دانشجو در 85 درصد از دانشگاه های سراسری، متقاضیان پذیرش این دانشگاه ها نیز افزایش پیدا کرده است. برای سال ۱۴۰۰ نیز دانشگاه های سراسری اعم از دانشگاه های روزانه و شبانه، دانشگاه های پردیس خودگردان، دانشگاه های غیر انتفاعی و دانشگاه های پیام نور بدون آزمون دانشجو می پذیرند.

 

برای ورود به سایت سازمان سنجش کلیک کنید.

 

ثبت نام بدون کنکور سایت سازمان سنجش

 

 

ورود به سایت سازمان سنجش از طریق آدرس sanjesh.org امکان پذیر است.

 

این دانشگاه ها سالیانه 2 بار برای ورودی مهر و ورودی بهمن پذیرش دانشجو دارند. در هر دوره از پذیرش و با توجه به نحوه ثبت نام برخی از مراحل اعم از دانلود دفترچه ثبت نام، پرداخت هزینه، تکمیل فرم های ثبت نام و  اعلام نتایج پذیرش داوطلبان شرکت کننده بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.

لذا به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام و همچنین اطلاع داوطلبان از نتیجه پذیرش خود، در ادامه این مقاله به تفکیک سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر و بهمن سال 1400 را معرفی کرده و لینک ورود به سامانه ثبت نام و اعلام نتایج را نیز ارائه داده ایم.

 

لینک ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1400

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش فرآیند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می شود. داوطلبان باید با مراجعه به این سایت در زمان اعلام شده دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری را دانلود کرده و از شرایط ثبت نام و رشته ها ارائه شده مطلع شوند.

 

طبق اطلاعیه ای که از سوی سازمان سنجش منتشر شده ثبت نام پذیرش بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر آغاز شده و تا 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ۱۴۰۰

 

خاطر نشان می شود که به محض آغاز مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1400 لینک ثبت نام در این مقاله فعال شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

آن دسته از داوطلبان که قصد ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور سراسری را دارند، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روند ثبت نام می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

 

حتما بخوانید: ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور سراسری

 

لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1400

 

معمولا در هر دوره از پذیرش بهمن ماه این دانشگاه ها که ثبت نام اینترنتی بوده، نتایج نهایی نیز بصورت اینترنتی اعلام شده و در صورت حضوری بودن ثبت نام نتایج نیز به صورت تلفنی یا حضوری از دانشگاه ها اعلام شده است. با توجه به ثبت نام سال گذشته احتمالا نتایج بهمن ۱۴۰۰ نیز اینترنتی اعلام می شود.

 

با توجه به اینکه هنوز اطلاعیه ای برای زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال 1400 منتشر نشده با توجه به رویه سال گذشته که نتایج نیمه های دی اعلام شده احتمالا لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ۱۴۰۰ نیز در همین محدوده یعنی دی ماه فعال می شود.

 

 

لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1400 احتمالا نیمه های دی ماه فعال می شود

 

خاطر نشان می شود که به محض اعلام شدن نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ۱۴۰۰ لینک مشاهده جواب در این مقاله فعال شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

آن دسته از داوطلبانی که در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری ثبت نام کرده اند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج بدون کنکور سراسری به لینک زیر مراجعه نمایند. 

 

حتما بخوانید: اعلام نتایج بدون کنکور سراسری

 

 

لینک ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1400

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از جانب سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر که بصورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org انجام شد. برای ثبت نام سال ۱۴۰۰ داوطلبان موظف بودند با مراجعه به این سایت در زمان مقرر نخست دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری 1400 (و اصلاحیه ها) را دانلود کرده و از شرایط ثبت نام و رشته ها ارائه شده مطلع شوند.

 

در مرحله بعد داوطلبان واجد شرایط می بایست هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰ را در سایت بصورت اینترنتی پرداخت کرده و کارت اعتباری ثبت نام خود را تهیه کنند. در ادامه داوطلبان باید با ورود به لینک ثبت نام بدون کنکور سراسری 1400، فرآیند نام نویسی و انتخاب رشته خود را تکمیل می کردند.

 

طبق اطلاعیه ای که در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1400 منتشر شده بود، داوطلبان می توانستند از تاریخ 14 مرداد لغایت 15 شهریور برای انتخاب رشته بدون کنکور مهر 1400 اقدام کنند.

 

لینک های ثبت نام
لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400
لینک انتخاب رشته کنکور و بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400

 

خاطر نشان می شود که به محض آغاز مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1400 لینک ثبت نام در این مقاله فعال شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبین محترمی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور سراسری ورودی بهمن را دارند، لازم است تا پیش از ثبت نام مدارک خود را آمده کنند تا بتوانند در زمان ثبت نام از آنها استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری

 

لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1400

 

معمولا در هر دوره از پذیرش مهر این دانشگاه ها که روند نام نویسی بصورت اینترنتی انجام شده، نتایج نهایی نیز بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شده است. بنابراین داوطلبان موظفند پس از اعلام نتایج برای مشاهده نتیجه خود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند.

 

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر ماه سال ۱۴۰۰ لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1400 در تاریخ 4 مهر ماه فعال شد.

 

 

لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر ۱۴۰۰

 

خاطر نشان می شود که به محض اعلام شدن نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر ۱۴۰۰ لینک مشاهده جواب در این مقاله فعال شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبان برای اطلاع از زمان و ونحوه اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند و مقاله اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را مطالعه نمایند.

 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی

 

 

 

 

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند تجربیات خود را از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی در اختیارتان قرار دهند. برای اطلاع از آخرین اخبار بدون آزمون سراسری سال 1400 می توانید عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400

 

تاریخ 21 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 تا تاریخ 24 آذر تمدید شده است.

 

تاریخ 14 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

 

خبر تاریخ 1 آذر ۱۴۰۰

ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر ماه اغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری در چه سایتی فعال می شود؟

✔️ لینک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری در سایت سازمان سنجش فعال می شود که این لینک ثبت نام را در این مقاله ارائه داده ایم.



 

2- ✔️ چه زمانی لینک ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی فعال می شود؟

✔️ لینک ثبت نام بدون آزمون سراسری در صورت اینترنتی بودن ثبت نام برای ورودی مهر حدودا مرداد ماه و برای ورودی بهمن حدودا در نیمه دوم آذر فعال می شود که زمان دقیق آن در مقاله ارائه شده است.



 

3- ✔️ آیا لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در سایت دانشگاه پیام نور انجام می شود؟

✔️ خیر، لینک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور به صورت هماهنگ با سایر دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش فعال می شود که در این مقاله به این موضوع پرداخته ایم.

منبع : سامانه ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور سراسری sanjesh.org

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/YzAK
نظرتان را بنویسید