مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

از ملزومات شرکت در جلسه آزمون سراسری 1401 داشتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری است. این کارت چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون های سراسری ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی از سوی سازمان سنجش منتشر و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

 

 

متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری 1401 می بایست سرجلسه کنکور کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند. همراه نداشتن هر یک از موارد ذکر شده، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود.

سازمان سنجش هر سال بر اساس اطلاعات ثبت نامی داوطلبان کارت ورود به جلسه صادر کرده و مقدمات برگزاری آزمون را فراهم می کند. کارت ورود به جلسه کنکور سراسری معمولا 3 الی 5 روز قبل از زمان برگزاری آزمون بر روی سایت سازمان سنجش توزیع می شود.

 کلیه داوطلبان می بایست در مهلت مقرر به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی کارت خود را دریافت نمایند. بر روی این کارت اطلاعات مهمی شامل شماره داوطلبی، مهلت و مکان برگزاری آزمون و... درج شده که داوطلبان بر اساس آن می توانند به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه نمایند. با توجه به اهمیت اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۱، در ادامه مقاله به بررسی تاریخ دقیق انتشار این کارت پرداخته شده است.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱ از الزامات شرکت در آزمون بوده و داوطلب می بایست در کنار شناسنامه و کارت ملی خود حتما این کارت را به همراه داشته باشد. به دلیل اهمیتی که این کارت برای ورود به جلسه آزمون های سراسری دارد، اطلاع از زمان انتشار این کارت به یکی از دغدغه های داوطلبان این آزمون تبدیل شده است.

 

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری هر ساله هم از طریق دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و هم از طریق اطلاعیه های مختلف از سوی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان می رسد. در صورتی که زمان برگزاری کنکور 1401 مطابق هر سال تیر ماه باشد، پیش بینی می کنیم این کارت چند روز قبل از برگزاری آزمون سراسری و قابل دریافت باشد.

 

 

به محض اینکه زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

به منظور رعایت پروتکل های اجتماعی و شناسایی افراد مبتلا به کووید 19 تکمیل فرم خودارزیابی بیماری کرونا از طریق سایت salamat.gov.ir و همراه داشتن یک نسخه چاپی از آن سرجلسه کنکور الزامی می باشد. 

 

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

 

 

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱

داوطلبان زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون سراسری می بایست جهت دریافت و چاپ آن اقدام کرده و در صورت وجود اشتباه یا خطا در مندرجات این کارت، زمان به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری مراجعه کرده و اقدام به تصحیح اطلاعات خود نمایند. سازمان سنجش مدت زمان کافی را برای دریافت کارت ورود به جلسه و تصحیح اطلاعات کارت ورود به جلسه افراد در نظر گرفته است.

 

پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا در صورت بروز تغییر در تاریخ برگزاری کنکور ۱۴۰۱ و زمان انتشار کارت ورود به جلسه مطلع گردید.

 

 

به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

داوطلبانی که در کنکور سراسری 1401 ثبت نام کردند، برای اطلاع از زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱ می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری کنکور سراسری 1401

 

 

 

 

 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱ و ویرایش اطلاعات ثبت نامی در زمان مذکور می باشند. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط بوده و حتی کارت ورود به جلسه خودتان را از این کارشناسان دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید: ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ کارت ورود به جلسه کنکور سراسری چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون، کارت مذکور توسط سازمان سنجش ارائه می شود که زمان دقیق دریافت این کارت در این مقاله قرار داده شده است.



 

2-  ✔️ کارت ورود به جلسه کنکور سراسری به چه صورت منتشر می شود؟

✔️ کارت ورود به جلسه کنکور سراسری به صورت اینترنتی منتشر می شود که به محض فعال شدن، لینک دریافت در این مقاله قرار داده می شود.



 

3- ✔️ زمان برگزاری کنکور سراسری چه تاریخی است؟  

✔️ زمان برگزاری کنکور سراسری توسط سایت سازمان سنجش مشخص میشه که در متن مقاله در این خصوص اطلاع رسانی شده است.

منبع : مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wBZX
نظرتان را بنویسید